Lue keskustelun säännöt.
muita jotka toivoo plussaavansa jotta pääsis pois kamalasta työstä?
27.01.2008 |
Toki siis lapsi itsessään on ensisijainen syy, mutta nyt kun menkat taas vaihteeksi alkoi, eniten sieppii se, että joudun virumaan nykyisessä kauhutyöpaikassani taas kuukauden pidempään...
Uusia töitä en halua hakea, kun samalla yrittän raskautua, tai sitten pitäisi olla valmis laittamaan vauvan yritys jäihin vähäksi aikaa, jos uusi työ tärppäisi. Eikä taas tyhjän päällekän voi jättäytyä ja vain irtisanoutua.
Täällä siis kärvistellään. :(
Kommentit (2)
Unelmoin siitä hetkestä kun testi näyttää kahta viivaa ja siitä voi laskea kuukaudet millon pääsee pois:)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laskeskelisin, että kesälomalle kun lähden heinäkuulla, seuraavaa töihinmenoaamua saapi odotella.. =0)