Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Vauvatoiveet 2009 vko 5+++

28.01.2008 |

[color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08

[color=purple]Kissaeläin, esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin odotan kovasti sitä, että odottaisin. ;-) Ihme vuoristorataa vaan käyn mielessäni. Toisinaan ahdistaa, että pärjääkö sitä useamman vipeltäjän kanssa. Sitten taas unohtaa kaikki tuollaiset ja haaveilee. Joskus tuntuu, että seinät katuu päälle. ähh... Mutta pääasiassa kuitenkin olen positiivisella mielellä. Ehkäpä positiivista on joskus taas tikussakin. ;-)

Tänään tuntui pitkästä aikaa siltä, että ovulaation aikoja eletään. Josko se tästä kiertokin lähtis taas rullaamaan normaalille raiteilleen.

Lähdetäänviikon reissulle, joten toivottelen kaikille hyvää viikonloppua!

Vierailija
42/49 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis siivota, kun eilen ei ehtinyt ollenkaan. Illalla tulee vielä kavereita saunomaan, joten tästä siivouksesta ei voi edes luistaa, vaikka laiskottais.. Mies on töissä ja ipanat leikkii. Pitäis ottaa itteä niskasta kiinni ja paiskata matot pihalle *hohhoijaa*

Nuuvi, samoja fiiliksiä täälläkin, kovasta kuumeilusta huolimatta. Kaksi lasta pitää niin kiireisinä ja mokomat ovat alkaneet nykyään kinastelemaan oikein kunnolla. Pienempi laittaa jo kovasti kampoihin esikoiselle ja kunnon vääntöä saavat aikaiseksi. Itestä tuntuu välillä, että teen varmaan kohta löydön ensimmäisestä harmaasta hiuksesta.. :) Mutta toisaalta nautin ihan älyttömästi kun saan olla lasten kans kotona ja yksi lapsi tähän porukkaan lisää tuntuis ihanalta, vaikka tiedän että oma aika hupenee olemattomiin ja pinnaa saa varmasti kasvattaa entisestään. Sellastahan se on.

Mutta ite oon huomannu sen, että kun on realistinen eikä rakentele turhia pilvilinnoja ja kuvittele, että kaikki on aina ihanaaaa ja niiiin helppoa niin yllättäen jaksaakin paremmin. Mutta asennetta ja luovuutta tämä homma tarvii, otsa kurtussa pakertaessa tulee vaan itselle (ja lapsille, JA miehelle) kurja olo. Enkä tarkoita että aina pitäis olla hymyssä suin ja päästellä vain sulosointuja suustaan. Ottaakohan tästä sepustuksesta nyt mitään selkoa..

Nooo, mä lähden nyt siivoamaan! :)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä viikonloppuna on ollu vauva-aatoksia todella paljon. Ei hysteeristä kelailua, mut silleen se asia on ollu ajatuksissa melkinpä koko ajan. Voih, kuinka tää aika VOI kulua näin hitaasti????? Kertokaahan se! :) Äitin kaa juur juteltiin pitkästä aikaa puhelimessa, ja se sano, että sille on alkanu pikkuhiljaa tulla harmaita hiuksia :D Mun mielestä se on jotenkin tosi liikkistä, ja mainijota, ettei se aio ees värjätä sitä pois :D:D:D HETI tuli mieleen, että voi ei miten ihanaa, että sitten joskus meijän lapsella on harmaatukkanen mummi, niinkun " pitääkin" :D Vaikkei mikään vanha olekaan :) Mutta en tietenkään sitä sille voinut sanoa, vaikka NIIIIN olis tehny mieli! Auuuuuuu!!! Olis jo huhtikuuuuuuuu!! :)

Heh, kivaa sekoomista. Fööörlåååt mig :)

-sekopäinen Naranja :D

Vierailija
44/49 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin päin viikonloppu ollut vauva-aatoksien täyteinen. Tuntuu, että on taas ollut " vaikemmat" päivät pitkästä aikaa tämän kuumeen kanssa.. Varsinkin, kun katsoi melkein koko lauantain kaverin pikkupojan vipellystä ja kun poika halusi halia tai suukotella mua!:D Siinä sydän sulaa..

