Miten aiot viettää juhannuksen?
Kotona vai mökillä? Oman perheen kanssa vai isommalla porukalla? Hienosti syöden vai juomisen merkeissä?
Kommentit (44)
Helsingissä. Pyöräilen ja kiroilen mielessäni, kun ei ole varaa mökkiin.
En mitenkään. Ihan tavallinen viikonloppu kotona koiran kanssa. Varmaan pari kaveria tulee käymään.
Ihan työn merkeissä vietän koko juhannuksen.
t. hoitaja
Miksi sitä pitää viettää? Yhtä päivää pitempi viikonloppu, ei muuta.
Hoidan yksin kotona kissoja, vaimo lähtee tytön kanssa katsastamaan perintötiluksia satojen kilometrien päähän. Istun siis kalsareissani tietokoneen ääressä, hörpin olutta, närpin pizzaa ja pelailen FF7 Remakea tmv.
Sunnuntaina alkaa viimeinen vuorokierto ennen kesälomaa.
Ollaan ehkä eroamassa miesystävän kanssa. Ei vielä tiedetä. Hyvinä ystävinä erotaan jos erotaan.
Juhannus menee yksin siis ehkä. Ajattelin käydä pitkillä juoksulenkeillä ja tilata ehkä jotain hyvää safkaa pizzaa tms. kuunnella tai lukea hyvää kirjaa ja katsoa jotain leffaa. Tai sitten lähden yksin risteilylle Tukholmaan tai otan hotellihuoneen Helsinkiin ja käyn siellä lenkkeilemässä ja vietän hotellissa ihanaa rentouttavaa juhannusta.
Vaikka on iso elämänmuutos edessä, on sellainen rauhallinen ja hyvä olo sisällä.
Rakkautta kaikille!
Ei ole suunnitelmia.
Yksin kotona, tai yksin jossain muualla mikäli keksin jotain menoa.
En tarkkaan tiedä. Olen vielä lomalla. Meillä oli hiljattain nuoruuden kaveriporukan tapaaminen, ja tajuttiin yhden ystävän kanssa, että hehän ovat tulossa tännepäin juhannuksena ja meillä ei ole mitään. Varmaan sitten nähdään heidän perhettään tavalla tai toisella. Tämän tarkempia suunnitelmia ei tehty. Meillä ei ole mökkiä, mutta maalla asutaan.
Nukkumalla. No koiraa pitää viedä ulos ja kissallekin antaa ruokaa, mutta muita velvotteita ei ole, joten ajattelin nukkua juhannuksena puolentoista vuoden univelat pois. Joten jos joku näkee juhannuksena mummelin silmät ristissä aamutohveleissa piskin hihnanjatkona, se olen minä :D
Reissusta just palanneena lepäilen, pesen pyykkiä ja kokkailen.
Mieskaverin kanssa lähdetään pariksi yöksi reissuun. Ulkoillaan, saunotaan jne.
Luen vauva palstaa ja nautin ylemmyydestäni.
Kotona chillaan ja nautin loman alkamisesta. Sunnuntaina sitten viikoksi mökille.
M57