Myyttekö välikausivaatteet asusteineen?
Myyttekö yleensä haalareiden ja takkien kanssa yhteensopivat hatut ja hanskat samassa paketissa? Aiemmin olen näin tehnyt, mutta nyt isomman kanssa mietityttää, koska eipä tuo pää enää vuoden aikana niin kasva ja esimerkiksi beiget, vaaleansiniset ja oranssit asusteet sopivat varmaan sen seuraavankin välikausiasun kanssa (jota ei siis vielä ole ;). Toisaalta olen aina ostanut uusiakin hattuja.
Lisäksi tuntuu, ettei pakettina myydessään saa oikein korvausta hatuista ja hanskoista (kengistä nyt puhumattakaan). Taitaa olla kannattavampaa myydä asusteet erikseen ainakin, jos ovat reimatec, pop tms. myytävää merkkiä.
Kommentit (4)
Meillä on poika on isopäistä ja -käsistä sorttia enkä osta asusteita enkä niitä myöskään myy pukujen kanssa. Eivät kumminkaan olisi sopivia. Voi siis käydä niin, että jos on esim. koon 92 puku ja ns. kaksivuotiaan hattu (esim. koko 52) ja kaksivuotiaan hanskat, niin ne olisivat meille aivan liian pieniä ja jätän siksi puvutkin huutamatta.
Mä tässä just mietin vastaavaa... Haalari on " vaan" Jonathan, mut hanskat on Reimatecin, joten voipa olla että pistän erikseen myyntiin, koska taitaa monien mielestä olla vähän hassusti noi. Meillä on isopäinen poika, joten periaatteessa hatut ei varmaan sovi usealle käyttäjälle, tosin Jonathanin hatuissa on se säätö aika hyvä.
Mitä te suosittelisitte tekemään?
Pistäisinkö hanskat kuitenkin erikseen?
Entäpä tuo hattu? Olisiko hassu, jos laittaisi huutikseen haalarin ja sitten laittaisi, että haalarin ostaja saa halutessaan ostaa hatun hintaan vaikka 6 e. Mikäli haalarin ostaja ei ko. hattua haluaisi, niin laittaisi sitten vasta sen hatun erikseen myyntiin? Olisiko ihan ennenkuulumatonta tämmöinen etuosto-oikeus haalarin ostejalle saada se hattu kiinteään hintaan vielä?
Meillä kun on samaan haalariin usein kypärähattu hoitopaikkaa varten, vettäpitävä sadepäiville ja neulepipo kotipihalle, parit hanskat ja vielä ne kengätkin. Voi olla, ettei joka ostaja halua moista asustenippua ;)
Nyt ajattelin laittaa pojan 2-osaisen reimatecin huuto.nettiin asusteineen. Kunhan vaan saisin aikaiseksi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei niitä vanhoja hattuja kuitenkaan käytä vaan ostaa aina uudet :-)
Kenkiä en laittaisi samaan pakettiin, lapsilla jalkojen koot vaihtelee niin hirmuisesti. Hattu ja hanskat yleensä mahtuu asukoon käyttäjälle helpommin.