Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

+++Vauvatoiveet 2009 vko 5+++

28.01.2008 |

[color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08

[color=purple]Kissaeläin, esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä ollaan jo töissä, väsyttää...

Täti tuli sunnuntaina ja on kyllä historian hirveimmät menkat!

Vaikka syön pillereitä, on kivut silti jotain ihan kauheaa. Onko muita joille kuukautiset aiheuttavat päänvaivaa? Tuli sellainenkin mieleen, että toivottavasti ei oo endometrioosia, kun sehän saattaa heikentää raskaaksi tulemista :(.

No täytyy kysäistä sitte lääkäriltä, kun meen tarkastukseen keväämmällä.

Jahas, sitä ollaan jo kiertoja ja tulevia la:ta laskeskeltu:D. Minä en oo laskenu, kun mulla menee kuitenki kierto ihan sekasin kun lopetan pillerit, pitää sitten laskeskella myöhemmin ja vaikka tikutella ovista, että näkee ovuloiko ja missä kierron vaiheessa. Apua, emmä enää edes muista minkä pitunen mun kierto ilman pillereitä on:D vaikken ookkaa syöny pillereitä kun 2v.

Ai niin, uusille tervetuloa näin jälkikäteen, onpa mukavaa, että meidän pinkka kasvaa ja voi hyvin:)

Jep, täytyy alkaa puuhaamaan jotain, ettei nukahda istuaalleen heh.

Ai niin! Joku kyseli mistäpäin täällä ollaan, minä olen Pohjois-Suomesta.

Hyvää keskiviikkoa kaikille, ei ole enää pitkä matka kvnloppuun, paitsi, että minä olen silloinkin töissä :/.

Haukotteleva Kitteni

Vierailija
22/49 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla alkoi menkat ja nyt tuntuu, että ollaan taas lähempänä yrityksen aloittamista, jee :) Mulla on vielä hormonikierukka, enkä tiiä meneeköhän sen poistattamisen jälkeen kierto sekaisin. Nyt on sellanen sopivan mittanen kierto 26-27pv. Kierukkahan ei estä ovulointia, vaan mun ymmärtääkseni vain sen alkion kiinnittymisen, joten ehkä sen poistattaminen ei sekota kiertoa??

Välillä oon sillä fiiliksellä, että eihän tässä mitään kiirettä, kun kaksi ipanaa pyörii jaloissa. Mutta se ajatus haihtuu hyvin nopeasti. Ois se vaan ihana olla taas raskaana ja voi sitä hetkeä, kun vauva syntyy ja hänet saa ensi kerran syliin.. onko sen parempaa :) Välillä oon ehdottanu miehelle, että mitä jos kävisin poistattaan kierukan nyt jo. Mies ei laita vastaan, mutta sitten itse jarrutan, koska ois toisaalta kiva saada vauva alkuvuodesta, kun esikoinen on syntynyt loppuvuodesta. Ja muutenkin elämäntilanne ois helpompi, kun malttaa vielä vähän odotella..

Mä oon ihan hurahtanut neloselta näkyvään sarjaan Meille tuli vauva. Ihana ohjelma :) Meidän esikoinenkin katsoo sitä välillä ja kyselee mistä ne vauvat oikein tulee.. :)

Mutta nyt pitää mennä laittaan lapsille ja itselle lounasta. Oikein mukavaa päivän jatkoa kaikille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ois nyt niinku ihan hermona - kirotut ovistestit!! Että pitikin mennä niitä tilaamaan, ja vielä käyttämäänkin :( Eli, olen nyt tikuttanut ovista sunnuntaista lähtien. Su ilmestyi pelkkä kontrolliviiva, ma ihan minimaalisen haalea testiviiva, ti vähän vahvempi testiviiva. No, ajattelin tietenkin että tänään tulee vahvat viivat (niinku olisi pitänyt...). Äsken testasin, ja tuloksena todella haalea testiviiva! Mitämitä?! Kertokaa kokeneemmat tikuttelijat, että mitä tämä meinaa? Tein jo tee-se-itse-diagnoosin: En ovuloi enää ollenkaankoskaanikinäenää, en voi saada lisää lapsia, elinaikaa jäljellä kolme kuukautta (no vitsi vitsi - mutta noin dramaattiselta tällä hetkellä tuntuu :))

