+++Vauvatoiveet 2009 vko 5+++
[color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08
[color=purple]Kissaeläin, esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.
[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v
[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36
[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v
[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37
[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33
[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31
[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27
[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08
[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja
mies 27
[color=DeepPink]Petr@, ya?, minä 27 ja mies 31
[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28
[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26
Kommentit (49)
Liittyisin mielelläni joukkoonne. Meillä on -07 syntynyt poika ja olen alkanut kuumeilemaan toista. Mielestäni ensi vuosi voisi olla aikas sopiva hetki toisen tulolle. Mies tosin ei ehkä vielä ole niin innostunut. :-) Mutta jos siis joukkoonne saisin liittyä, vaikka vielä ei mitään sen tarkempia suunnitelmia olekaan.
Aloitan heti tämän pinoterrorisoinnin... :) Kouluhommia tässä teen, kuten huomaatte ;)
Tää on kyllä yhtä kidutusta odottaa päivien, viikkojen ja kuukausien kulumista ja laskeskella kiertopäiviä ja montako kiertoa vielä ja ja ja!! Senkin olen jo ehtinyt laskeskella, että huhtikuussa menkkojen pitäisi alkaa 8.päivän tienoilla (ja sen mukainen la:kin on jo tiedossa...) Ne hormonit, ne hormonit :)
Olenhan minä kuumeillut jo pitemmän aikaa, mutta jotenkin homma ryöstäytyi täysin käsistä kun yritysajankohta lyötiin lukkoon.
Tällä hetkellä eniten jännittää se, että miten kauan tärppiin mahtaa mennä. Meillä on siis ennestään yksi lapsi, jota yritettiin tasan yksi kierto. Lähipiirissä on ollut paljon keskenmenoja ja muita vaikeuksia raskautumisessa/raskauksissa. Sillon aikanaan olikin vähän syyllinen olo kun meillä tärppäsi niin helposti :(
No mutta - nyt on ihan oikeasti laitettava muutama tikku ristiin opintojen hyväksi.
-PP
Meidän poppoo senkun kasvaa! Mukava juttu! Ja kaikki tähtää alkuvuodelle (ei mikään yllätys sinänsä) :)
Kiva kun on taas uusi viikko ja uusi pino. Maanantai alkoi ostltani tosi reippaissa merkeissä. Koululla värväsin itseni muutamaan extra-projektiin, joilla saa kerättyä pinnoja niin että sit joskus (..kenties raskauspahoinvoinnin tms...) takia olis varaa olla poissa eikä silti valmistuminen viivästyis. Aina juoni minäkin!
Pinkspinks: kun kirjoitit että oot laskenu jo huhtikuun kierron mahdollisen alkamispvän ja siitä lasketun ajan... sama täällä! Paitsi että jos nyt kroppa ei mee aivan sekaisin niin menkat ajoittuis aivan huhtikuun loppupuolelle. Eli sitten siinä toukokuun alulla (äitienpäivänä ehkä<3) saattais olla sopiva aika.... Huh mitä suunnitelmia! :)
Kissaeläin: mäkin miettinyt että olisin pari kk vaikka tässä käymättä palstoilla. Viime syyskuussa onnistuin siinä, nyt en enää usko. Vaikka ajattelenkin että täällä kirjoittelu ja varsinkin ton odotus ja synnytys puolten lueskelu vaan lietsoo kuumetta, niin silti sitä (kappas vaan!) odottaa lähes aina kotiin päästyä että pääsis koneelle kattomaan uudet jutut vauva-lehden keskustelupalstoilta:D
Tänne eteläiseen Varsinais-Suomeen, jos nyt niin voi kuvailla, on tainnut tulla vihdoin talvi! Aamulla oli -7' pakkasta! Mies meni seitsemän jälkeen koiran kanssa ulos. Puki vaan ohuen pusakan ja tennarit ilman sukkia, kun olivat kuulemma menossa vaan ihan pikaiselle pyrähdykselle. No, takasin tultua mies totes: " Siel on tosi kylmä. Tai sit mä oon vaan vielä niin väsynyt että tuntuu siltä" . Minä siihen että kyllä kulta siellä on ihan OIKEASTI kylmä, pakkastakin lähemmäs kymmenen astetta:)
Mun oman ajanlaskuni mukaan tää " talvi" tietää nyt sitä, että heti tän jälkeen tulee kevät. Se taas tuo kesän lähemmäksi. Ja loppukeväästä, kesän kynneksellä onkin jo aika.. :) Vois kyllä yrittää keksiä muutakin ajateltavaa. Toki mulla on kesällä häät (ne ketkä ei vielä tienny), joten niiden miettimisessä ja suunnittelussa menee kans aikaa ja energiaa. Mutta silti kuulostaa ei niin terveeltä kun kaikki mitä miettii on häät ja vauva:)
Pakkasenkirpeää alkuviikkoa kaikille 2009 vauvatoiveet -siskoille! :)
t. tikru.
