Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonotan Elisalle!!!

Vierailija
28.01.2008 |

20 minuuttia sanoo automaatti olevan jonotusajan...no ihan kiva palvelu sinänsä, että nykyään kertoo automaatti jo alussa kauan pitää roikkua linjoilla...

Mulle tuli nimittäin lasku, jonka loppusumma on laskussa 75,94¿ ajalta 8.11.-7.12...Ei mitenkään voi olla, sillä en paljon soittele ja ne mitä soittelen niin soitan miehen työkännystä ja tekstarit lähetän ilmaiseksi netistä...

Laskun erittelyssä loppusumma on 13,36...Ei helvetti. Tää on jo toinen kerta kun joudun olee tekemisissä Elisaan. Viimeksi olin kun huomasin toisen minun nimisen ihmisen olevan minun nettitunnareiden takana MINUN omassa profiilissa Elisan sivuilla. Siis näin tämän ihmisen kaikki tiedot, osoitteet jne...

Ja edellinen lasku oli kahden viikon ajalta, summa 5¿ ja risat! Mä sanon tän irti, otin alunperin Elisan jotta saan jotain hemmetin S-bonuksia, mutta mun puheluilla niitä ei paljon kerry!

Mikä on paras operaattori? Jämptein ja luotettavin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun he tekivät " päivityksen" sen nimisotkun takia niin silloin huomasivat Elisalla, että laskut oli mennyt sille mun ex-kaimalle. Mutta silti mäkin olen koko ajan saanut laskuja!!! Ja mikä se sellainen päivitys on jos edelleen mulla on pääsy tämän ihmisen tietoihin...Ei helvetti että osas olla nuiva tyyppikin kaiken kukkuraksi puhelimessa, tuntui ettei se edes tiennyt mistä puhui.

Ap

Vierailija
22/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi ei ole tullut laskua, mutta oletan että lasku on ollut niin pieni, että summa on siirretty seuraavaan laskuun. Näin olen aina luullut, enkä ole huolestunut kun laskua ei ole tullut.

Sitten tarkistin S-ryhmän sivuilta Elisan laskut bonustiedoista. Ne eivät täsmää pankin tietojen kanssa. Ainutkaan summa ei ole sama, ja S-ryhmällä on enemmän merkintöjä, myös niissä kuissa, jolloin pankilla ei ole merkintää maksusta Elisalle.

Mitä helvettiä tämä kaikki tarkoittaa?!

Ap

Vierailija
24/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
25/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin materiaalia kasaamaan ja tutkintapyyntöä kehiin!

Ap

Vierailija
26/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sanoi poliisista? Että on henkilörekisteririkkomus?

Tosi hieno juttu jos oli apua! Muutenkin tuo Elisan touhu pitäis saada loppumaan!

Kuluttajavirasto on vaan voimaton kun sopimuksissa ei mainita hyvää asiakaspalvelua ja kunnollista laskutusta! Toki se varmasti kohta tilanteeseen puuttuu!

Nyt vaan aineistot kasaan ja poliisille! Toivottavasti saat OMAT tietosi itsellesi!

Vierailija
27/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. lokakuun bonustiedoissa on Elisalle s-maksua merkitty 1.32¿...ei siis bonusta vaan maksu.

Ikävää tässä nyt vain on se, että en ole juurikaan säästänyt laskuja, olen hävittänyt sen erään tekstiviestin, jossa vahvistettiin nimiasian olevan kunnossa jne...

Tilasin Elisalta erittelyn, ehkä siitä on jotain apua. Ja onhan pankin maksuliikennemerkinnöistä apua myös. Ja ehkä noista bonustiedoista ja niiden sekamelskasta.

Ap

Vierailija
28/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan liitteeksi kaiken mahdollisen ja tyhmältäkin kuulostavan tiedon!

Joka tapauksessa elisalta pyydetään selvitystä ja asiasi hoidetaan kuntoon!

Vierailija
29/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaruutukaappauksia, mutta varmuudeksi otin kuvia jo nyt. Ties vaikka hoitaisivat tässä iltapäivällä homman pois. On jotain mitä näyttää.

ap

Vierailija
30/53 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä lähtee myös molemmat liittymät vaihtoon, heti kun olen päättänyt kenelle rahani kannan, sen verran hämärää ja törkeetä tuo niiden touhu on.

Yleensä ne ei muuten soita takaisin, vaikka lupaisivat...

3 viimeistä laskua on ollut väärin, nettilasku ei toimi kun sitä ilmoitusta tekstarilla ei tule ja sitten lähetetään muistutuksia ja veloitetaan niistä.

Asiakaspalvelu on täysin vieras sana, tosi töykeitä ja ylimielisiä tyyppejä puhelimessa, viimeksi oli kyllä kaiken huippu, koskaan en ole niin törkeää kielenkäyttöä asiakas" palvelussa" kuullut.

Vierailija
31/53 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tänään kirjeen DNA:lta! Jihaah, vuoteni Elisan kanssa päättyy tähän!!

AP

Vierailija
32/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle, joka aloitit aiheesta uuden keskustelun, tässä vanhaa :)

Vierailija
33/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen olen päättänyt, että en ole missään tekemisissä Elisan kanssa.

Vierailija
34/53 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli joku mari, mä en ole mari. Kun mulle soitti se mari vastasi, sai mun laskut ja omansa. MUlle ei siis oikeesti voinut kukaan soittaa. Mä pystyin soittamaan ja laittamaan viestiä, mari sai mun viestitkin.

Asia selvisi kun odotin tärkeää viestiä, en saanut ja soitin aspalveluun, käskin saman häiskän soittaa mun numeroon. oli jätkä ihmeissään kun mari vastas.

no molemmat saimme uudet numerot ja hyvitykset, eli emme kumpikaan maksaneet niitä laskuja ja parissa muussakin laskussa saimme alennuksia. ja oli siis elisan liittymä kyseessä.

