Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
LAPSILLE NIMEKSI OTTO, EURO JA VISA?. MITÄ MIELTÄ OLETTE?.
Kommentit (9)
se on nimittäin sukunimi:D Olen Turun kaupungin elinkeinojohtajan Kalle Euron:-)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
otto ja visa nimet eivät oo niin pahat kuin euro, otto ja visa oikeita nimiä, euro on rahayksikkö eikä nimi..
Vierailija:
otto ja visa nimet eivät oo niin pahat kuin euro, otto ja visa oikeita nimiä, euro on rahayksikkö eikä nimi..
Tai menepä tämä kertomaan Eurojen suvulle, ettei heidän nimensä olekaan nimi.
Huomatkaa heittomerkit. Nimet lausuta Dö -Beet ja Ce- Rediit. Meidän lapsilla on lähiön kauneimmat nimet.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aivan Ankkalinna tasoa.
Jos tulee vielä neljäs lapsi sen nimeksi voi antaa Pano.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
merita ja leonia