Nyt lähden tytön kanssa tekemään pullataikinaa, ja samalla vähän rauhoittumaan :)

-PP (aamukammassa " enää" 69)

Vierailija
24/49 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla poitsu herätti viiden jälkeen ja kauheella huudolla. Hetken jo mietin, että ihan tosissaanko tähän vielä toistakin haaveilen. huh... No nyt oon taas jo ihan toista mieltä. :-) Nyt mietin jo nimiä. Juu.. on liian aikaista, mutta minkäs teet. ;-)

Vierailija
25/49 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysinpä just sopivan poppoon täältä ja haluanpa liittyä seuraanne! :)

Eli perheeseemme kuulun minä (29v), mies (25v) ja lapset -05 ja -07. Kovin ollaan käyty keskustelua kolmannesta lapsesta, joka kyllä saa odottaa tuonne ensi vuoteen, jotta tuosta kuopuksestakin ehtii tulla hieman omatoimisempi...ja esikoisesta...

Olen kuumeillut jo jonkin aikaa kolmatta, mutta järki on onneksi jarruttanut toimia. Tiedän, että se kolmas ei mene siinä kuin kaksikin. Sitä siskoni (jolla kolme lasta) muistuttelee aina välillä ja siksi haluankin odottaa ensi vuoteen. Tosin en jaksaisi millään odottaa, että se aika tulisi, kun voisi alkaa yrittämään! Syön tällä hetkellä minipillereitä ja niitä mulla on tuonne kesäkuuhun saakka eli varmaan sitten heinäkuussa aloitetaan yritykset. Se on vaan aika mielenkiintoinen juttu, sillä mun pitäisi mennä takaisin töihin syksyllä ja jos olenkin raskaana, niin en tiedä menenkö sittenkään. Olisi kyllä kiva käydä välillä töissäkin kääntymässä, mutta oliskohan ihan tyhmää mennä, jos ois jo raskaana silloin...? Mitä mieltä olette? En ehtis olee töissä kun jotain 6 kk.

Kevät vauvan haluaisin, kuten on tuo kuopuskin. Esikoinen syntyi syksyllä ja mielestäni oli ihanempaa tuo kevät vauva, kun oli jotenkin helpompaa kaikki ja mieli ehkä virkeämpi, kun kesä oli tulossa. Ja toivoisin, että saisin vauvelin keväällä 2009, koska kevääseen 2010 on ihan liian pitkä aika. ;)

Vierailija
26/49 |
30.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kun viikonloppu taas lähestyy..:)

Joo no en minäkään oleta, että tärppäisi nopeasti (tietysti toivon), mutta kyllä sitä kaikkea miettii varsinkin, kun on tuo koulu tuossa ohella. Mutta sitten jos on sellainen tilanne, että raskauden ennen valmistumista enkä pysty käydä koulussa aina, niin ehtii sen tosiaan käydä loppuun myöhemminkin.

Olen todellakin sitä mieltä, että lapsen yritys ja hankinta on jokaisen parin oma asia.. Eikä meille ole kukaan tullutkaan sanomaan, että ÄLKÄÄ!! Aina vaan kuulee kommentteja, jos mainitsee vauvakuumeestaan, että " käyt nyt vaan sen koulusi" , " onhan sulla aikaa" , " olet vielä niin nuori" , " mitä sä hätäilet" ja " nauti nyt vaan siitä nuoruudestasi, kun vielä voit" ! Tällaiset kommentit vaan itsestä tuntuu niin pahalta, kun kukaan ei voi ymmärtää miltä minusta tuntuu ja kuinka paljon sitä lasta oikeasti haluaisin. Toki nautin tästäkin ajasta, mutta aina vaan haaveilen mitä kaikkea olisi ja voisi sitten tehdä, kun on lapsia..:)

Johan tuli taas selitystä..;P Mutta mukavaa viikon jatkoa (viikonloppua odotellessa) kaikille!

Vierailija
27/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pääsen kirjoittamaan... Toivottavasti mukaan mahtuu myös esikoista kuumeileva " vanhus" . Huomasin että meidänkin iät uupuu, me ollaan molemmat 30 v. Ja koska meillä on jo tuota ikää tuon verran ja vasta esikoista ollaan yrittämässä olen jo asennoitunut että tämä projekti saattaa kestää...