Vierailija
35/53 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa ja pääsee asiakaspalveluun sekä puhelimella että netistä aina läpi! Kokemusta 2 vuoden ajalta.

Vierailija
36/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja netissä on tosi paha hoitaa asioita ja vikailmoituksia kun netti ei toimi... Yhdestä asiasta, joka ei tahtonut millään selvitä puhelimessa, jätin elisalle kirjallisen yhteydenottopyynnöön. Meni muutama viikko, ja tuli vastaus, että jos asia on vielä ajankohtainen, olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä Elisan asiakaspalvelunumeroon ja perässä asiakaspalvelun aukioloajat. En tiennyt pitäisikö itkeä vai nauraa siinä vaiheessa. Kun avasin Elisan liittymän, sieltä vakuutettiin että 8 megan liittymän pitäisi toimia aivan hyvin meillä, vaikka metsässä asutaankin. Eipä toiminut, ja minulle vakuutettiin että 2 megan liittymä ainakin toimii aivan hyvin... ei toiminut. Nyt kitkuttelen 256 kbit liittymällä, joka sekään ei aina toimi. Hauskaa on. Ja siitäkin saa maksaa enemmän kuin tarpeeksi. Ymmärrän hyvin, ettei kaikkialla toimi tosi nopeat yhteydet, mutta on se nyt kumma, että kuitenkin myyvät sellaista mitä ei ole! Olisivat sanoneet vaan suoraan että eivät pysty toimittamaan tänne meille mitään järkevää vaihtoehtoa, ja olisin säästynyt monelta päänsäryltä, ja kuka tietää kuinka monelta tunnilta elisan asiakaspalvelujonossa.

Vierailija
37/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vaihdoin jo kesällä saunalahteen kun en kestänyt elisan toimintaa. sain ihan virheellisiä laskuja kauhealla viiveellä. kun soitti asiakaspalveluun niin kukaan ei vastannut, ehkä tunnin jonotuksella säkällä pääsi läpi. kaiken huippu oli kun vaihdoin saunalahteen niin elisalta tuli vielä senkin jälkeen virheellisiä laskuja. kun soitin niistä asiakaspalveluun niin selvisi että ne puhelut maksoivat minulle kivasti kun olin siis jo saunalahden asiakas!!! enkä siis soittanut elisan liittymästä. siinä vaiheessa sanoin että kuluttajaviranomaisilla voisi olla joku näkemys tällaisesta " asiakaspalvelusta" ja en siis puheluista joutunut maksamaan. mutta auta armias jos en olisi itse tajunnut ottaa puheeksi, siitäkin olisi sitten rahastettu.

Vierailija
38/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä.

Mulla on nyt sikäli homma selvä, että laskutus on selvitetty ihan korkeampien " elinten" kanssa, ei minkään hiivatin huonon asiakaspalvelun kautta, ja sain lisää maksuaikaa ja maksan laskun kahdessa eri osassa. Suuri summa oli kertynyt ajalta 08-09/07 ja laskun eräpäivä olisi ollut joskus marraskuussa (mikä logiikka), mutta olivat siltä minun ex-kaimalta ilmeisesti velottaneet summan tms...

Mitä nettiprofiiliini tulee, niin tietosuojavaltuutetun kanssa olin yhteydessä kuten myös muutaman henkilön kanssa Elisan suunnalta. Eihän se korjaus tapahtunut kädenkäänteessä, meni taas pitkä aika ja monta lupausta tehtiin siinä välissä, että asia on kunnossa...vaan eipä ollut. Nyt viimein kuitenkin tällä viikolla asia korjaantui.

Itseni osalta asia on loppuunkäsitelty, mutta tietosuojavaltuuteltulta on lähtenyt Elisalle tiedustelu firman tietosuoja-asioista, siitä onko minun tapaukseni ainutlaatuinen ja inhimillinen erehdys (ei se kyllä ole kun minullekin Elisalta seliteltiin kuinka ohjelmisto ja tietojärjestelmä on tiltissä, ei siis kyse inhimillisestä erehdyksestä jos koneet reistaa) ja muutenkin haluavat kartoittaa Elisan tietosuoja-asioita. Hyvä!!!

Eilen vaihdoin netin kautta liittymän DNA:lle ja odottelen sitä hetkeä kun en ole enää Elisan asiakas!

T: Ap

Vierailija
39/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä juttu!!

Vierailija
40/53 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DNA:han juuri noiden Elisan sekoilujen takia.

Ensin ei tule laskuja puoleen vuoteen, sitten joulun alla, kun muutenkin on tiukkaa, niitä alkaa tulla kahden viikon välein. Ja jostain kesän ajalta, etten voi edes muistaa, paljonko olen soitellut. Yksipuolisesti kirjeessä vain ilmoitetaan, että tämä menee nyt näin.

Aika isoilta laskut tuntuivat, mutta mistä niitä enää tarkistaa. Puhelinpalveluun en jonota tuntitolkulla. Pari kertaa jostain isommasta soitin ja ne saatiin kyllä vaivalla sitten selviteltyä. Mutta luotto meni siihen puljuun noiden epäselvyyksien takia.

Katsotaan, miten DNA:lla homma pelaa, puheaikaa ropsahti ainakin ihan kivasti ja netti on heidän kauttaan toiminut hyvin, samoin sen laskutus.

Tekis mieli laittaa jälkipalautetta aiheesta miksi vaihdoin liittymää, muuta ei niitä taida kukaan siellä lukea??

Laitatko AP tänne viestiä sitten mitä jatkossa tapahtui? Kiinnostais todella lukea! Voimaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi