Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AHMIJAT, miten paljon ahmitte yleensä ja mitä? vertaistukea

Vierailija
25.04.2014 |

Yleensä ahmin ison paketin vehnäleipää runsaalla voilla ja juustolla, paketin keksejä, pussin karkkia, litran jäätelöä ja vaikkapa vielä pågenin pikkupullia pussin ja lihapiirakoita paketillinen runsaalla ketsupilla.

Olen aina niin täynnä että tekisi mieli räjähtää kuitenkin vain jatkan ahmimista. :( Olen hakenut apua mutta kuitenkin ahmin... olettko päässeet eroon? 

olen lihonut 15kg puolen vuoden sisällä kiitos ahmimisen.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hulluna näkkileipään ja Oivariiniin. Ketään ei kiinnosta vaikka ostan pari pakettia molempia.

Vierailija
42/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32, mitkä kaloripommit oot huomannu kiloklubin kautta?Ihan vain että itsekin voisin välttää ne!

Hapankorppu runsaalla voilla ja juustosiivu, tämä on yksi paheistani, voi mennä helposti melkeen paketti hapankorppuja tällä yhdistelmällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 09:17"]

Moni varmaan mättää aluksi tietynlaiseen ahdistukseen, ja sitten sillä aletaan pikku hiljaa palkitsemaan kaikenlaisia tunnetiloja. Tätä kierrettä on aika vaikea katkaista. 

[/quote]

Minä lievitän stressiä ahmimalla. Parempi sekin kuin esim. juominen tai tupakointi.

Vierailija
44/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan ei tarvitse olla edes mitään herkkuja ne ahmimisruuat, vaikka useimmiten sitä ovatkin. Voin ahmia riisikeksejä, porkkanoita, salaattia, jos sitä on iso kulhollinen valmiina, näkkäriä... Se on vain ilmeisesti se sisäisen tyhjyyden tunteen täyttäminen jollakin, mikä merkitsee. Joku ahmii, joku viiltelee, joku ei syö lähes ollenkaan, joku juo alkoholia.

Vierailija
45/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutama päivä sitten tuli ahmittua mm. nämä

-Juustonaksu megapussi, 275 grammaa

- 3dl makaronia ja PALJON ketsuppia

- Lihapiirakka kahdella nakilla ja ketsupilla

- Loput nakkipaketista valkosipulikastikkeella ja ketsupilla

- Kismet

-1L light colaa

Tosin olen alkanut oksentelemaan ahmintakohtausten jälkeen ja paino on pudonnut 10kg ilman mitään laihdutuskuureja

Vierailija
46/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iskee pahin ahmimishimo 3-5 päivää ennen kuukautisia. Silloin kelpaa mika vaan rasvainen ja hiilaripitoinen.

Muutoin suklaa on mun intohimoni, sitä menis kevyesti 200-300g kerralla.

bmi 23

Vierailija
47/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi olkoon teitä läskejä !! 

Vierailija
48/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ylipainoinen ja mielestäni syön isoja annoksia mutta minä en pystyisi ahmimaan noin suuria määriä ruokaa kerrallaan.

Eikö teille tule todella paha olo?

Vierailija
49/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:51"]

Minä olen ylipainoinen ja mielestäni syön isoja annoksia mutta minä en pystyisi ahmimaan noin suuria määriä ruokaa kerrallaan.

Eikö teille tule todella paha olo?

[/quote]

No kyllä tulee. 

t. 44

Vierailija
50/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Minä olen luullut olevani toivoton ahmija, kun saatan mättämishimon iskiessä vetää kerralla esim. lihapiirakan kolmella nakilla ja päälle vielä 100g suklaata.

Vierailija
51/70 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:18"]Tässä yks päivä meni iso pakastepizza, muroja kaks-kolme kulhollista, lähes kilo irttareita, kaksi litraa jäätelöä, 300g sipsejä dipillä, keksejä ja noin kaksi litraa pepsiä.

Painoindeksi just ja just 18, tai vähän alle. Ahmin noin kerran kuussa - puolenvuoden välein. Yhtenä päivänä vaan on napsahtaa ja sit on pakko syödä. Ennen ahmin parin viikon välein, nyt onneksi harvemmin :)

[/quote]

Unohdin tästä vielä yhden-kaksi 200g suklaalevyä :) Ja kaikki nuo siis yhdeltä istumalta tuli vedettyä pärstään.

Vierailija
52/70 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten meni

- 120g sirkusaakkosia

- 115g sipsiä

- 2 Fazerina patukkaa

- 130g sekalaisia irtokarkkea

- 2 kermamunkki leivosta (paistopiste)

- 1 pussi mama nuudeleita

Tälläsen setin jälkeen yleensä oksennan, joten paino ei juurikaan nouse.

Vierailija
53/70 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ahmin pitkän rajoittamisen jälkeen.

Ahmiessa menee helposti paahtoleipää täytteillä, paistopisteen herkkuja, suklaata ja sipsejä. Juomana colaa. Ähkyn olon takia usein oksennan, tai rajoitan pari päivää. 

Vierailija
54/70 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin ison annoksen spagettia, kupin sukkaajäätelöä ja päälle vielä irtokarkkeja

Vierailija
55/70 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ap sitä, että pureskelet, maistat ja syljet pois. Tee 2 viikkoa ja pitäisi alkaa helpottamaan. 

Vierailija
56/70 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen yhden kattilallisen spagettia, ja toisen kattilallisen kastiketta, voin syödä vaikka 5 lautasellista putkeen. Juuri ikinä ei jää mitään seuraavalle päivälle.

Tuollaiset ruuat on pahoja, mitkä eivät vaadi paljon leikkaamista tai pureskelua, ja mitkä menevät nopeasti kurkusta alas.

Vierailija
57/70 |
31.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketin voita, kymmenen perhepizzaa ja 12 kebabrullaa. 

Vierailija
58/70 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ketjun alussa vuonna 2014 kommentoineet voivat nykyään?

Vierailija
59/70 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
60/70 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa löytää näin spesifi lanka. Rakastan teitä! Mutta siis: suklaalevy tai -rasia, keksipaketti, litra jäätelöä tai useampi purkki, paketti leipää päällisineen, pähkinät, mysli ja melkein mitkä vaan hedelmät.