Iltalehti ei paljon Ledgerin kuolemasta numeroa tee!
Koko tieto on siellä sivusarakkeessa pienellä tekstillä, eikä edes mitenkään huomitaherättävämmin kuin muut uutiset. Kun menin tänään ekana Ilta-lehdelle, ja huomasin sen pikku-uutisen siellä, ajattelin, että tuon täytyy olla vitsi, noinko vain lyhyesti ilmoitetaan noin kuuluisan näyttelijän kuolemasta!
Missien seksitanssit on heidän mielestään paljon järisyttävämpi uutinen!
Että olen surullinen, Heath Ledger oli ehdottomia suosikkejani, aina!
Kommentit (80)
.... niin mikä ihmeen pakko oli tulla tähän ketjuun?
se selviää kumpi. Yleensä lääkkeistä sanotaan esim overdose on pills tai medivation tms.
minulle ihan yhdentekeä näyttelijä. Olen nähnyt leffojaan, eikä kys. hlö ole jäänyt mitenkään erityisemmin mieleen. Ei minusta mikään karsimaattinen tyyppi.
Vierailija:
se selviää kumpi. Yleensä lääkkeistä sanotaan esim overdose on pills tai medivation tms.
River Phoenix. Olivat jotenkin hiukan saman oloisia tyyppejäkin. Vaaleita, vankkarakenteisia, hiukan jäyhiä, karismaattisia.
näyttelijänä ei tarkoita sitä, ettei se silti sellainen olisi.
Vierailija:
ovat varmaan samoja jotka joka päivä kyselevät mitä mikäkin lause on englanniksi....
Vierailija:
kai sitä pitää arvoisenssa huomio saada normaalissa tiedottamisessakin, kuitenkin kyseinen näyttelijä oli kuitenkin erittäin tunnettu ja arvostettu kansainvälisesti.sitten taas joillain juicen ja kirkan kuolemilla esim, yhtään heitäkään väheksymättä, mässätään lehdissä viikko ja kuukausikaupalla, ja se sitten on ok? paljon merkittävämmästä henkilöstä tässä nyt on kyse mielestäni.
Vierailija:
Brokeback Mountain ei sitten ole teille tuttu elokuva?
Nimenä tuttu.
Lupaan kyllä katsoa jos olet jostain syystä huolestunut elokuvataiteen tuntemuksestani.
No jos elokuvamaku on sellainen niin mitä muuta voi odottaa. Mikset valittanut Bobby Fischerin kuoleman uutisoinnista? Ai niin ethän sinä tainnut edes tietää kuka Bobby Fischer oli...kun vaan Hollywood kiinnostaa. Mitä sinä oikein niissä toisiaan toistavissa Hollywood-elokuvissa näet?
Vierailija:
ovat varmaan samoja jotka joka päivä kyselevät mitä mikäkin lause on englanniksi....
ja kuitenkin suurinosa täällä on akateemisia ja tienaavat tonnikaupalla kuussa! =DDD
Ja mitenkään vähättelemättä Hoffmanin loistosuoritusta, niin kyllä Heath olisi oscarinsa ansainnut 2006. Leffa sai muutenkin noloa syrjintää tuolloin.
Ledgerin ura oli vasta nupullaan, todella surullinen tapaus. Kaksi tyhjää unilääkepurkkia viitannee omaan valintaan.
Teette itsenne vain naurunalaisiksi kun väitätte että joku ei osaa englantia jos ei tiedä kuka on Heath Ledger.
Entäs Marcus Carlsen?
Minua hänen tarinansa kiinnostaa enemmän kuin ehkä kenenkään näyttelijän...
Hänestä tuli jokin aika sitten Suomenkin televisiosta dokumentti, se tosin oli jo muutaman vuoden vanha.
Vierailija:
Teette itsenne vain naurunalaisiksi kun väitätte että joku ei osaa englantia jos ei tiedä kuka on Heath Ledger.
Yli 100 DVD:tä löytyy hyllystä enkä tästä kaverista ole kuullut. En edes nimenä osannut yhdistää vaikka olen kyseisen homopätkänkin nähnyt. Oli vielä niin aloitteleva stara, että ei sitä kaikki voi tuntea.
And yes, i speak english. Almost every day.
tarkoitin vaan, että on suunnilleen samanlainen yleissivistys jos ei tiedä kuka tämä ledger oli ja jos ei osaa englantia... itse en ole mikään hollywoodtähti-friikki enkä supersivistynytkään varmaan, mutta kyllä sentään tiedän nämä kuuluisimmat näyttelijät ja vähän tuntemattomammatkin! ja englantiakin osaan aika hyvin...
mieheni ja sen vanhemmat sen sijaan tuskin ovat koskaan kuulleetkaan kyseisestä henkilöstä... mutta eipä ne osaa pätkääkään englantiakaan! =D
olisinko ollut nro 22??
Vierailija:
Vierailija:
Teette itsenne vain naurunalaisiksi kun väitätte että joku ei osaa englantia jos ei tiedä kuka on Heath Ledger.Yli 100 DVD:tä löytyy hyllystä enkä tästä kaverista ole kuullut. En edes nimenä osannut yhdistää vaikka olen kyseisen homopätkänkin nähnyt. Oli vielä niin aloitteleva stara, että ei sitä kaikki voi tuntea.
And yes, i speak english. Almost every day.
Meillä ei löydy kuin pari leffaa hyllystä, mutta vuokrataan paljon.
Kysyn nyt kun en tunne tämän tapauksen henkilökuvaa...
Olisi edesmennyt näyttelijä rinnastettavissa Matt Dilloniin jos hän olisi kuollut Taistelukala-elokuvan jälkeen?
Nyt olen aistivinani että jostain tällaisesta on kyse.
Siellä oli myös juttua siitä, että ilmeisesti sen jokerin näytteleminen on ollut hyvin vaativaa ja ahdistavaa henkisesti ja hänelle tuli pahoja univaikeuksia joihin on sitten käyttänyt unilääkkeitä.
Hänellä oli myös kuolleessaan keuhkokuume. Eiköhän se selviä sitten ruumiinavauksessa mihin loppuen lopuksi kuoli.
Vaikka itse ei tietäisi Heath Ledgeriä niin hän oli silti hyvin tunnettu näyttelijä. Hän on saanut saanut useita palkintoja ja Oscar-ehdokkuudenkin. Hän ei todellakaan ollut mikään b-luokan näyttelijä! Esim. Brokeback mountain on ollut kansainvälisestikin todella merkittävä elokuva muutenkin kuin vain viihdyttävyydessään.
En tiedä miksi hänen kuolemansa on minullekin niin kova paikka. En ole mikään Ledger-fani enkä todellakaan tunne häntä, mutta jotenkin tämä uutinen pysäytti. En ollut uskoa silmiäni, kun näin uutisen ensimmäisen kerran.
Vierailija: