Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko tehdä vauvan mieheltä salaa?

Vierailija
21.03.2014 |

Meillä on ennestään yksi lapsi joka on aivan ihana, luonne, ulkonäkö, kaikki kohdillaan. Olen aina halunnut vähintään 2 lasta, mutta miehen kanssa on ilmeisesti ero tulossa. Yksin elo lasten kanssa ei pelota. Odotan sitä innolla. Talouspuoli minulla on kunnossa. Jos en tekisi lasta tämän miehen kanssa niin tekisin lapsen silloin yksin.

Onko siis väärin tehty jos "salaa" hankkiudun miehelleni raskaaksi vaikka ero tuleekin? Mies itsekin pitää lapsista ja toinen lapsi oli tarkoitus tehdä, mutta sitten huomattiin, ettei ollakaan toisillemme oikeat. Tarkoituksena on siis oikeaan aikaan kuusta kellistää mies ja toivoa parasta.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 10:16"]

Ei ketään pakoteta vanhemmaksi jos seksiä kerran harrastaa täysin vapaaehtoisesti. Täällä vallitsee aivan omituinen valta miehillä minkä naiset heille suovat! Miehillä on oikeus paritella täysin aivottomasti vaikka päivittäin mutta nainen on muka huijari jos ottaa toiminnasta hyödyn irti, aivan luonnollisen kaikenlisäksi?! Siitä on luonnollisuus kaukana että mennään hedelmöityshoitoon ja rahalla ostetaan sukusolut; täysin moraalitonta minun mielestäni. Mutta minä vastustan myös lapsikauppaa ja itse asiassa seksikauppaakin ja niin myös eläinten jalostustoimintaa; näissä kaikissa fiksut ja julmat käärii rahat (huom isot rahat) toisten heikommaisuudesta ja "huonommuudesta". En kannata sellaista, siksi vastustan myös hedelmöityshoitoja, todellakin. En katso asiaa yksilön näkökohdasta vaan laajemmalti, mitä kaikkea se pitää ympärillään. Samaa tarkoitan myös ensimmäisellä kommentillani ap:n lapsen sisarussuhteesta, se on paljon muuta ja suurempaa kuin vain sitä että on "joku" kenen kanssa leikkiä lapsena legoilla.

[/quote]

Luettelemasi asiat ovat väärin,mutta sukusolujen varastaminen on kyllä mielestäni huomattavasti moraalittomampaa kuin niiden ostaminen. Spermanluovuttajat ovat itse antaneet spermansa hedelmöityskäyttöön.Ap:n tuleva mies ei järkevästi halua tehdä lasta erotilanteessa,ja ap aikoo sen itsekkäästi silti hankkia. Sitä ei pysty millään perusteluilla oikeuttamaan.

Vierailija
62/67 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 22:21"]

Toi oli kyllä kaiken huippu (ja provon paljastus" että "mies pettää eikä siivoa, saan siis huijata sen isäksi uudestaan". Ap, toiv miehesi tajuaa pitää mulkkunsa erossa ahneesta kuolemanloukosta jota toosaksesi kutsut.

[/quote]

Provo tämä taitaa ollakin,mutta masentavaa että ap:n kaltaisia ihmisiä on oikeasti olemassa :/ Ja että tuollainen menettely tuntuu olevan joidenkin mielestä ok,siis että miksi maksaa keinohedelmöityksestä kun mieheltä voi huijata siittiöitä ilmaiseksi. Suorastaan hävettää olla nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 21:35"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 19:36"]

Mutta eikö miehellä ole oikeus kieltäytyä isäksi tulosta? Voiko samalla taktiikalla naisen pakottaa raskauteen? 

Entä jos mies menisi vasektomiaan ilman että kertoisi siitä vaimolleen? Onko sekin ok?

Hedelmöityshoidot ovat sitä varten että yksinäinen haluaa lapsen yksin.

[/quote]

Aivan turhaa tehdä kärpäsestä härkänen. Mitä tulee viimeiseen lauseeseen turha se on paskantamisestakaan maksaa kun onnistuu se ihan maksamattakin ;)

Ok nyt tulee alapeukkuja ja paljon mutta so long, hyvät illanjatkot :D

[/quote]

Paska on verrattavissa lapseen?

Selvä, siltähän se kuulostaakin. 

[/quote]

Ei kukaan verrannut lasta paskaan. Luetunymmärtäminen kunniaan!

[/quote]

"Turha paskantamisestakaan on maksaa" Mitä mielestäsi tuo tarkoitti sitten? Vertasihan se selvästi lapsen synnyttämiseen.

[/quote]

Ei vaan lapsen alulle saattamista (keinohedelmöitys vs luonnonmukainen menetelmä) verrattiin paskantamiseen. Uskomatonta miten saatte asiat väännettyä!

[/quote]

Uskomatonta, ellet nää mitään väärää toisen pakottamisessa vanhemmaksi.

Maksathan sä sitäpaitsi syömisestäkin, vaikket paskantamisesta näin suoranaisesti.

[/quote]

Ei, en maksa syömisestä; maksan ruuasta -jonka sitten syön. Sama pointti mikä alunperinkin!

Vierailija
64/67 |
22.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään pakoteta vanhemmaksi jos seksiä kerran harrastaa täysin vapaaehtoisesti. Täällä vallitsee aivan omituinen valta miehillä minkä naiset heille suovat! Miehillä on oikeus paritella täysin aivottomasti vaikka päivittäin mutta nainen on muka huijari jos ottaa toiminnasta hyödyn irti, aivan luonnollisen kaikenlisäksi?! Siitä on luonnollisuus kaukana että mennään hedelmöityshoitoon ja rahalla ostetaan sukusolut; täysin moraalitonta minun mielestäni. Mutta minä vastustan myös lapsikauppaa ja itse asiassa seksikauppaakin ja niin myös eläinten jalostustoimintaa; näissä kaikissa fiksut ja julmat käärii rahat (huom isot rahat) toisten heikommaisuudesta ja "huonommuudesta". En kannata sellaista, siksi vastustan myös hedelmöityshoitoja, todellakin. En katso asiaa yksilön näkökohdasta vaan laajemmalti, mitä kaikkea se pitää ympärillään. Samaa tarkoitan myös ensimmäisellä kommentillani ap:n lapsen sisarussuhteesta, se on paljon muuta ja suurempaa kuin vain sitä että on "joku" kenen kanssa leikkiä lapsena legoilla.

Vierailija
65/67 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin... Mies on kellistetty. Toivottavasti saan kertoa parin viikon päästä teille positiivisia uutisia. -ap

Vierailija
66/67 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen AV:n provo. 

Vierailija
67/67 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika