Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette tuosta Amazing Race kisasta? Ketkä ovat suosikkejasi? Entä ketä inhoat?

Vierailija
27.01.2008 |

Mä inhoan sitä leskivaimoa ja sen kakaroita, ihme kiljukauloja koko ajan. Ja samoin se Paolon perhe, jestas soikoon sitä eukkoa. Koko ajan kitisee jostain.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä sitä siskoslaumaa pinkeissä paidoissaan enkä rähisevää Paolon perhettä. Jaiks!

Vierailija
2/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se pikkutyttö on aika ärsyttävä. Myös ne pinkit siskokset kiljuu koko ajan...

Harmittaa kun ne mustat tippui, ne oli kivoja :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita suosikkejani on ne Bostonin pojat ja se Lousianalainen perhe, missä on äitipuoli.

Ne siskokset ja Paolon perhe on ärsyttäviä.

Vierailija
4/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pinkit kirkuvat tytöt (aaaaggggrh!)

- Paolon riitelevä perhe (tupla-aaaaarrrgggh!)

- Leskirouva lapsineen, joka joka käänteessä pyytää jumalan suojelusta (anna mun kaikki kestää!)

Suosikkeja ehkä vanha mies vävypoikiensa kanssa - ovat minusta aika sympaattisia. Lapsiperheet ovat myös molemmat mukavia, harmi kun toinen heistä putosi jo.

Vierailija
5/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Suomessa on menossa Family Edition. Minusta se oli huonoin Amazing Race. Tosi tylsa. Muistan sen lesken ja perheen, ne oli tosi arsyttavia.

Vierailija
6/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

- Leskirouva lapsineen, joka joka käänteessä pyytää jumalan suojelusta (anna mun kaikki kestää!)

Suosikkeja ehkä vanha mies vävypoikiensa kanssa - ovat minusta aika sympaattisia. Lapsiperheet ovat myös molemmat mukavia, harmi kun toinen heistä putosi jo.

Vierailija
7/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa tuossa vain mietittiin, että noin isolla porukalla lennoissa on todella hankala kilpailla, jot ehkä eivät lähde?

Vierailija
8/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lähinnä nuo pysyy USA:ssa. Mikä oli pettymys kilpailjoille, jotka olisivat halunneet päästä kiertämään maailmaa.

Vierailija
9/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehatys on juuri eri maat ja kulttuurit, ei nama kotikulmat

Vierailija
10/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viehatys on juuri eri maat ja kulttuurit, ei nama kotikulmat

Ja tuottajat luojan kiitos päättivät ettei tällaista kisaa enää tehdä.

Vierailija
11/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun mielestä oli aika noloa, kun ne amerikanitaliaiset eksyivät omassa kotikaupungissaan :D Ja se mies on vieläpä töissä Manhattanilla.

Vierailija
12/12 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ekana pudonnut Blackin perhe vaikutti positiiviselta. Kaikenkaikkiaan on kyllä järkyttävä AR-kisa. Yhtä huutoa ja kälätystä tähän asti. Mitään erityistä suosikkia ei vielä ole tullut mutta täytyy todeta sen pikkulapsiperheen olevan kyllä melko kilpailuhenkinen!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä