Gallup: kerätään parhaat työnantajat antamat joululahjat.
Kommentit (16)
Alkon lahjakortti
Kirjakaupan lahjakortti
Interfloran lahjakortti
Delicard
Huonoimpia:
herkkukori: ei olla jouluna yleensä kotona ja kuka niitä poropateita syö enää tammikuussa
tavaralahjat: ei, en halua mitään tavaraa firman logolla.
ja se oli joulun alla hieno juttu ;-)) perheelliselle äidille. Muutoinkin pidän joululahjastamme eli itse valittavasa kirjalahjasta - eli meillä kukin saa sitä mistä itse on kiinnostunut. Ei 'pakkolahjoja.'
eipä ole näkynyt...
Mites muissa kunnissa, lahjotaanko työntekijöitä jouluna??
13kk palkka.. mielestäni paras mahdollinen joululahja
Toistaiseksi ainoa lahja, joten siksi paras.
mutta kerran sain oppilaitokseni logolla varustetun halpiskuulakärkikynän ja kerran heijastimen. Jippii!
Annoin kalan lähempänä asuvalle työkaverilleni.
Ihmiset ehti valmistautua jouluun ja oli sata kertaa parempi kuin joku suklaarasia. Yritys taas hyötyi sen, että kuitenkin työteho on aatonaattona huono ja sai samalla siitä kivan joululahjan
IcePeakin takki
Ulkoilupuku
Vaelluskengät
Urheilukerrasto
Juustoja & viiniä
Delicard
Joka joulu on tullut jotain todella hyvää ja käyttökelpoista. Kiitos työnantajalle!
Älähän nyt. Olen mä ainakin kunnan työntekijänä saanut joululahjan. Kerran sain kuulakärkikynän ja sanomattakin on varmasti selvää, että se oli kuivanut eikä toiminut, eikä toiminut muuten kellään kolleegallakaan, joten ei ollut mulla erityisen huono tuuri.
10 vuotta olen "odotellut". :)
Terveisin valtion virkamies
Tosin ilmainen jouluruoka aattona ja joulupäivänä, jos sattuu olemaan töissä.
Mies saa ison kinkun, se on perheelle ihana bonus!
Lahjakortin ennustajalle
Lahjakortti kylpylähoitoon
Delicard
Meillä naisvaltainen työpaikka.
Mä en ole mitään hyviä saanutkaan, "parhaita" joulutorttu ja kulkunen, jonka voi kiinnittää rinnuksiin hakaneulalla