Jos muille on tullut kommenttaja että " ei kai nyt vielä" niin meille on tullut kommentteja että " eikös jo olisi korkea aika" . Meidän mielestä nyt on oikea aika ja sitä paitsi niinkuin te muut kommentteja saaneet kirjoittelitte niin samanlainen ajatus tulee tässä vaiheessa, tämä on vain ja ainoastaan meidän kahden välinen päätös. Sitä paitsi kaikki ketä kommentoi ei aina edes mieti että entäs jos me ollaankin jo yritetty vuosia mutta ei vaan voida saada, mikä ei ole totta mutta voisi olla.

Kaikki jotka meiltä utelee niin on saanut saman vastauksen että ei vielä katsotaan sitten kun aika on oikea. En edes halua sanoa kenellekään että nyt aletaan yritys kun sitten niihin uteluihin sais vastailla koko ajan.

Mutta täällä ollaan ja malttamattomana (tulikohan se oikein :)) odottelen että pääsis jo yrittään! Hetken jo aattelin että nyt heti aloitetaan mutta enköhän jaksa kaksi kuukautta odottaa. Saas nähdä mitä tästä tulee kun olen puolet elämästäni käyttänyt pillereitä joten voi olla aika muutos kun ne jättää pois. Hui!

Miksiköhän mun on niin vaikea aina keksiä jotain järkevää otsikkoa?

Aliina.

Vierailija
28/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no, en mä tiedä onko se niin iloinen. Aika matelee, ja oon väsyttänyt itseni ylimääräisten opintojeni kanssa. Ei oo öisin tullut paljoa nukuttua. Mutta nyt siis lähinnä ilmoittaudun täällä, et hengissä ollaan:) Enempi kuulumisia toiste.

Taas unohtui kirjoittaja.. mutta tosiaan se Nelosen Meille tuli vauva -sarja on ollut täälläkin kovasti katsottu:) Ruokkii oikein mukavasti tätä kuumetta.

Moonagirlin suunnitelmat kuulosti kivoilta. Kukapa meistä Ei katsoisi jo kauas tulevaisuuteen... :)

Kaikille muillekin mukavaa viikon loppua, ja hei...

...HUOMENNA ON JO HELMIKUU!!! :)

Mahtavaa!

Tikru.

Vierailija
29/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot saanu jo mielenrauhan sen tikuttelun kanssa:) Mulla ei ole mitään käsitystä noista ovistesteistä (pitäis ehkä tutustua), mutta sellaista oon muillakin palstoilal lukenut että monella käy noin: viiva(t) haalistuu ja sit vasta uudestaan vahvistuu (tai sinnepäin se ainakin oli:D). Mut kuule tuskin syytä huoleen.

Ite pitäs alkaa varailla aikaa gynekologille tarkastukseen... Hakea oikein " lupa" et voi aloittaa sit yrityksen:)

Vierailija
30/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08. Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=OliveDark]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[/quote]

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kersän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

Vierailija
31/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi huomenna vaihtuu helmikuu, tää tammikuu on mun mielestä aina niin tuskaisen pitkä. Helmikuu antaa jo yleensä pieniä viitteitä tulevasta keväästä.

Onpa ihana päästä sitte porukalla jännäämään tuleeko plussia keväällä, meillähän on oikeen kivan kokoinen poppoo kasassa jo :) toivottavasti niitä plussia tulee sitte heti ropinalla!

Mä höhlä kävin jo vauvakuumehöyryissä kurkkimassa nettikaupan mammavaatteita. Oli ihania vaatteita!! Päätin jo mitä tilaan heti ku vaan saan plussan. Sitte joskus. *huoh*

Rhanna *höyryää kuumeessaan*

Vierailija
32/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto soikoon, ukko tuli selän taakse kurkkimaan ja mä häiriinnyin ton " päivityksen" aikana niin, että nyt Nuuvin yritys alkaa toistaiseksi KERSÄN alussa... Soriii! :) Sen voi korjata taas sit seuraavan päivityksen yhteydes, viimeistään sit ens maanantaina uuden viikkopinkan mukana ;) Mutta 2Xäiti78 - tervetuloa!!! :) Ihanaa, kun tulee ihmisiä koko ajan lisää, tulee ihan huippuhauskaa tos sitten, kun moni alkaa yrittää samaan aikaan! :D Tosin, oon mä sitäkin miettiny, et mitä sitten, jos kaikki muut plussaa heti ja mä jään yksin tänne roikkuun... :' ( Minä, neiti positiivinen :D Noh, kaikkee sitä tulee hei mietittyy!!

Mä en koskaan sit kerenny kattoon sitä Nelosen Meille tuli vauva -sarjaa.. Se vissiin tuli(/tulee?) aina yheltä päivällä? :O Meikäläinen enimmäkseen juuri tuona aikana kulutteleepi koulun penkkejä... Hmmm. Mutta ehkä ihan hyvä vaan, että on jääny näkemättä, on tätä kuumetta tarpeeks ilmassa muutenkin :D

Kitteni-81: Mulla oli aikoinaan niin ,että kun söin pillereitä, ni menkkatuskat oli karmeita! Kun lopetin ne, ei tuskia tosiaan enää juurikaan ollut, eikä ole! Siksipä ihmettelen, kun monesti sanotaan pillereiden poistavan kivut tai lieventävän niitä :O Ja teininä mulla oli aivan sairaan lyhyt kierto, jotain 21pvää, mutta näin " vanhemmiten" kierto on pidentynyt. Mitä tässä nyt oonkin hiljaa ittekseni harmitellu; olishan se komjaa, jos tulis menkat kokoajan, ni sit olis paljon enemmän mahkuja saada vauva alulle ;D Ei vaan! Emmä ottais niitä kiertoja takasin hinnasta enkä mistään! :D

Pinkspinks: Voi reppanaa!! :D Mulla ei oo kokemusta moisista testeistä, mutta toistaiseks oon niistä ajatellu vähän silleen väheksyvään sävyyn :D Niin kauan voinkin niitä sitten " väheksyä" , kunnes tulee itelle eteen monen kierron yritys ja oviksen tarkka pongaaminen jne. Hyj!!! Sitä en tosiaan toivo kyllä kelleen meistä!!! Plussatuulia vaan heti keväällä ja kesällä, kelle milloinkin on toiveissa :) heh...

J4nni ja Aliina.: Me ei olla saatu mitään varsinaisia kommentteja raskautumisesta ja ei-raskautumisesta... Kaipa mä oon ainakin parhaille kavereilleni selittäny ummet ja lammet suunnitelmista, ni eipä tarvii kysellä :D Mutta tosiaan, äiti on kyllä jo varmaan vuos sit alkanu puolivihjaileen jotain... :D Viimeks, kun olin siellä käymässä marraskuussa, se esitteli ihastuneena kirppikseltä ostamaansa ihanaa tavaraa, jonka meinas niinkun sisustuselementiks... Arvakkaahan vaan mikä se oli?! Sellanen vaunukoriste! Tai niinku sellanen nallerivistö, jossa jokaisella nallella on eriväriset haalarit päällä ;) Se sano vaan, et " ei mitään paineita" ja nauro päälle :D hihi. Mutta se on vaan ihanaa, äiti on ihana <3

tikru.: Juu, mene vaan gyneltä hakemaan lupa yritykseen :D:D Hihi. Tuntuu niin hassulta moinen, mutta kai se ihan hyväks vaan on! Mä meen kans maanantaina papaan, ja sitten on niinku " kaikki kunnossa" huhtikuuta varten :D Sillon sitten sanon siä neuvolan puolella meijän aikeistakin - ekaa kertaa viralliselle taholle :) Hmmmmmmmm, hauskaa!!! :D

Moonagirl: Sä kovasti siellä koitat kannustaa meitä muista mukaan yritykseen :D Mä haluisin (niinkun varmasti moni muukin) alkaa nyt ja heti kokeileen, mut mul on kans toi koulu, joka tökkii vastaan! Ens joulun alla on oltava lopputyö valmis ja se esiteltävä seminaarissa muille, ni sillon on oltava viä yhtenä kappaleena :D Pakko! Sen jälkeen sitten on tiet avoinna. Tämä on siis mun puolesta ainoo syy, miksei aleta viä yrittään... Mutta mies on sitä mieltä, että loppuvuoden lapsella tulee oleen aina kurjat oltavat, joten siinä huhtikuualotuksessa tulee sitten huomioituu molempien ajatukset :)

