Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iltalehti ei paljon Ledgerin kuolemasta numeroa tee!

Vierailija
23.01.2008 |

Koko tieto on siellä sivusarakkeessa pienellä tekstillä, eikä edes mitenkään huomitaherättävämmin kuin muut uutiset. Kun menin tänään ekana Ilta-lehdelle, ja huomasin sen pikku-uutisen siellä, ajattelin, että tuon täytyy olla vitsi, noinko vain lyhyesti ilmoitetaan noin kuuluisan näyttelijän kuolemasta!

Missien seksitanssit on heidän mielestään paljon järisyttävämpi uutinen!

Että olen surullinen, Heath Ledger oli ehdottomia suosikkejani, aina!

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mickey Rourke kuollut?

Vierailija
2/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän Halle Berry sai ekana tummaihoisena naisena Oscarin, niin että kai sekin on aika arvostettu leffa. Ledger ei ollut kyllä pääosassa.

Sitten on se Mel Gibsonin Patriot, joka on aika mahtipontinen leffa, mutta Ledger jäi siitäkin kyllä mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mickey Rourke kuollut?

Tarkoitus oli kysyä .. noh... lue itse ja vastaa jos tiedät.

Vierailija
4/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oon heathin nähny eli 10 things I hate about you. Vieläkin tykkään leffasta, vaikka on sellainen teinirakkauskomedia.

Vierailija
5/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos ei olis heittäny veiviä niin olis ihan tusinanäyttelijä muiden joukossa....

Vierailija
6/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niin kuin Ricky Gervais:n hahmo.

Nouppa eli nevehöödi

Vierailija
7/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvähän se on ettei Suomessa asuvat juntit mitään oikeita julkkiksia tunne. Niitä kiinnostaa vaan jotkut omat juntit missit ja muut turhajulkkikset. Mä en tunne ketään täällä Saksassa, joka EI tietäisi kuka Heath Ledger on!

Vierailija
8/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis paskempi kuin yksikään saksalainen jonka sä tunnet. Mitä sä muuten siellä perslävessä edes teet. Vedät säkin ränniä?

Vierailija
9/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kuvan näkeminen auttaisi mutta ei....eli mun puolesta pikkujuttu riittää. En sen puoleen ole kiinnostunut missien seksitanssitaustoistakaan...

Vierailija
10/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nimi on tuttu ja tuo jonkinlaisen toimintaleffa-lihaskimppu-kovis-mielleyhtymän. En tiedä pitääkö paikkaansa.

Vierailija
11/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tässä nyt kuitenkin tehdään sen yleisen mielipiteen mukaan. Te kuulutte vähemmistöön.

Vierailija
12/80 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

selvähän se on ettei Suomessa asuvat juntit mitään oikeita julkkiksia tunne. Niitä kiinnostaa vaan jotkut omat juntit missit ja muut turhajulkkikset. Mä en tunne ketään täällä Saksassa, joka EI tietäisi kuka Heath Ledger on!

Vierailija
13/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siellä oli myös juttua siitä, että ilmeisesti sen jokerin näytteleminen on ollut hyvin vaativaa ja ahdistavaa henkisesti ja hänelle tuli pahoja univaikeuksia joihin on sitten käyttänyt unilääkkeitä.

Vaikka itse ei tietäisi Heath Ledgeriä niin hän oli silti hyvin tunnettu näyttelijä. Hän on saanut saanut useita palkintoja ja Oscar-ehdokkuudenkin. Hän ei todellakaan ollut mikään b-luokan näyttelijä! Esim. Brokeback mountain on ollut kansainvälisestikin todella merkittävä elokuva muutenkin kuin vain viihdyttävyydessään.

Voi teitä muutamaa " julkkisten himoajaa" ;)

Se Oscar-ehdokkaiden määrä vuosien varrelta... pilvin pimein... ja todella kuuluisuus ja osaaminen on niillä, jotka sen ehdokkuuden lisäksi saavat sen itse pystin kotiinviemisiksi, ei pelkkää ehdokkuutta.

Vierailija
14/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Surullinen tapaus, tulee mieleen River Phoenix, nuorena nukkunut lahjakas näyttelijä.

Vierailija
15/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onneksi tässä nyt kuitenkin tehdään sen yleisen mielipiteen mukaan. Te kuulutte vähemmistöön.

Sitähän te fanit täällä just surette kun tästä oli niin pieni juttu.

Vierailija
16/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi ei sanonut mitään, tehdyistä elokuvista tunnistin pari nimeä ja sitten kun näin kuvan telkassa tuli vain sellainen " jotain tuttua tuossa naamassa on" -fiilis.

Hollywoodissa on nykyään niin paljon näitä uuden polven näyttelijöitä ettei niissä pysy mukana..

Vierailija
17/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York Timesin kriitikko vertaa Marlon Brandoon ja Sean Penniin.

Unilääkkeiden yliannostus (ei siis huumeita, drugs englanniksi muuten lääkkeet), poliisin mukaan ei itsemurha.

Vierailija
18/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei niissä nyky-xxx pysy perässä" on klassinen täti-ihmisen kommentti.

Minäkin tiedän Heath Ledgerin ja olen nähnyt montakin hänen elokuvaansa ja olen myös 40+.

Vierailija
19/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/80 |
24.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hee, olen 34-v. Elokuvissa en viitsi käydä, muutenkin aika tuntuu olevan kortilla. Aika joka jää perheeltä ja työltä kuluu lenkkipolulla.

Mahdolliset elokuvat katson telkkarista viikonloppuisin jos jaksan valvoa.

Näillä eväillä ei siis synny kovin hyvää näyttelijätuntemusta. Eikä minua edes kiinnosta rapakontakainen elämä.

Enkä millään muotoa yhdistä Hollywood- tietoutta yleissivistykseen, siis tämän päivän ihmisiä...eri juttu sitten kun puhutaan vanhoista kulttielokuvista.

Tämähän on vain minun tärkeysjärjestykseni, joka ei piiruakaan hävetä. Joku muu(näköjään aika moni) taas on kovinkin kiinnostunut elokuvista ja se onminusta ihan ok. Koittakaa vain hyväksyä se tosiseikka, etteivät kaikki ole niin kiinni elokuvissa.

Tuo kielitaidon/taidottomuuden yhdistäminen tähän oli aikalainen typeyyden osoitus...