No joo, mutta huomenna taas uuteen viikkoon ja eteenpäin.. Jospa se maalis-huhtikuun vaihde sieltä tupsahtaisi eteen!

Vierailija
45/49 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko liittyä teidän joukkoonne?

Minäpäs kerron hieman itsestäni tai meidän perheestä..Olen 26vuotta, mieheni 32v. Meillä on 5 vuotias tyttö, joka aloittaa ensi syksynä esikoulun...Muutama vuosi sitten en voinut ajatellakkaan toista lasta, mutta nyt se ajatus on alkanut kiinnostamaan..=) Haaveissa olisi, että vauvanteko yritys alkaa kesällä. Minä opiskelen vielä, mutta valmistun joulukuussa, joten raskaana varmaan olen koulun loputtua...tai toivotaan niin..

Se, miksi vauva juuri tähän kohtaan, syy on se, että haluan olla kotona kun esikoinen aloittaa koulun, olla häntä täällä oottamassa ja saatella kouluun ja mennä vastaan koulupäivän päätyttyä...Meidän neiti olisi varmaan erittäin otettu kun saisi hoivata ihka oikeaa vauvaa, sisarustaan..=)

Minäpäs täällä taustailen ja välillä aina jotain kirjottelenkin..=)

Vierailija
46/49 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ensin itsestäni. Olen täällä aivan uusi, mutta sivusta olen seuraillut ja esimerkiksi KaksPlussan sivuilla on kahlailtu sitäkin enemmän :)

Olen siis vm. 89 kuumeilija, asumme avomieheni (vm. 82) ja kahden kissannäköisen palleromme kanssa somassa kerrostalokaksiossa lähellä Helsinkiä. Yhteistä taivalta takanamme pian 3,5v. Valmistun keväällä hoiva-alalle ammattikoulusta ja ammattikorkeakin olisi suunnitelmissa jos minut sinne huolitaan :D Onneksi voin ottaa muutaman välivuoden jos vauva ilmoittelee itsestään :)

Kuumeilua esiintynyt jonkin aikaa ja haaveesta olemme yhdessä jutelleet ja suunnitelleet jospa vuoden kuluttua kokeilisimme, ehkäpä siinä 02/09. Eli jos tärppi kävisi heti, esikoinen putkahtaisi maailmaan 11-12/09. Mutta se selviää sitten vasta :) Toivottavasti huolitte minutkin tänne!

Vierailija
47/49 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ensin itsestäni. Olen täällä aivan uusi, mutta sivusta olen seuraillut ja esimerkiksi KaksPlussan sivuilla on kahlailtu sitäkin enemmän :)

Olen siis vm. 89 kuumeilija, asumme avomieheni (vm. 82) ja kahden kissannäköisen palleromme kanssa somassa kerrostalokaksiossa lähellä Helsinkiä. Yhteistä taivalta takanamme pian 3,5v. Valmistun keväällä hoiva-alalle ammattikoulusta ja ammattikorkeakin olisi suunnitelmissa jos minut sinne huolitaan :D Onneksi voin ottaa muutaman välivuoden jos vauva ilmoittelee itsestään :)

Kuumeilua esiintynyt jonkin aikaa ja haaveesta olemme yhdessä jutelleet ja suunnitelleet jospa vuoden kuluttua kokeilisimme, ehkäpä siinä 02/09. Eli jos tärppi kävisi heti, esikoinen putkahtaisi maailmaan 11-12/09. Mutta se selviää sitten vasta :) Toivottavasti huolitte minutkin tänne!

Vierailija
48/49 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone temppuili tuplasti :D

Vierailija
49/49 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan vaan!! :) Tulehan kuule tuonne uudempaan viikkopinoon kirjoittelemaan, tässä on linkki! :) http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12417195&p=&mpage=5&tmode…

Toivottavasti toimii! Huomenna tosin alkaa jo taas uudelle viikolle uusi pino... Me laitetaan aina yleensä viikkopinon alkuun tuo meidän " jäsenlista" , ni lisätään sut sitten huomenna siihen! :)