Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä vauvan mieheltä salaa?

Vierailija
21.03.2014 |

Meillä on ennestään yksi lapsi joka on aivan ihana, luonne, ulkonäkö, kaikki kohdillaan. Olen aina halunnut vähintään 2 lasta, mutta miehen kanssa on ilmeisesti ero tulossa. Yksin elo lasten kanssa ei pelota. Odotan sitä innolla. Talouspuoli minulla on kunnossa. Jos en tekisi lasta tämän miehen kanssa niin tekisin lapsen silloin yksin.

Onko siis väärin tehty jos "salaa" hankkiudun miehelleni raskaaksi vaikka ero tuleekin? Mies itsekin pitää lapsista ja toinen lapsi oli tarkoitus tehdä, mutta sitten huomattiin, ettei ollakaan toisillemme oikeat. Tarkoituksena on siis oikeaan aikaan kuusta kellistää mies ja toivoa parasta.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit......

Vierailija
2/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan voi, aivan sairas ajatus! 

Kuka tervejärkinen edes ajattelee tuollaista petosta. Hyi.

Vierailija
4/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi.

Vierailija
5/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät lapset ole mitään lemmikkejä joita noin vain "otetaan" tai tehdään salaa toiselta. Kiva sitten miehen joutua elättämään lasta, jonka olemassaolosta saa tietää myöhemmin ja joka on tuollaisen valehtelun tulos.

Vierailija
6/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tietenkin tehda itsekkaasti mita haluat, mutta mutta. Miehestasi tulee lapsen virallinen isa jos olette viela naimisissa. Mies joutuu maksamaan elatusta ja lapsi on oikeutettu perintoon.

Onkohan tama reilua miesta kohtaan joka ei halunnut sita lasta?

Vierailija
7/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 jatkaa. Voi viela tulla aikamoisia kiemuroita tapaamisista ym kaytannon asioista jos sinulla ja huijatulla miehellasi on eri toiveet asioista.

Vierailija
8/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin mulla on talous kunnossa joten mies ei joudu ketään elättämään. Toisekseen miten lemmikit liittyy tähän asiaan? Lapsi tulee olemaan toivottu ja rakastettu, vaikka asuisikin vain minun kanssani.

Vierailija
9/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin. Tule kertomaan sitten, että miten kävi.

Vierailija
10/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme siis ole naimisissa. -ap

Vierailija
11/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä taida mikään lakikaan kieltää. Ja moraalisesti mies on vastuussa seksikäyttäytymisestään.

Vierailija
12/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat sairaita. Mene hoitoon ap ja anna se lapsesi vaikka adoptioon. Ihme pelleilyä toisen elämällä.

Vierailija
13/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit edes miettiä jotain noin itsekeskeistä. Et voi, enkä usko, että tuollaisia miettivä sopii edes äidiksi. Lapsiparat.

Vierailija
14/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enta jos mies haluaa tavata molempia lapsiasi saannollisesii ja viettaa lomia heidan kanssaan? Olisiko tama ok sinulle?

Vierailija
15/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välttämättä tahdot lapsen niin hanki vierasta spermaa äläkä tee sille miehellesi yhtä paskinta asiaa mitä nainen voi tehdä!

Sperma pitää pakastaa jos meinaat jälkeenpäin käyttää hedelmöittämistarkoituksessa, siittiöt eivät elä kovin montaa tuntia vapaana vellissään.

Vierailija
16/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja kun luin viestisi, alkoi tehdä ihan pahaa. aika kylmäveristä suunnittelua... itse en pystyisi moiseen. sen verran rehellinen olen myös itselleni.

Vierailija
17/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi edes luulla, etteikö tuo paljastuisi joku kaunis päivä. Entäs lapsi, mietitkö hänen tunteitaan?

Vierailija
18/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies tulisi tietämään lapsesta! Ja jos mies paljaalla nussii niin kestäköön myös seuraukset. Raskaaksi tullaan myös ihan vahingossa vastaavissa tilanteissa. -ap

Vierailija
19/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:50"]

Tottakai mies tulisi tietämään lapsesta! Ja jos mies paljaalla nussii niin kestäköön myös seuraukset. Raskaaksi tullaan myös ihan vahingossa vastaavissa tilanteissa. -ap

[/quote]

Luuleeko mies että syöt pillereita?

Vahinko on täysin eri asia. 

Voisit samantien sanoa että jonkun päälle ajaminen liukkaalla kelillä ei ole niin paha, koska vahinkoja tapahtuu ihan vastaavissa tilanteissa. 

Vierailija
20/67 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 18:16"]Miten voit edes miettiä jotain noin itsekeskeistä. Et voi, enkä usko, että tuollaisia miettivä sopii edes äidiksi. Lapsiparat.

[/quote]

Kätevin ratkaisuhan tuo olisi. Olisi lapsilla samat vanhemmat. Mikä niistä lapsista muka parkoja tekee.