Pettämisen jälkeen?
Mieheni jäi kiinni toisesta suhteesta vapun jälkeen, han uskomaton ja pässi tilanne kaikin puolin. siitä alkoikin terapiaosuus =) meidän perheessä... Itse kävin juttelemassa terapeutin kanssa ja oivalsin monia asioita itse, kun niitä siellä jutteli, ennemminkin kuin että terapeutti olisi antaut neuvoja. Mies käy terapiassa itse (kova halu muuttaa itseään). Mies meni mukaan mielialahäiriöisen naisen (syö hyvinkin vahvoja lääkkeitä, juu on meidän kummankin tuttu, miehen työkaveri ja kaikki alkoikin ystävyydestä ja välittämisestä kun sillä toiselkla meni NIIIIIN huonosti) tarinaan ja syyllisiä ovat siis molemmmat, missään tapauksessa en syyllistä pelkästään tätä naista.
Mies haluaa käydä myös perhesovittelussa (taas yksi "terapeutti" lisää). Käytiin eilen ja nyt mua jäi mietityttämään että kaikilla asiantuntioilla ja kirjallisuudessa, jota olen lukenut nyt kuukaudessa jonkinverran annetaan ymmärtää, että miehen pettäminen on normaalia, sitä sattuu, niin se vaan menee, ja KRIISISSÄ on aina jotain hyvääkin ja voi olla että se toinen pettämisen kautta hakee muutosta siihen omaan parisuhteeseen. HALOO! Ymmärrän ja uskon, että jokainen kriisi on kasvun paikka ja kaikesta voi ottaa opikseen, mutta miten suhteelle muutosta haluava saa "luvan" käydä vieraissa, hylätä sen perheen ja viettää aikaa jonkun muun kanssa??? -ei ymmärrä. Mulle tulee sellainen olo, että mä oon ollu tyhmä ja lapsellinen uskoessani tähän parisuhteeseen ja että mun täytyy olla riemuissani ja kiitollinen kun mies vielä haluaa olla mun kanssa.
Mies katuu ja siis vannoo, ettei koskaan enää ja onkin nyt kuukaudessa muuttunut. Mutta miten kauan se kestää???
Jos joku haluaa keskustella niin mulle voi meilata: aurinko.tiikeri@gmail.com.
Elän ja painin tämän asian kanssa lähes päivittäin,vaikka mieheni kuinka vakuuttaa ettei tule milloinkaan enää toistumaa.Jos haluat vaihtaa ajatuksia niin laita postia i.e@netti.fi.