Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä vauvan mieheltä salaa?

Vierailija
21.03.2014 |

Meillä on ennestään yksi lapsi joka on aivan ihana, luonne, ulkonäkö, kaikki kohdillaan. Olen aina halunnut vähintään 2 lasta, mutta miehen kanssa on ilmeisesti ero tulossa. Yksin elo lasten kanssa ei pelota. Odotan sitä innolla. Talouspuoli minulla on kunnossa. Jos en tekisi lasta tämän miehen kanssa niin tekisin lapsen silloin yksin.

Onko siis väärin tehty jos "salaa" hankkiudun miehelleni raskaaksi vaikka ero tuleekin? Mies itsekin pitää lapsista ja toinen lapsi oli tarkoitus tehdä, mutta sitten huomattiin, ettei ollakaan toisillemme oikeat. Tarkoituksena on siis oikeaan aikaan kuusta kellistää mies ja toivoa parasta.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten ei mieskään mikään enkeli ole, on pettänyt minua ja saan häntä kotona vain palvella. Ei koskaan siivoa tai tee ruokaa. - ap

Vierailija
22/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö pillereitä ja mies tietää sen. Ei yleensä vain laukea sisälle. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette eroamassa mutta teillä on seksiä?

Vierailija
24/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:03"]

Mietin myös, että mahtaako onnistua sellainen juttu, että otan mieheltä suihin, laukeamisen jälkeen laitan suustani mällit johonkin ruiskuun ja siitä pimperoon :D Ei tarvitsisi panna silloin kun fiilikset poissa. Vai tuhoaako sylki sperman kun sitä varmaan vähän joutuu joukkoon...?

[/quote]

Jod vauvapalstalaisiin on uskomista, niin puolet on tullut täällä raskaaksi tällä tavalla. Toiset on ottanut spermat hanuristaan, toiset reidiltä, mutta aina ne sinne pimperoon on onnistuttu lykkäämään ja raskaaksi on tultu.. :)

Vierailija
25/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 17:51"]Meillä on ennestään yksi lapsi joka on aivan ihana, luonne, ulkonäkö, kaikki kohdillaan. Olen aina halunnut vähintään 2 lasta, mutta miehen kanssa on ilmeisesti ero tulossa. Yksin elo lasten kanssa ei pelota. Odotan sitä innolla. Talouspuoli minulla on kunnossa. Jos en tekisi lasta tämän miehen kanssa niin tekisin lapsen silloin yksin.

Onko siis väärin tehty jos "salaa" hankkiudun miehelleni raskaaksi vaikka ero tuleekin? Mies itsekin pitää lapsista ja toinen lapsi oli tarkoitus tehdä, mutta sitten huomattiin, ettei ollakaan toisillemme oikeat. Tarkoituksena on siis oikeaan aikaan kuusta kellistää mies ja toivoa parasta.

[/quote]

Et, koska kyllähän se mies huomaa että alat paisua kuin pullataikina. Ja kyllähän miehet huomaa heti raskaudenkin oireet.

Vierailija
26/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään haittaa vaikka huomaakin kun pullat on jo uunissa.

Mun mielestä näppärämpää toimia noin niin kuin suunnittelit jos kuitenkin sen lapsen aiot hankkia. Ennemmin noin kuin jollain irtospermalla jolloin lapset ovat keskenään sisarpuolia. Itselläni 7 sisarusta joista kaikki "puolikkaita" minulle joten todellakin kannatan täyssisaruutta ja yhteisiä juuria. Näin ollen siis itselläni kolme ydinperhelasta, ikinä en alkaisi lisääntymään kenenkään uuden miehen kanssa vaikka mies vaihtoon menisikin. Ei ihan mahdoton ajatus se..

Vierailija
27/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kannatan täyssisaruutta" tapauksessa jossa ISÄ EI HALUA LASTA! 

Vierailija
28/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei, justhan tässä puhuttiin toisen lapsen hankkimisesta joka tapauksessa. Vai käsitinköhän väärin..? Voi toki olla niinkin. Paljon lapsia maailmaan syntyy joiden isä ei ole ollut lasta tekemässä, kunhan paneskelemassa vaan, joten ihan sama. Harva meistä aikuisistakaan miettii onkohan sitä oltu kovin suunniteltu lapsi vanhempiensa taholta, tai no ehkä jotkut mutta enpä minä ainakaan. Mun isä on jo kuollut joten myöhäistä moisia enää pohtiakaan.

