AHMIJAT, miten paljon ahmitte yleensä ja mitä? vertaistukea
Yleensä ahmin ison paketin vehnäleipää runsaalla voilla ja juustolla, paketin keksejä, pussin karkkia, litran jäätelöä ja vaikkapa vielä pågenin pikkupullia pussin ja lihapiirakoita paketillinen runsaalla ketsupilla.
Olen aina niin täynnä että tekisi mieli räjähtää kuitenkin vain jatkan ahmimista. :( Olen hakenut apua mutta kuitenkin ahmin... olettko päässeet eroon?
olen lihonut 15kg puolen vuoden sisällä kiitos ahmimisen.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa löytää näin spesifi lanka. Rakastan teitä! Mutta siis: suklaalevy tai -rasia, keksipaketti, litra jäätelöä tai useampi purkki, paketti leipää päällisineen, pähkinät, mysli ja melkein mitkä vaan hedelmät.
11 vuotta vanha aloitus.
Niin on mut eilen joku uppas
Vierailija kirjoitti:
hyi olkoon teitä läskejä !!
Moni ahmija on hoikka, normaalipainoinen tai ylipainoinen. Et näe päältäpäin, kuka on ahmija.
Onnikka-sovellus. Tutkitusti toimii.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen ja mielestäni syön isoja annoksia mutta minä en pystyisi ahmimaan noin suuria määriä ruokaa kerrallaan.
Eikö teille tule todella paha olo?
Tulee paha olo, mutta siihen on keinot. Kun on ahminut sipsejä pahaan oloon asti, karkkipussi tasapainottaa. Kunnes sitten makeasta tulee paha olo, jolloin ahmii taas jotain suolaista. Ahmin niin kauan kuin herkkuja talosta löytyy. Henkisesti paha olo kyllä tulee, kun ymmärtää kuinka epäterveellistä kamaa on työntänyt kehoonsa, mutta se on vain kestettävä. Tavasta huolimatta BMI 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa löytää näin spesifi lanka. Rakastan teitä! Mutta siis: suklaalevy tai -rasia, keksipaketti, litra jäätelöä tai useampi purkki, paketti leipää päällisineen, pähkinät, mysli ja melkein mitkä vaan hedelmät.
11 vuotta vanha aloitus.
Entäs sitten?
11 vuotta vanha aloitus.