Juu, mä todella koin pienen identiteettimuutoksen: Kissaeläin onkin nyt Naranja kaikenmaailman ympäryspisteillä :D Mua on kauan jo vaivannu toi Kissaeläin-nimim. Ja nyt vaihdoin, toivottavasti totutte moiseeen uutuuteen :)
Mä olin aamulla aivan järkyttyny, kun katoin lämpömittariin! Olin menossa kans jossain aika pienissä vaatteissa siivoomaan autoo, ja sitten huomasinkin, että onkin syytä pukeutua lämpimästi :D -7! Taitaa olla tän talven ennätys ainakin tosiaan täällä Lounaisessa osassa Suomee :)
Niin, ja minä myös ilmoittaudun la:n laskeneeksi... Heh. Tai oikeestaan siis oon laskenu kierron mahdollisen alkamispäivän, ja sitä kautta sitten myös la:n ;) Kierron pitäis alkaa siinä kans joku 7.4. tai siinä main... Se meinaa sitä, että aikalailla kuun keskivaiheilla pääsee jo yrittään, jee jee :D Mä pystyin muuten kans koko syksyn pysyyn poissa näiltä sivuilta, mutta kun uusi vuosi oli ohi, tuntu, että yritysajankohta on jo niin lähellä, että voi jo ihan " luvalla" käydä täällä höpöttämässä, varsinkin, kun löyty näin sopiva pinokin! :)
Niin, ja Nuuvi, olet myös kovasti tervetullut joukkoomme!! :D En vielä lisänny sua meijän listaan, ku joitain " tietoja" puuttu, aattelin jos haluat vielä niitä lisäillä :) Vaiks et minkä ikäsii ootte, ja koska yritys MAHDOLLISESTI alkaa :) Tai voihan siihen laittaa, et " ya kun mieskin innostuu" ;) hihi. Mut tsemppiä todellakin, että saat sen pian innostumaan sun kanssa!!! :)
Hauskaa iltaa kaikille!
että onks joku kirjoitellu jotain uutta:) *hih* Ei malta pysyy poissa täältä.
Kyllä siihen Naranja-nimeen tottuu, mut pahoittelen jo etukäteen et ne pisteet ei varmaan (mul ainaskaan) pysy kyl päässä. :D hyvä mutta kovin lyhyt muisti!
Iltapäiväl löytyi ihaniiihanii vaatteita täältä kirppari-palstalta!! Voih! Mut varmana en osta ennen ku oon edes raskaana........ :) Isoja lupauksia! Illanjatkot/hyvät yöt kaikille ja kuullaan taas!!
Oon päivittäin käynyt lukemassa teidän kuulumisianne, mutta ollut kovin laiska itse kirjoittamaan. Tervetuloa vaan kaikille uusille! Mukavaa kun porukka lisääntyy, toivottavasti ihan kirjaimellisestikin lähiaikoina! :)
Minä myös tunnustan, että kalenteria on tullut tuijoteltua sillä silmällä, milloin ensimmäinen yrityskierto mahdollisesti alkaa ja mihin LA sijoittuisi, jos tärppäisi heti. Ei sitä itselleen mitään mahda!
Jos joku ystävällinen päivittelee tuota listaa, mulle voi lisätä, että minun ja miehen ikä n. 25v. On näköjään kadonnut johonkin matkan varrella.
Kuulemisiin ja hyvää yötä!
Heipsan!
Minakin taalla pohdin tyoasioita, etta miten kaikki jarjestyy sitten jos raskaudun. Tanaan viela sain uuden isohkon projektin, mutta onneksi se pitaa olla valmiina jo hyvissa ajoin syksylla. Hirvittaa vaan vahan etta miten muka sen saa parissa kk valmiiksi, mutta pitaa yrittaa, huoh. Samoin saa kylla ahkeroida kaikkea muutakin jos vauva aikookin tulla jo syksylla, hui...
