Iltalehti ei paljon Ledgerin kuolemasta numeroa tee!
Koko tieto on siellä sivusarakkeessa pienellä tekstillä, eikä edes mitenkään huomitaherättävämmin kuin muut uutiset. Kun menin tänään ekana Ilta-lehdelle, ja huomasin sen pikku-uutisen siellä, ajattelin, että tuon täytyy olla vitsi, noinko vain lyhyesti ilmoitetaan noin kuuluisan näyttelijän kuolemasta!
Missien seksitanssit on heidän mielestään paljon järisyttävämpi uutinen!
Että olen surullinen, Heath Ledger oli ehdottomia suosikkejani, aina!
Kommentit (80)
Ei Ledger todellakaan ollut mikään Hollywood-hömppä-b-luokan stara, vaan ikäluokastaan ehdottomasti parhaita ja lahjakkaimpia näyttelijöitä. Eikä se hänen suurin suorituksensa Brokeback Mountain ollut mitään Hollywood-kamaa.
(Paitsi jos kaikki av:läiset ovatkin yhtäkkiä suuria Kaurismäki-faneja, joille kaikki muu kuin eurooppalainen taide-elokuva on Hollywoodia...)
Vierailija:
Eikä se hänen suurin suorituksensa Brokeback Mountain ollut mitään Hollywood-kamaa.
Kun ei yhdessäkään nimekkäämmässä roolissa ole ollut, niin ei myöskään jää ihmisten mieleen.
Mutta tiedän monta jotka eivät tunne häntä. Minun päähäni nyt vain sattuu jäämään kaikkien leffatähtien nimet ja naamat. Laulajista sen sijaan en tiedä mitään!
Voisin silti kuvitella että tästäkin vielä selvitään.
Voimia rakkaat ystävät! Siunastua! Parhautta!
Tarkoitatko, että hän oli suosittu tähti tuolloin tuon leffan johdosta ja yhtäkkiä kaikki surevat täysin tuntematonta ihmistä, jos olisi silloin kuollut? Vai mitä meinaat?
Jos kyse on todella siitä, niin Heath ei käy vertailukohdaksi. Hän oli tehnyt huippu-uraa jo useita vuosia ja kuuluin ehdottomasti A-julkkisten joukkoon, niin pinnallista kuin se kaikki onkin.
Tuo kuolema ehkä ottaa niin koville, koska Heathin ilmeiset pahat huumeongelmat olivat niin hyvin peitetyt. Julkisuuteen pääsivät vain normaali puoli, pienen lapsen isyys, perhe-elämän ongelmat jne. Hänestä sai melko terveen ja fiksun kuvan, joten porukka kai samaistui häneen aika lailla.
Jos Britney nyt kuolisi, ymmärrettäisiin se paremmin, " mitäs minä sanoin" -tyylisesti. Mitä katselin Heathin vikaa haastattelua, niin ei hän paljoa Britneyn yläpuolella ole loppuaikoina ollut.
Minusta tämä on yhtäkaikki kamalaa, olen tykännyt Heathista uransa alkuajoilta asti ja olen hirmu surullinen:(
ap
Kiitos kun vastasit, nyt tiedän jo enemmän.
Sopiiko siis että vaihdan tilalle toisen Taistelukalassa näytelleen, Mickey Rourken - onko näillä sama analogia Heath Ledger:n kanssa?
Anteeksi että olen näin pihalla, tapanani on kyllä ottaa asioista selvää :)
nimi on tuttu ja tuo jonkinlaisen toimintaleffa-lihaskimppu-kovis-mielleyhtymän. En tiedä pitääkö paikkaansa.
Heathin repertuaariin kuului syvällisempiäkin rooleja, kuten Brokeback Mountain nyt esimerkiksi.
Hän oli kyllä viimevuosiin asti sellainen Hollywoodin söpöpoika, mutta hänessä oli potentiaalia kyllä mielettömäksi megastaraksi ja luulen, että Batman olisi hänet sinne luokkaan viimeistään nostanutkin.
ap
missä vois katsoa sen Ledgerin viimesen haastattelun? Muhun myös iski tää uutinen aika kovasti, kun olen aina tykännyt näyttelijästä ja sai myös ihan hyvän vaikutelman ihmisenä. Mun mielestä hän oli aina niin iloinen ja hymyilevä surffaaja-poika.. sääli.