Rhanna: Voi höyryjä :D Mulla tais olla tähänastisista höyryistä pahin joskus viime keväänä, ja ne höyryt sai mut ostamaan... bodyn. Vauvalle siis!!! :D Se oli mun mielest NIIIII EHAAANA, ja maksokin vaan 9,90e... just just... Aikamoista! Sen jälkeen en oo moisiin sortunu ;) Joulun aikaan lomaillessa tuli kyllä silmäiltyä äitiysvaatteita, ja jos järki ei olis päässä huudellut, niin olis tullu varmaan jokunen paita ostettua :D Mutta onneks sain pidettyy pään kylmänä, ei liian aikasin! :D Plussa vähintän pitää olla näkyvissä, ja sittenkin mielellään niin, että masu näkyy jo vähän! Mihin sitä vaatetta muuten sit sovittaa??! :D:D:D

No juu, kauhee paasaus! Älkää häiriköitykö! :) Mun mielest on muuten kivaa, et tääl on näin paljon ihmisii, ja et kaikki on niin aktiivisii kirjottelijoita :) Pinkka toimii!!!

Ja lopuks pieni gallup: kuinka monelle tulee Vauva-lehti? Entä tuleeko jollekin sen lisäks tai sen sijaan joku muu vauva-lehti? :) Mulle tulee Vauva, ja sen lisäks on tullu se Odotus-lehti, joka nyt vissiin kuitenkin lopetetaan \" Niiden lisäks ostan aina sen 9 Kuukautta -lehden, joka ilmestyy sen jonkun 4-6 krt vuodessa :)

Noniin, kuullaanhan taas! Hauskaa tätä päivää ja huomista kaikille :D Nyt syöksyn syömään ihanaa Pizza Mozzarellaa!! Nammm!

.:Naranja:.

Vierailija
33/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule mitään vauva-lehtiä, mutta Meidän perhe lehti tulee. Irtonumeroina oon ostanu Vauva ja Odotus -lehtiä. Vauvan ajattelin tilata sitte keväämmällä, kun/jos tulee joku hyvä tarjous.. :)

Ja ruokakauppaan käypi tieni.. (jo on aikakin tehdä jotain muutakin kuin notkua täällä.. :))

Vierailija
34/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko KUKAAN sattunu kattoon tota Maikkarin uutta ohjelmaa K-70?? Mä oon kattonu joka ikisen jakson, mun mielestä noi vanhukset on aivan huippua sakkia!! :D Ihana ajatus yhdistää rokki ja vanhat ihmiset!!! :D

Vierailija
35/49 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu ja mies katsoo tv:tä, joten minäpä hiippailin koneen äärelle ja minnepä muualle ku tänne..

En oo katsonu K-70, pitääpä ens viikolla muistaa kurkata, miltä ohjelma vaikuttaa :)

Mun pitäis kyllä hillitä jo täällä notkumista, ku varsinkin noiden odotuspuolen juttujen lukeminen aiheuttaa hirvittävän massunkasvatuskaipuun.. :) Kaikista järkevintähän ois keksiä kaikkea muuta tekemistä siihen saakka, kunnes yritys alkaa niin aikakin varmaan tuntuis kulkevan nopeammin.. Mutta, tänne sitä vaan aina tuppautuu..

Huomenna en ehdi ennen iltaa tänne paljo kurkkimaan, joten saatte vähä rauhaa jo mun höpötyksistä :)

Vierailija
36/49 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen tippa silmässä (hullu?) katsellut jokaisen jakson K70- ohjelmaa, musta se on aivan ihanan liikuttava ja upea ajatus yhdistää yli 70 vee seniorit ja rokki. Tai eihän tuossa nyt ihan pelkästään rokista puhuta, hyvin paljon on ollut ihan silkkaa poppista mukana (esim. nylon beat). Kuitenkin mahtavaa katsoa, seniorit ovat todella tunteella mukana. Harmi kun se konsertti on loppuunmyyty=(

No tulihan taas vuodatus...

Täällä kuume nousee, menin jo vähän äidille lipsauttamaan. Olen kuulemma ihan pöljä ja liian vanha... Whatever, koskapas sitä lapsi vanhempiaan kuuntelisi;) Vanha, voi herran jumala, moni vielä tehnyt esikoistakaan tässä iässä..#mutinaa#

Tänään lähdetään laivalle " harjoittelemaan" , mummi tulee lasten kanssa... Voi kun kesä tulisi pian! Hauskaa viikonloppua muillekkin kuumeilijoille!

