Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka muilla?

Vierailija
25.01.2008 |

Avomieheni äidillä (eli lapseni mummilla) on kirjahyllyssä mieheni ja hänen ex:n hääkuva... mieheni mainitsi jo kerran asiasta, mummi kysyi meiltä häiritseekö se meitä, ei iletty sanoa oikein mitään... Mummi ei poistanut kuvaa. Totesi vaan, että kunhan saa meidän hääkuvan hän laittaa sen tämän entisen tilalle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi ois kauhean loukkaavaa. Vaikuttaa vähän siltä kuin painostaisi teitä naimisiin... Miehesi voi vallan hyvin omalle äidilleen sanoa, että " varmaan itsekin tajuat, että tuota kuvaa ei ole enää mitään syytä pitää esillä." . Sinun sitä ei pidä sanoa, vaan miehesi, kun se hänen äitinsä on.

Vierailija
2/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten aivan ihana ihminen, eikä siksi haluttaisi pahoittaa hänen mieltään. Outoa vaan, että pitää kuvaa näkyvillä, vaikka ex-miniä kieroili ja petti miestäni.

t. ap

Vierailija
4/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voi ymmärtää mitä toinen tarkoittaa jos ei osaa sanoa mitä ajattelee? Ei olla ajatustenlukijoita.

Vierailija
5/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvasta aloitti mieheni, kyllä siitä pitäisi ymmärtää... ja sitten mummi kääntyi minun puoleeni ja kysyi häiritseekö...

t. ap

Vierailija
6/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli minulle niin yllätyksenä, ei oltu miehen kaa puhuttu asiasta.

t. ap

Vierailija
7/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mieli tekisi ja kuva ärsyttäisi?

Vierailija
8/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittojen kuvia näkyvillä? Meillä ei.

Vierailija
9/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri, että hääkimppu on mulla näkyvillä... ei ole nyxää haitannut. Kuvat visusti albumeissa odotamassa lasten aikuistumista. Voin antaa muistoksi äidistä ja isästä.

Vierailija
10/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä muuta sen pitäis vielä tehdä??

Vierailija
11/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin kateellinen exälle, kun et ole päässyt naimisiin asti miehesi kanssa :)?? Todennäköisesti olet anopin mielessä nainen numero kakkonen.

Vierailija
12/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästiin asian ytimeen.

Vierailija
13/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mummille olen nro2 (mieluinen kaikin tavoin kuitenkin), mutta tällä hetkellä olen miehelleni nro1. Ja se mulle riittää. Olen ollut naimisissa minäkin, en tiedä haluaisinko edes toistamiseen - olen maistanut jo sitä herkkua...

t. ap

Vierailija
14/14 |
25.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäristö suhtautuu suhteeseen suuremmalla varauksella, jopa avoimen nihkeästi. Itseään ja suhdettaan joutuu todistelemaan (jos siihen haluaa ruveta!) ja joskus vain hyväksyä, että osa (varsinkin vanhemmista ihmisistä) ei näe toisen av(i)oliiton arvoa niin suurena, kuin ensimmäisen liiton.

TÄstä kaikesta kertoo kuva mummin hyllystä. Helpompaa on olla välittämättä. Minusta jo se oli kädenojennus, että kysyi uuden miniän mielipidettä kuvasta.