Vierailija:
nimi on tuttu ja tuo jonkinlaisen toimintaleffa-lihaskimppu-kovis-mielleyhtymän
Ei nyt oikein sovi tähän tapaukseen. :-D
Motorcycle Boy:n rooli on hyvinkin runollinen kuvaus.
Siellä myös kuvaillaan toista haastattelua, jossa Heath oli hermostunut, kiskoi tupakkaa, sanoi ettei nukkunut kuin paria tuntia yössä jne, en muista kaikkea, luin sen aamulla järkytyksissäni:(
Myös Heathin ystävät sanoivat, että olivat arvanneet, että tässä lopulta kävisi näin.
ap
tuntee kuitenkin tarvetta tulla tällaiseen ketjuun ilmoittamaan, ettei Ledger ollut mikään eikä kukaan.
Jos on itse tietämätön, niin täytyykö sitä tulla tänne kiljumaan, kun joillekkin oikeasti on kova paikka, että hän on kuollut, kuten nyt esimerkiksi minulle.
jos olisi huumeisiin kuollut. onneksi nyt selvisi, ettei ainakaan itsemurha ollut. Vaikka pieni lohtuhan se on Heathia kaipaamaan jääneille :( mutta hän ei koskaan tehnyt muhun narkkarin vaikutusta. Siksi mua suututti kun heti leimattiin narkkariksi.
miksi ei IL tehnyt tyypin kuolemasta etusivun juttua.
Tuosta suorituksesta on sanottu myös että se pesee Jack Nicholsonin version mennen tullen. Ledger oli juuri niin lahjakas ja upea näyttelijä, että sai tuostakin todella hyytävän ja veretseisauttavan hahmon aikaiseksi.
Ulkomainen lehdistö analysoi ja osin pohtii ajoiko psyykoottisen ja rankan roolin näytteleminen Ledgerin niin synkkiin sielunmaisemiin, että tämä unettomuus ja ahdistus jonka hän kertoi itsekin tulleen roolin mukana päättyi näin traagisesti?
Joka tapauksessa, minulle suuri järkytys ja menetys. Olisin niin mieluusti nähnyt häneltä vielä tulevaisuudessa monen monta upeaa roolisuoritusta.
Ja pakko sanoa tässä että on se vaan kumma kun kaikenmaailan Britneyt ja moni moni alkkis/narkkari elää vuosi vuodelta ja sitten tällainen sympaattinen tapaus joka OIKEASTI on lahjakas ja kova tekemään töitä kuolee niin varhain... varmaan pojalla syyskuun erokin verotti ja masennusta päällä :(
Vierailija:
Ja pakko sanoa tässä että on se vaan kumma kun kaikenmaailan Britneyt ja moni moni alkkis/narkkari elää vuosi vuodelta ja sitten tällainen sympaattinen tapaus joka OIKEASTI on lahjakas ja kova tekemään töitä kuolee niin varhain... varmaan pojalla syyskuun erokin verotti ja masennusta päällä :(
Mikset vaahdonnut silloin että miksei Iltalehti tee asiasta numeroa? Ai niin unohdin, sinullehan on elokuvat = Hollywood
Vierailija:
" ei niissä nyky-xxx pysy perässä" on klassinen täti-ihmisen kommentti.Minäkin tiedän Heath Ledgerin ja olen nähnyt montakin hänen elokuvaansa ja olen myös 40+.
Minäkin tiedän Heath Ledgerin, kaikenlaisia elokuvia olen " ahminut/edelleen ahmin" lapsesta asti, englantini osaan täydellisesti ja ikää on rapiat 40.
Enkä pidä Ledgeriä kovinkaan kummoisena nykynäyttelijöistä, saati että pääsisi millekään kaikkien aikojen parhaat näyttelijälistoille.
minulle Heath Ledger oli kyllä tuttu näyttelijä ja olen nähnyt monta hänen elokuvaansa vaikka olenkin yli 40. Surullinen tapaus, tulee mieleen River Phoenix, nuorena nukkunut lahjakas näyttelijä. Mutta ei häntäkään varmaan kukaan muista, jos olisi elänyt niin olisi varmaan kuuluisampi kuin Keanu Reeves (kaverinsa) tai Leonardo di Caprio (paljon lahjakkuutta hukkaan megaprojekteissa)