Olen lihaksikas ja itsestäni huoltapitävä 34v mies
Törmään samaan asiaan jatkuvasti. Esineellistämiseen. Miksei naiset tajua, etten käy salilla enkä pukeudu heitä varten? Teen sen ainoastaan itseni vuoksi ja siksi, että minulle tulee itsevarmempi olo.
En uskalla käydä enää lenkillä metsäpolulla, koska voin kohdata siellä naisen. Naiset pelottavat, koska heidän katseestaan huomaa mitä he ajattelevat. He riisuvat minut silmillään. En koe olevani turvassa. Koen seksuaalisuuden rumimman puolen. Koen olevani esine jolle voi tehdä mitä vain.
Nähkää naiset minut sellaisena kuin olen. Ihmisenä jolla on tunteet ja persoona. En ole bimbo enkä pelkkä lihaskimppu. En halua olla teidän fantasioittenne kohde.
Kommentit (30)
Oksennus, et osaa edes kirjoittaa. En lue otsikkoa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen miesvihamielinen nainen. Sinä olet taatusti niitä joiden kanssa miehillä on ongelmia.
Ymmärrän. Oikeasti hyvännäköisenä ei ole koskaan helppoa.
Oi, minä aloin riisua sinua mielessäni ihan näin vauvapalstan välityksellä. Nyt lisää konkretiaa: pituus, paino, hiusten väri, hauiksen koko...
Vierailija kirjoitti:
Et lue mutta silti tiedät kirjoitustason???
Voi kuule, et ole fantasioideni kohde. Arvostan salilla tehtyä työtä, mutta liika on liikaa. En itse taikaiskusta haluaisi treenatun näköistä kroppaa, pidän enemmän luonnollisemmista.
Jos olisit mukava työkaverini, olisin sinulle takaisin mukava. Monesti hyvännäköiset ja itsevarmat ihmiset ovat mukavia, heillä ei ole tarvetta lytätä muita, kun ovat jo valmiiksi muiden yläpuolella noin niin kuin.
Sinä sen sijaan tekstisi perusteella et ole mukava.
En fantasioi kaltaisistasi, miesmakuni on ihan toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
h0m0
Se lihaksikkaista miehistä tulee kieltämättä ekana mieleen, sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, et ole fantasioideni kohde. Arvostan salilla tehtyä työtä, mutta liika on liikaa. En itse taikaiskusta haluaisi treenatun näköistä kroppaa, pidän enemmän luonnollisemmista.
Jos olisit mukava työkaverini, olisin sinulle takaisin mukava. Monesti hyvännäköiset ja itsevarmat ihmiset ovat mukavia, heillä ei ole tarvetta lytätä muita, kun ovat jo valmiiksi muiden yläpuolella noin niin kuin.
Ei kaikki fantasioikaan. Liian moni kuitenkin tekee sitä. Olen muuttunut epäileväksi ja pelokkaaksi, koska naiset eivät kunnioita yksityisaluettani. He puristelevat ja ehdottelevat kaikkea törkyä. Naiset joista pidän ovat lempeitä eivätkä arvota miestä ulkonäön perusteella.
Juokse sit vaikka perunasäkki päällä, nii tulee toisenlaisia katseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
h0m0
Se lihaksikkaista miehistä tulee kieltämättä ekana mieleen, sori siitä.
Entä jos itsestään huoltapitäviä naisia haukuttaisiin lesboiksi?
Vierailija kirjoitti:
Salilihakset yök.
Blondatut hiukset naisilla yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki fantasioikaan. Liian moni kuitenkin tekee sitä. Olen muuttunut epäileväksi ja pelokkaaksi, koska naiset eivät kunnioita yksityisaluettani. He puristelevat ja ehdottelevat kaikkea törkyä. Naiset joista pidän ovat lempeitä eivätkä arvota miestä ulkonäön perusteella.
Ehdottomasti haluan puristella pullistelevia hauiksiasi 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti haluan puristella pullistelevia hauiksiasi 🤤
Koen tämän ahdisteluna. Miksi teet noin?
Vierailija kirjoitti:
Et sinä olekaan fantasioideni kohde, inhoan lihaksikkaita miehiä enkä välitä myöskään urheilullisista miehistä. Ja sellainen tavallinen, mutta pitkä mies on paras.
Ilmeeni, kun osasin jo ennustaa tämän vastauksen. Naisten odotettavuus ei petä. ("Not a monolith")
Mieheltä toivotaan gigageenejä ja samalla kun miehiä käsketään kehittämään itseään, toisella puolella suuta ilmoitetaan, että geenit tänne tai ei paljon kiinnosta.
Tulee Bobby Brown by Zappa taas kerran mieleen.
Naiset alapeukuttavat kilpaa. Tässä nähdään tasa-arvo. Miehiä saa esineellistää. Naisia ei.
Et sinä olekaan fantasioideni kohde, inhoan lihaksikkaita miehiä enkä välitä myöskään urheilullisista miehistä. Ja sellainen tavallinen, mutta pitkä mies on paras.