Vierailija
29/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:26"]

No mut hei, justhan tässä puhuttiin toisen lapsen hankkimisesta joka tapauksessa. Vai käsitinköhän väärin..? Voi toki olla niinkin. Paljon lapsia maailmaan syntyy joiden isä ei ole ollut lasta tekemässä, kunhan paneskelemassa vaan, joten ihan sama. Harva meistä aikuisistakaan miettii onkohan sitä oltu kovin suunniteltu lapsi vanhempiensa taholta, tai no ehkä jotkut mutta enpä minä ainakaan. Mun isä on jo kuollut joten myöhäistä moisia enää pohtiakaan.

[/quote]

Miksi mieheltä salaa pitäisi hankkiutua raskaaksi jos mies suunnittelisi toista lasta? Niin. 

Ja perustelusi on idioottimainen.

Vierailija
30/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:26"]

[/quote]

Miksi mieheltä salaa pitäisi hankkiutua raskaaksi jos mies suunnittelisi toista lasta? Niin. 

Ja perustelusi on idioottimainen.

[/quote]

Ok. Nyt meni jotain ohi, varmaankin minulta. Tarkennan; jos ap hankkii lapsen joka tapauksessa a) tulevan ex-miehensä siittämänä b) baarituttavuuden siittämänä c) hedelmöityshoidossa lopputulos on tältä kannalta sama näissä kaikissa vaihtoehdoissa eli lapsen biologinen isä ei ole suunnittelemassa ko syntyvää lasta missään näissä tapauksissa. Uusperhettähän ap:n suunnitelmissa ei selkeästikään kuulostanut olevan -vaikka eipä meillä kenelläkään kristallipalloa toki ole käytettävissä, toimivaa ainakaan :P

Vierailija
31/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö miehellä ole oikeus kieltäytyä isäksi tulosta? Voiko samalla taktiikalla naisen pakottaa raskauteen? 

Entä jos mies menisi vasektomiaan ilman että kertoisi siitä vaimolleen? Onko sekin ok?

Hedelmöityshoidot ovat sitä varten että yksinäinen haluaa lapsen yksin.

Vierailija
32/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV jaksaa yllättää toinen toistaan sairaammilla ja kieroutuneemmilla ihmisillä. Olet ap häpeäksi kaikille äideille, jos edes tosissaan harkitset tuollaista. Toivottavasti tämä oli provo.

Vierailija
33/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:36"]

Mutta eikö miehellä ole oikeus kieltäytyä isäksi tulosta? Voiko samalla taktiikalla naisen pakottaa raskauteen? 

Entä jos mies menisi vasektomiaan ilman että kertoisi siitä vaimolleen? Onko sekin ok?

[/quote]

Aivan turhaa tehdä kärpäsestä härkänen. Mitä tulee viimeiseen lauseeseen turha se on paskantamisestakaan maksaa kun onnistuu se ihan maksamattakin ;)

Ok nyt tulee alapeukkuja ja paljon mutta so long, hyvät illanjatkot :D

Vierailija
34/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jos olette eroamassa. Etsi uusi mies.

Vierailija
35/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Mies on myös vastuussa jos nainen tulee raskaaksi. Hmmm sattuuhan nk "vahinkoja".

Vierailija
36/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä seksiä ole miehenkään mikään pakko harrastaa; kai ne sentään sen verran ymmärtää että tajuaa mitä siitä saattaa seurata.

Vierailija
37/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatte juuri siltä että ansaitsette toiaenne. Ja kyllä, käsitykseni siitä että tyhmät hankkivat lapsia vahvistui juuri.

Vierailija
38/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:44"]

[/quote]

Aivan turhaa tehdä kärpäsestä härkänen. Mitä tulee viimeiseen lauseeseen turha se on paskantamisestakaan maksaa kun onnistuu se ihan maksamattakin ;)

Ok nyt tulee alapeukkuja ja paljon mutta so long, hyvät illanjatkot :D

[/quote]

Paska on verrattavissa lapseen?

Selvä, siltähän se kuulostaakin. 

Vierailija
39/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:45"]

[/quote] Mies on myös vastuussa jos nainen tulee raskaaksi. Hmmm sattuuhan nk "vahinkoja".

[/quote]

Ai on, jos nainen meinaa suihinoton jälkeen kaivaa mällit suusta ja tunkea alapäähänsä?

Edelleen vertaisin siihen toisen päälle ajamis-esimerkkiin. Vaikka se voi tapahtua vahingossa, vahingolla ja tarkoituksen mukaisella teolla on ero.

Vierailija
40/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ihan vain juttele miehesi kanssa ja sano että haluat lapselle täysin biologisen siskon tai veljen? Mies saattaa hyvinkin olla samaa mieltä. Yksin älä mihinkään rupea