Jeeeeeeee, rakas ukkoni tulee huomenna kotiin :) jos paasisi petipuuhiin, hih :D Oviksesta ei ole tietoakaan tosin, vahan luulen ettei sita edes tule tassa kuussa, tai tulee myohaan kun tuo pillereitten lopetus sekoitti kierron luultavasti. Noh, yrittaa pitaa kuitenkin :) Hauskaahan se on :D
Mua on kanssa vetanyt puoleensa vauvanvaateosastot kummasti! Taalla on kuulkaa niin ihania vauvanvaatteita etta oksat pois! :O Kaytannollisyys on sitten eri asia...
Juttelin tanaan toissa yhden odottavan aidin kanssa, ajatelkaa sen raukan laskettu aika on ens viikon ti ja se on toissa. Kuvitelkaa kuinka rankkaa. Se viela joutuu kesken tyopaivan hakemaan tyttonsa aamuhoitopaikasta ja viemaan iltapaivahoitopaikkaan (tytto on 2,5v). Ihme systeemeita ihmisilla taalla... Taalla jenkkilassa aidit on toissa synnytykseen asti siksi etta aitiysloma jaisi synnytyksen jalkeen etta saa olla vauvan kanssa ne mahtavat 8 viikkoa. Meidan tyopaikalla on se hyva puoli etta sairaala on tien toisella puolella :) Mutta jos ma synnytan taalla niin mun sairaala on taalla meidan kotia lahella, tai en tieda jos paasis sellaiseen ' birthing center' iin, joka on katiloiden pitama pehmeaan synnytykseen erikoistunut yksityinen laitos. Mutta sinne ei ehka paase jos on jotain komplikaatioita raskaudessa, joten en tieda. Niin ja enka todellakaan aio olla toissa viimeiseen asti! :O haluaisin jaada jo kesakuulla kotiin tekemaan toita ja sitten suomalaiselle aippalomalle siita.
Arvatkaa tekisko mieli ostaa jo raskaustesteja kaappiin varalle etta sais hypistella niita :D Toistaiseksi oon hillinnyt itseni :)
Nonniin, huomisiin ja kirjoittelemisiin!
Jee, huomenna tulee ukkokulta ja ruisleipia, nam!!!!
T:Moonagirl +iloisissa tunnelmissa+
[color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v
[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31
mies 27
[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28
Ai kun kiva kun täältä löytää itsensä kaltaisia haahuilijoita=) Minä olen laskenut kierrot jo kesäkuulle (ja heinä-ja elokuulle) tsekatakseni mahdolliset LA:t=) Meillä siis kevätvauva toiveissa ja yritys alkaa kesäkuussa. Ei vaan oikein millään jaksaisi odottaa siihen asti. Mies etenkin odottaa innoissaan (" sehän tietää sitten ihan mieletöntä pan***sta" );) Tästä voi hyvin päätellä että vähän harvinaisemmaksi on tuo seksi jäänyt kolmen lapsen jälkeen... Eli jos joku kiltti voi lisätä minut joukkoon, neljättä yritellään kesäkuusta alkaen, minä 31 ja mies 29!
=)
[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
mies 27
[/quote]
[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya?
[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29
Näin se menee! Päivittelen tyytyväisenä kaiken aikaa tota listaa, ja oon unohtanu muuttaa itteni Naranjaks :D Niin, eikä niitä pisteitä tarvitse muistaa, ne on siinä vaan siks, että pelkkä Naranja oli jo otettu käyttöön :)
Mul on kaks kouluhommaa, mitä olis pitäny tätnä aamuna tehä, tai siis jompaa kumpaa. En kuitenkaan oo saanu tartuttuu kumpaanKAAN! Hitto soikoon... Moon vaan pyöriny tääl :D Hahaha! Josko mäkin laittaisin koulun eteen pari tikkua ristiin, nyt vielä kun kerkiän :D
Hauskaa päivää kaikille ympäri Suomea - ja USAa ;)
Tosiaan meillä on -07 syntynyt poika. Ikää itsellä 28 ja miehellä 29, eli molemmat lähempänä viittäkymmentä kuin syntymää. :-) Uskomatonta mutta totta, sain nimittäin miehen näyttämään vihreää valoa. Olipa yllättävän helppoa. Onkohan raukka tossun alla. ;-) Kyllä varmasti kesän tienoilla yritystä alkaa olemaan.