-helmi

Vierailija
37/49 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, viikonloppu alkaa tänään ja saa taas pari päivää pysyä poissa koulusta ja ajatella jotain muuta (eli mieli täyttyy pelkästään näistä vaavi-asioista..;)).

Minulle tulee Vauva-lehti, tilasin sen viime vuoden puolella, kun oli niin hyvä tarjous ja tykkään toki lukeakin!:D

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
38/49 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä nyt helpotti - ovistestiin tuli kaksi yhtä vahvaa viivaa!! En olekaan täysin maho!! :)

Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun moisia testejä teen.. No, se siitä.

Galluppia oli lehdistä: Minulle tulee Meidän perhe -lehti. Vaihdoin Vauva -lehden siihen, kun tyttö ei enää ole ihan vauva... Toivottavasti saan pian vaihtaa takaisin :)

2plussakin minulle tuli jossain vaiheessa vähän aikaa, kun anoppi tilasi sen lahjaksi. Tosin Vauva -lehti oli enemmän minun makuun. Odotusaikana ostin irtonumeroina kaikki 9kuukautta lehdet (ensimmäinen lapsi kun oli kyseessä, niin tuli osteltua vähän muutakin turhaa kuin lehtiä...)

Joku kertoi katselleensa mammavaatteita. Minulla ei ollut esikon aikaan mammapaitoja laisinkaan, ja housujakin vain kahdet. Nekin housut sain siskoltani. Hyvin meni kaikki samat paidat mitä normaalistikin. Jospa sitä nyt sitten mahdollisen toisen isomasukauden aikana ostaisi ihan ikiomat äitiyshousut ja -paidan :) Etenkin kun mahdollinen tuleva raskaus jää todennäköisesti viimeiseksi.

Ja nyt ruuanlaittoon. Hyvää viikonloppua kaikille!!

-PP

Vierailija
39/49 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tuohon Naranjan galluppiin: kyllä, tilasin vauva-lehden juuri, tänään tipahti luukusta eka numero:) tuli jotenki ihanasti perhosia masuun kun mietin, että tilaus on 13kk... et kun se päättyy, olisko jo ihan oikeasti oma pikkuinen sylissä kun selaan tilauksen viimeistä lehteä:) Hassuja mietteitä.

Onkin aika hyvä toi Pinkspinksin tj-päivät systeemi:D tarviipas laskea myös omani.. hmm.. taitaapi olla noin tj 90. Höh, ei kuulostakaan niin kovin lyhyeltä ajalta:( onneks jää sentään alle sadan.. :/

Kans oon kattellu sillain " kanavasurffaillessa" myös tota K-70! Aika hulppean hauskaa porukkaa nämä vanhukset, ja ihania juttuja heillä! :)

Mä myös olen tosi iloissani siitä, että kaikki kirjoittelee tänne aika aktiivisesti. Kiva kun tulee koneelle niin on sitten aina jotain luettavaakin (muutakin kun omat jutut:D), ja pysyy pinkka tossa vauvakuumeen etusivulla.

Nyt ei tämän pidempiä. Tosiaan, kuinkahan moni sit onnistuis plussaa heti ekasta yk:sta... toivottavasti kaikki! :) Tai että saakohan moonagirl puhuttua meidät viel omaan kelkkaansa, aloittamaan heti:D

Ja Naranja... Tai tulla just ostettua ihan älyttömän söpöt potkuhousut ja body :D ja kun vannoin etten niin tee!!

Mukavaa viikonlopun, ja uuden kuun alkua kaikille!!

Vierailija
40/49 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa otettua liian pitkät päikkärit. Nyt on ihan pöllähtänyt olo :(

Pakko tunnustaa - ostin yhden vauvan vaatteen... Prisman aletangossa roikkui kovin yksinäisen näköinen veluurihaalari... Väri vaaleanpunainen ja koko new born... Ihuna!!

Parillekin tutulle on tulossa perheenlisäystä, joten annan sen sitten lahjaksi ensimmäiseksi syntyvälle tyttövauvalle :) (yeah right...)

Meillä on tyttövaatteita ihan älyttömät määrät, mutta jos seuraava onkin poika, niin vaateostoksille " joutuu" lähtemään :)

-PP