Jonotan Elisalle!!!
20 minuuttia sanoo automaatti olevan jonotusajan...no ihan kiva palvelu sinänsä, että nykyään kertoo automaatti jo alussa kauan pitää roikkua linjoilla...
Mulle tuli nimittäin lasku, jonka loppusumma on laskussa 75,94¿ ajalta 8.11.-7.12...Ei mitenkään voi olla, sillä en paljon soittele ja ne mitä soittelen niin soitan miehen työkännystä ja tekstarit lähetän ilmaiseksi netistä...
Laskun erittelyssä loppusumma on 13,36...Ei helvetti. Tää on jo toinen kerta kun joudun olee tekemisissä Elisaan. Viimeksi olin kun huomasin toisen minun nimisen ihmisen olevan minun nettitunnareiden takana MINUN omassa profiilissa Elisan sivuilla. Siis näin tämän ihmisen kaikki tiedot, osoitteet jne...
Ja edellinen lasku oli kahden viikon ajalta, summa 5¿ ja risat! Mä sanon tän irti, otin alunperin Elisan jotta saan jotain hemmetin S-bonuksia, mutta mun puheluilla niitä ei paljon kerry!
Mikä on paras operaattori? Jämptein ja luotettavin?
Kommentit (53)
mulla on saunalahti ja olen todella tyytyväinen.
miehellä kanssa elisa ja meinaa vaihtaa.
Nyt mä oon mun profiilissa ja se mun kaima (entinen kaima kun menin itse naimisiin) on VIELÄKIN näkyvissä!! Sen piti olla jo hoidettu joskus marraskuussa. En paljon käytä Elisan nettiä...
Mä näen sen osoitteen, numeron, PUK-koodin...ja omistajaksi on merkitty minä, siis minä mun uudella sukunimellä!! Mä varmaan maksan sen muijan laskuja!
ap
Laitoin yhteydenottopyynnön netistä yli viikko sitten, ei kyllä vieläkään ole kukaan soittanut. Hienoa, Elisa, hienoa! Taputuksia, jeee
Kun nyt saisi nämä vanhat laskut jotenkin selvitettyä pois alta, ei tekisi mieli maksaa aivan huuhaata.
Itselläni on DNA ja olen siihen ollut ihan tyytyväinen.
Jätän yhteydenottopyynnön netin kautta.
Tää on aivan häpäisyä! Taidan ottaa yhteyttä Kuningaskuluttajaan ja kuluttajaneuvojalle.
Ap
Jos ilmoittavat että jonotus aika on 20min, niin varaudu silti tuntiin!!
mutta älä sulje puhelinta jos haluat joskus sinne päästä!! Kokemuksella viime viikolta, tuhat kertaa yritin ja yritin, ja sit ku pääsin siihen asti, että ilmoittivat mahdollisen jonotusajan, niin tunti meni.. eivätkä itse ota yhteyttä vaikka kuinka laitoin s-postia, et soitelkaa te sieltä päin kun teille mahdollisesti sopii koska ette vastaa puheluuni.
varaa jotain juomista ja pikku purtavaa ;) se voi kestää.. kauemmin kun sun hermot
nyt on 15 min. vähintään...pääsin siis jonoon.
Mitä mieltä olette, pitäiskö mun olla yhteydessä siihen mun kaimaan? Tiedän sen olevan Facebookissa.
niin tarkista onko sen toisen henkilön liittymä samalla asnrolla kun sun oma. ja laskussahan näkyy et mistä liittymistä on laskua tullu
Mutta laskun asiakasnumero ei myöskään täsmää siihen mun kaiman asiakasnumeroon! On tää kyllä varsinaista salapoliisityötä!
Mä jonotan edelleen.
ap
Katselen Saunalahden sivuja ja ajattelin vaihtaa tämän nykyisen liittymän Saunalahden Puhu hyvää -liittymään. siinä ei ole kk-maksua ja 4% laskun summasta lahjoitetaan kansanterveystyöhön.
Ap
Vitutti jonottaa, että pääsee hoitamaan asioitaan! Nettiasiasta oli kyse ja vielä enemmän ärsytti kun puhelimessa kerrottiin, miten kätevästi voit netissä hotaa asioitasi. Niin, kun se netti olisi toiminut..
Ei se kundi tiennyt mitään. Se pyysi mun sossunumeron loppuosan ja sano jonkun ihan toisen laskun loppusumman mikä mun laskussa lukee. Sitten se meni hiljaiseksi ja mun piti ihan jo sanoa, että " HALOO" kun ei sieltä kuulunut kuin suhinaa. Luulin, että oli mennyt poikki tms...Hän lupasi ottaa yhteyttä muhun kun selvittää asian.
Mun suurin ongelma on se, etten osaa olla vihainen! Sanoin jopa kiitos puhelun lopussa. Mistä mä sitä kiitin?!
Eikä se ottanut mitään kantaa siihen kun selitin sen mun kaimahärdellin. Sanoi vaan, että " joo se on sen toisen ihmisen asiakasnumero" kun selitin, että mun asiakasnumero on laskussa eri kuin netissä ja sitten siellä on vielä se toinenkin ihminen kuka en ole minä!
Ap
Äkkiä ilmoitusta myös johonkin viranomaiseen.. Voi olla, että sulla menee luottotiedot kohta kun ei tiedä ketä elisa laskuttaa jne. Irtisanot sen liittymän ja kyselet poliisilta onnistuuko rikosilmoituksen teko Elisasta, koska tuo on henkilörekisteririkkomus jos pääset toisen tietoihin käsiksi!
Ja jos se toinen vaikka pääsee sinun.. Elisalle ilmoitusta, että kun ei asia ole kerran 3 kuukaudessa hoitunut, pitää hoitaa poliisin kautta!
Ap