Lue keskustelun säännöt.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Oviksen määritys
26.01.2008 |
Miten tunnistaa ovis, jos oireet ristiriitaiset?
Eli Lämmön vaihtelu oli kp 10-11 (laski kp 10 ja sit nousi kp 11)
Kp 18 kohdunsuu pehmeä ja auki ja ylhäällä. Eli " ovistilassa" .
Selkeät oviskivut kuitenkin olivat vasta kp 21-22.
Limoista vaikea sanoa, kun on ollut runsasta kp 12-18.
Et mikäs nyt sitten ois mahdollinen oviksen kp?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
joiden avulla se on helppo tunnistaa. Vaatii tikkuun pissimistä, mutta tulos on ainakin tarkka. :)