Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalevala-korun puhdistus järkyn hintaista

23.01.2008 |

Tulipa pienoisena shokkina, kun kuulin, että pronssisen kalevala-korun puhdistus tuli maksamaan yli 40 e valmistajalla! Mainostavat, että heille voi lähettää koruja puhdistettavaksi PIENTÄ korvausta vastaan. Missään ei sanottu, että hinta on lähestulkoon sama mitä itse koru maksoi uutena. Onko tuo mielestänne kohtuullista, kannattaisiko valittaa? Itse kuvittelin pienen korvauksen olevan jotain 5-10 euron välillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

putsautin mummon vanhan, tosi likaisen ja kuluneen käädyn, joka tehty n. 1cm halkasijaltaan rinkuloista, ja niitä renkaita on paljon. Iso koru siis, eikä putsaus + uudelleen lakkaus ollut mun mielestä kallis, ei läheskään tuota mainitsemaasi. Voithan kysyä hinnasta.

Vierailija
2/2 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kokemusta Kalevala-korujen puhdistamisesta, mutta vastaan muiden korujen osalta (ja nostan samalla ketjua). Parisen kuukautta sitten vein kolme bismark-ketjua ja kolme sormusta puhdistettavaksi, kiillotettavaksi ja lukkojen sekä kivien kiinnityksen tarkistukseen. Nuo kaikki maksoivat yhteensä 36 euroa. Mielestäni se oli aika edullinen, mutta tuo alkuperäisen kirjoittajan mainitsema puhdistus tuntui aika kalliilta. En kyllä tiedä, vaikuttaako materiaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla