Apua, paasin tanaan kotiin sairaalasta ja vauva vain huutaa. Olen ihan hukassa. Ma en parjaa ton raapaleen kanssa. Mita ma teen
Kommentit (47)
mutta halusin jakaa oman kokemukseni. Olen nyt 10 kuisen tytön äiti (esikoinen)joten muistan melko tuoreesti kotiutumisen. kaikilla ei varmasti asiat ole samalla tavalla, mutta näin meillä.
Itkettiin kaikki, mies minä ja vauva lopulta. Ei tiedetty mikä vauvalla on, ja oma hormonimyrsky ei yhtään auttanu. Sit tajuttiin eka helpotus, vauva rauhottui kun sitä " heitti" ilmaan melko äkkinäisesti. Sit tajuttiin että imetys ei riittänyt. Vaikka imetin koko ajan, maitoa ei tullut vielä tarpeeksi koska huuto loppui välittömästi kun annoimme jonkun 4 tunnin itkun jälkeen vähän korviketta pullosta. Vauva söi ahneesti ja nukahti. Me vaan möllötettiin että nälkäkö sillä on koko yön ollut?! Kaikilla ei nouse maito heti! Kuulemma menee joku viikko että alkaa toimia maidontuotanto kunnolla. Jos haluaa ehdottomasti olla antamatta korviketta, ei se varmaan lapselle pahaa tee jos kestää sitä huutoa ja totuttelua muutaman päivän. Itse koin järkevämmäksi antaa minimimäärän korviketta nälkään imtyksen JÄLKEEN.
Meillä ainakin ihan aluksi suurin osa huudosta oli nälkää. Toinen asia tajuttiin vasta melko myöhään tyhminä. Aamuyön huudot (ruoka ei auttanu) johtu ilmasta joka kerty mahaan nukkuessa. Cuplaton vei huudot täysin. Harmitti oikein ettei tajuttu aiemmin.
Tsemppiä! Lupaan että kaikki helpottuu. Minä olin ihan hermoraunio, mutta pian paniikki muuttu niin suureksi rakkaudeksi että ei sitä voi kuvailla!
että aina voit soittaa synnärille takaisin, tai ensikodille, jos olet kaupungista. Ja voit päästä vaikka osastolle takaisin, jos tilaa on.
aika pelottavaa, että on olemassa ihmisiä jotka viettävät perjantai iltansa palstoilla tekemässä tällaista
Vierailija:
aika pelottavaa, että on olemassa ihmisiä jotka viettävät perjantai iltansa palstoilla tekemässä tällaista
Jos voisin vaikka auttaa??
T. 3 lapsen äiti
mulla näkyi täällä sellainen kommentti jonkun kirjoittamana, että " laita lapsi roskiin" . Nyt se hävisi (vai sekoilenko itse). Hänelle piti siis kommentoimani.
Olen kai istunut liian kauan av:lla, kun näen jo harhoja.