Tässä nyt vaan mietityttää, että mikähän mahtaa olla lopulta se suositusväli sectiosta uuteen raskauteen. Tuntuu että joka paikassa on erilaiset suositukset. Toinen asiakin vähän jäskättää, että mitenhän nyt mahtaa käydä tärpin kanssa. Esikoista meinaan yritettiin yli vuosi. Mutta sen näkee sitten.
Mukavaa viikkoa kaikille!
Ja näin aluksi tosiaan tervetuloa uusille immeisille ja mukavaa viikon alkua kaikille!:)
Minäkin tunnustan laskeskelleeni kiertoja ja mahdollisia LA:ja. Aina kaupassa tulee katseltua niitä lasten vaatteita ja tekisi mieli ostaa.. Onpa pari kertaa käynyt mielessä minullakin, että ostaisin jo varastoon testin tai pari, mutta nyt pitää kyllä jo VÄHÄN hillitä itseään..;)
Kaikkea sitä tulee myös mietittyä, kuten sitä, että valmistun joukukuussa ja jos sattuisikin olemaan kovat pahoinvoinnit tms. eikä pystyisi käydä koulussa niin viivästyisi se valmistuminen. Mutta ollaan kyllä jo päätetty, ettei murehdita tommosia etukäteen. Sitten jos valmistuminen jonkin verran siirtyy niin sittenhän siirtyy. EI ENÄÄ YHTÄÄN ENEMPÄÄ ODOTUSTA! Vaikka joo, moni teistä varmaan ajattelee, että mä olen vielä niin nuori, ettei olisi mitään kiirettä (ja totuushan se on), mutta olen tätä jo niin kauan halunnut ja mies myös ja tunnemme olevamme valmiita, niin meidän asiahan se on.
Tulihan nyt vähän purettua..:D
Olin tänään luennolla, joka käsitteli oikeasti mielenkiintoista aihetta. Ja mitä minä teen - selailen koko luennon ajan kännykän kalenteria, ja lasken kiertopäiviä ja laskettuja aikoja!! Ei hyvä :(
Lääkkeitä ja hoitoja löytyy mitä ihmeellisimpiin tauteihin, mutta kukaan ei ole keksinyt lääkettä vauvakuumeeseen :( Tai no, onhan siihen lääke.. ;)
Tilasin netistä ovistestejä. Oikeastaan ihan mielenkiinnon vuoksi. Haluan tietää pitääkö omat tuntemukseni ovisajankohdan suhteen paikkaansa. Jospa noista jokunen säästyisi " tositoimiinkin" :)
Jaahas, tyttö vaatii evästä ja koira ulkoilutusta. Palaillaan!
-PP
Kyllä täällä itse kukin laskee kiertojaan :)
Pitäis menkat nyt alkaa. Ja sitten vielä seuraavat ja sitten... jos tämä mun/meidän tällä hetkellä sekava elämäntilanne järjestyy parhain päin niin aloitetaankin yritys jo helmikuun menkkojen jälkeen. JOS järjestyy. Kaikki on nyt niin auki, ja ihan harmittaa etten voi teille kertoa mitään, ettei kukaan tunnista mua.
T.Jaffa
ekaks J4nni; teidän asia se on, ei kenenkään muun. Ja just siksi tää on niin hyvä paikka kun täältä löytyy monta kuuntelijaa, jokainen saa vuorollaan purkaa:) Mekin saadaan varmasti aikanaan osaksemme pientä kummeksuntaa, lähinnä sukulaisten osalta. Varmasti tulevat sitten huomaamaan, että ihan oikein päätettiin... Mutta kun taustat on sellaiset, että omat vanhempani olivat melko vanhoja kuin synnyin. Jotenki luulen että meidän kuvitellaan seuraavan jalanjälkiä.... Mut mepä valittiin oma tie:)
Moongirl, kiva kuulla taas jenkkilän asioita, ja että oot iloisin mielin alkamas yritykseen! :) Mukava varmasti että mieskin tulee kotiin... niine Suomen tuliaisineen:D Ei voinut taas muuta kuin päivitellä amerikkalaisten järjestelmää. 8 viikkoa on todella lyhyt aika... Ja että synnytykseen asti töissä!!! Aikamoista, ei varmasti tunnu hyvältä/ole kovin viisasta. Sulla onneksi se hyvä, ettet ole paikkalista väestöä etkä joudu siten kulkemaan heidän teitään. Vaikka aina valittamista löytyykin, niin kyllä taas tuon jälkeen tuntuu että on asiat koto-Suomessa hyvin järjestetty. Vaikka kyllähän kaikenlaiseen tottuu.
Pinkspinks: niin tosiaan, kyllä siihen vauvakuumeeseen olis lääkekin... :) odottavan aika vaan on pitkä (ja taidan olla vähän mulle kaikki heti -tyyppiä, ei paranis tällaisessa asiassa..). Saakos udella, minnekäs osuis eka mahdollinen la jos laskelmat pitäis paikkansa ja ekalla tärppi? Niin todennäköistä kuin tuo kaikki onkin... :D
Nyt mulla pääsi unohtumaan, oliko se J4nni vai kuka, joka mietti että miten koulun saa käytyä loppuun jos kova pahoinvointi ym... Samat mietinnät täällä. Ja eihän sitä tietty edes tiedä, että tärppääkö ennen valmistumista, mutta JOS.. Mä oon yrittäny tehdä etukäteen projekteja, portfolioita, saada harjoittelutunteja kasaan ym, niin että sit tarpeen tullen olis mahdollista olla enemmänkin poissa:) Ja jos se valmistuminen viivästyy, niin kyllä sen koulun ehtii käymään loppuun - sitten ajallaan. :)
Täällä on ollut tähäs asti hyvin vauvakuumeinen tiistai (meinasin kirjoittaa maanantai, muutei sentään onneksi enää!). Eilen sitten menin innosta puhkuen selittämään miehellekin, mitä löysin netistä. Ja siis kaikkea tosi hienoa vauvatavaraa löysin, vaatteita, tavaroita... Kaikenlaista. Ollaan puhuttu,että kirpparit tulee meillä kyllä sitten olemaan paljonkin käytössä. Hyvää tavaraa ja halvalla. Niin vähän aikaa esim. tietyn kokoiset vaatteet on vauvalla käytössä, että turha niistä on maksaa aivan hirmuisesti. Opiskelijan ainakaan. No siis, meni taas asian viereen ja selittelyksi:) Mies ei voinu muuta kun hymyillä mun innolleni, ja oli sitten sitä mieltä, että toki mä/me voidaan ostaa jotain jo pikkuhiljaa varastoon, jos hyviä tuotteita ja halpoja hintoja sattuu osumaan kohdalle. Ihana mies<3
Sit kuitenkin oon sen verran " taikauskoinen" , että vaikka kaupoissa kaikenlaista hypisteleekin, niin mitään ei uskaltais ostaa ennen kuin on todella raskaana ja sen kriittisen ensimmäisen kolmanneksen ohittanut. Tuskin onnistuu multa.
Meinas jäädä kokonaan tästä viestistä, mutta myös mun puolesta taas tervetuloa kaikille uusille! Ennen enemmistön yritysajankohtaa meitä onkin tätä menoa jo aikamoinen porukka kasassa! :) mikäs sen mukavampaa!
Niin ja kun eilen kirjoitin että talvi tuli... No, se tuli ja se meni. Eilen näytti aamulla -7' , ja tänään aamulla iloisesti melkein yhtä paljon plussan puolella. Kyllä tuli masentunut olo kun piti lähteä tuonne kosteaan ja pimeään kävelemään. Mutta nyt onneksi jo päviä pulkassa, niin että saa vaan loikoilla kotona. Ostin jumbopussin karkkiakin illan iloksi:)
Tulipas pitkät tarinoinnit mulle. Taas:)
[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.
mies 27
[/quote]
[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya?
[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29
[/quote]
Typerät kouluhommat kun sotkevat tätä kuumeilua ;)
Tikru: ensimmäinen mahdollinen la olisi n. 13.1. Hyvin lähellä minun omaa syntymäpäivää :)
Ja taikauskoa löytyy minultakin tämän vauva-asian suhteen.. Tosin se ei ole hidastanut minua millään lailla :)
Kovasti olen yrittänyt itseäni psyykata siihen, että tärppiin menee useampi kierto. Jotenkin vaan luulen, itseni tuntien, että pettymys on valtaisa kun testiin ilmestyykin vain yksi viiva (tai menkat alkaa). Onneksi on tälläinen ihana vertaistukiryhmä olemassa!!
