Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värjäymää vaippapyykissä, mikä auttaa?

Vierailija
23.10.2008 |

Vauva ryhtyi syömään soseita ja kakka on sen mukaista! Eli nyt värjäytyi (varmaan kiitos porkkanan) vaippa.

Mitenhän laikun saisi pois? Harsot voi pestä vaikka valkopyykissä. Mutta miten on snappejen laita? Vaaleaa froteeta ovat, tosin taitaa olla jotain kuminauhan tapaista lahkeensuussa. Olen ymmärtänyt, että kloorissa niitä ei saa uitttaa.

Miten saisin snapit jälleen vaaleiksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sappisaippua on ollu tosi hyvää, sitä saa palana ja nesteenä ainakin luontaistuotekaupoista. Lisäksi olen käyttänyt sitä vaaleanpunaista Vanish-jauhetta reippaalla kädellä. Ja pessyt tosiaan runsailla aineilla niin kauan kunnes tahra lähtee.

Vierailija
2/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku pessyt Snppeja kuumassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ne pesut maksaa enemmän ku kunnon kertis vaipat.

Vierailija
4/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestot ne vasta kunnon vaippoja onkin! Pois en vaihtaisi sitten millään, muuta kuin aina puhtaaseen. Ihana hengittävä paketti pienellä ilman myrkkykemikaaleja ja muoveja.

Vierailija
5/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringossa kuviatus myös haalentaa tahrat. TAlvella tietty vaikeampi toteuttaa, mutta paistaa se aurinko talvellakin vaikkei kuivatakkaan niin hyvin ;)

Mutta osa tahroista vaalenee itsestään. MITÄÄN vaippoja ei saa pestä valkaisevilla pesuaineilla. Ei edes täysin valkoisia!!!!

Vierailija
6/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄÄN vaippoja ei saa pestä valkaisevilla pesuaineilla. Ei edes täysin valkoisia!!!!

Kyllä mä oon harsoja pessyt valkopyykkiaineilla enkä ole huomannut mitään outoa. Miksei saisi?

Vierailija
7/7 |
23.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kangas ei kestä niin kauaa ja sen lisäksi se heikentää imukykyä eli vaippa ei ime niin paljoa.