Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman haluaisitte mieluummin, pojan vai tytön?

Vierailija
17.11.2008 |

Mieluiten toki molempia.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisitte vain yhden lapsen, kumman tahtoisitte ja miksi?

Vierailija
2/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomana toivoin poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tähän oikein muuta voi vastata, kuin että tytöt vaan ovat niin ihania.

Vierailija
4/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla ei olisi yhtään lasta, niin haluaisin pojan.

Jos minulla olisi tämä pieni poika - jotain vuoden tai kahden vuoden ikäinen -niin haluaisin toisen pojan, koska mikään ei ole parempaa kuin antaa lapselle leikkikaveri.

Nyt minulla on nämä kaksi poikaa. Eli jos nyt tulisin raskaaksi, niin ikäeroa on jo niin paljon (7v), ettei siitä ole kaveriksi kellekkään. Eli valitsen tytön. Vaihtelun vuoksi.

Toivottavasti en tule enää koskaan raskaaksi... en millään enää halua aloittaa niitä yöheräilyä uudestaan enkä enää ikinä halua kuulla sitä pienen lapsen kitinää.

Vierailija
5/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat todella rasittavia.

Jos nyt tällä lailla saan hieman provosoida. Varmaan tästä joku pojan äiti vetää palkokasvit keuhkoputkiin.

Vierailija
6/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ovat todella rasittavia.

Jos nyt tällä lailla saan hieman provosoida. Varmaan tästä joku pojan äiti vetää palkokasvit keuhkoputkiin.

Vierailija
7/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta toivoin poikaa, tytön sain. Toisesta toivoin poikaa ja onnekseni sen sain sitten. Tyttökin on rakas mutta tähän kysymykseen vastaan siis poika.

Vierailija
8/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta puhuen kaikki pienet lapset ovat rasittavia. Pojat juuri tuon kukkoilun vuoksi. Tytön sen vuoksi, että he kitisevät, naitsevat, valittavat ja itkevät jatkuvasti.

Vierailija
9/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan siksi että tyttölapset vinkuvat, valittavat, kantelevat, näsäviisastelevat, juoruavat ja puukottavat selkään. Jos nyt saan vähän provosoida :D

Vierailija
10/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan siksi että tyttölapset vinkuvat, valittavat, kantelevat, näsäviisastelevat, juoruavat ja puukottavat selkään. Jos nyt saan vähän provosoida :D

Vierailija
11/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta sanoa näin tytönkin äitinä, mutta yksi syy miksi en enää lapsia halua lisää on se että, lapsi saattaisi olla tyttö.

Mulle poika on aina ollut läheisempi ja mun mielestä se on sulosempi ja rakkaampi.

Vierailija
12/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä tyttö että poika eikä poika ole YHTÄÄN vähemmän rakas kuin tyttö, mutta siitä huolimatta jos olisi pakko valita niin ottaisin tytön.

Vierailija
13/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.saan varmasti olla lastenlapsieni kanssa enemmän kuin anoppi ;D

Vierailija
14/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se poikakin vauvana olisi ihan jees,mutta en kyllä voi kuvitella asuvani murrosikäisen hielle haisevan pojanklopin kanssa.

Vierailija
15/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tyttöä on jo, kolmas olisi ihana...mut saapa nähdä mahtuuko sitä kolmosta meidän lapsilukuun ylipäätään.. ;)

oon jo ennen lapsia pitänyt itteäni enemmän tyttöjen äitinä, ois ollut ehkä pieni totutteleminen poikien maailmaan jos olisin pojan saanut.

Vierailija
16/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin tyttöä ja tyttö tuli. Yksi lapsi on meille se ainoa ja enempää ei tule. Joten toiveet ja "tarjonta" kohtasivat täydellisesti. Olen siitä ikionnellinen.

Pienestä tytöstä asti olen aina ajatellut ja toivonut lapseni olevan tyttö.

Vierailija
17/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi olen saanut molemmat ja saan nähdä tulevaisuudessa kumman kanssa se keskustelu tulee olemaan helpompaa : )

Vierailija
18/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi uskoa, että sanoin näin.

ensimmäinen lapseni oli tyttö, toinen poika, josta olin hetken vähän pettynyt.

nyt tuo mies on hurmannut ja valloittanut mun sydämen. Rakkaus häneen jotain aivan uskomatonta. Kuten myös tyttöön, mutta jotenkin elämä pojan kanssa on niin ihanaa

Vierailija
19/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tätä tulevaa ei lasketa vaan seuraava, niin pojan. Olis tuolle nuorimmalle pojalle kaveri.

Jos tää tuleva taas lasketaan, niin tytön, että olis meidän ainokaiselle tytölle kaveri.

Talosta löytyy tällä hetkellä 4 lasta: 2 poikaa, tyttö ja poika.

Vierailija
20/39 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen sain :-), olin niin autuaan onnellinen, kun "pelkäsin" että tulee tyttö ja etten saisi ollenkaan poikia... no nyt niitä on jo 4. :-)

Mieskin muistaa miten ekan pojan synnyttyä, näin että jotai siellä vilahti, kyselin vaan ihan autuaalla äänellä "oi onko se poika..?", oli jotenkin niin uskomatonta. (Suvussa meillä enemmän tyttöjä.)