Nyt koitan unohtaa vauvahaaveet pariksi tunniksi...
-PP
Hei!
On se kumma ettei voi olla taalla kaymatta ja kirjoittelematta joka valissa! :D koittakaa kestaa mun puheripulia.
Jaffa, jeeee alkakaa vaan yrittamaan jo helmikuun menkkojen jalkeen ja kaikki muutkin pian, heti nyt!!! Ma haluun kavereita tahan tuskailuun :) Ja tervetuloa munkin puolesta uusille!
Sitten omaa napaa, jonka ymparilla ajatukset pyorii kovasti jostain kumman syysta :) Oon ollut kauhean tunneherkka viimeaikoina, varmaan johtuu kun lopetin ne pillerit ja nyt ehka tanaan/huomenna on ovis, jos uskon tuntemuksiini siis. Ainakin tanaan on maha ollut vahan kipea ja selka menkkamaisesti, ja yleensa mulla on ovis joskus kp 10 se, nyt on kp 9. Eli sopivasti kun mies tulee kotiin reissusta. Kauhea, oon varmaan jo ovella vastassa munasolujeni kanssa, hih hih. Toinen raukka on vasynyt aikaerosta ja 9 tunnin lennosta :)
Eilen paljastin suunnitelmat yhdelle kaverilleni, kerroin sahkopostilla. Heilla on myoskin ennestaan samanikaiset lapset ja ehka kolmas suunnitteilla. Oli vaan _pakko_ jollekkin kertoa! Ja hanelle oli hyva sanoa, koska ei tunne ketaan kuin yhden kaverini eika ole meidan perheen kanssa tekemisissa :) Nyt jannittaa se, etta jos nyt tarppaa niin laskin etta ehka tuossa 20.2 tienoilla voisi testata ja mun aiti + tati tulee silloin kylaan, joten onpa vahan jannaa! :O No, ehka ma kerron sitten kun niin harvoin heita naen ihan livena :) Tai en tieda kun se olis epareilua anopille. Apua, kaikkea sita jo miettiikin! Heh, en oo edes raskaana ja mietin jo kenelle kerrotaan ekana :D Ehka me tehdaan niin ettei kerrota ja sitten mennaan kesalla kaymaan ja jos silloin olis jo kunnon mahaa :D Kauhea, kaikki pyortyis varmaan :) Mutta olis aika hauska yllari. Sais nyt vaan ensin sen plussan testiin... vai mika siita nykyajan hienosta elektroonisesta testista nyt tuleekaan :)
Jannaa, jos tanaan on ovis niin huomenna voin jo olla raskaana! Vau :)
T:Moonagirl *pikakelaa kaikille jo huhtikuun/kesakuun*
Mä tein meille uuden viikkopinon ja päivitin listan, kun saatiin taas lisää populaa tähän meijän joukkoon, kivaa :) Että kovasti tervetuloa vain Pinkspinks!! :) Tuntuuhan se pitkältä ajalta toi 2-3 kk, mutta nytkin taas ollaan jo menty viikon verran eteenpäin, ja aivan pian on jo helmikuun alku :D
Mä itte oon aatellu, et tarttis jotenkin pikkasen vähemmän ajatella koko asiaa, ettei oo sit tullu aivan sekopäiseks siihen huhtikuuhun mennessä :D heh... Ei varmaan oo ihan kauheen helppoo, mut yrittää kannattaa... Hmmm :) Keskittyä viä kovasti muihin asioihin jne. Sitten aikakin kuluu hurjan nopeesti ja huhtikuu on kohdalla enemmän ku pian! Hiljaa ittekseni ajattelin myös lakata käymästä täällä, mutta sitä en kyllä taida tehdä, vaikka tää aina villitseekin ajatukset laukkaamaan siellä sun täällä :D On tää tosiaan vaan niin kivaa jutustella, kun on ihmisiä ihan samassa jamassa :) Ei sit rasita ystäviään jatkuvalla papatuksella :D :D
Kuulemme jälleen!