Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****ENSKAT LOKAKUUHUN****

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti ennen iltalenksua tulen ilmoittamaan, että meidän neiti sitten 1-vuotisynttäreiden kunniaksi on tässä muutaman tunnin pistänyt töppöstä töppösen eteen :) Kävelee sellaisia 5-9 askeleen sarjoja :)

Vierailija
2/58 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tosiaan näytän ihan alvariinsa jo täällä hyppivän... ;o) Nyt piti tulla pari juttua kirjoittamaan.

Ensteks NapNapille: vähänkös kivankuuloiset pottarit! =D Mä olen kanssa kaksissa kaverien polttareissa päässyt ampumaan, toisella kertaa rynkyllä intin ampumaradalla ja toisella kertaa samassa paikassa pistoolilla. Ja kyllä siinä vaan joku ihme kiehtovuuselementti on. Ikinä en haluis, että kotona olis edes mitään metsästysaseita tms., mutta noin se on kivaa.

Ja sitten tuosta aiheesta eteenpäin: Pesukarhu, oletko sä poliisi? Vai ymmärsinkö mä väärin tuosta NapNapin kommentista? Miten mä olen jotenkin kuvitellut sut aina hoitoalalle... No, sattuuhan näitä.

Ainolle ja Idalle tänne " oikealle puolelle" iiisot onnittelut!!!!

Ihanaa kuulla, että Vilhamilla kaikki kunnossa!

Nytpäs ei tuu muuta mieleen. Me mennään varmaan piiitkään aikaan viimeisille arkena oleville Jumbo-treffeille torstaina. Mulla kun kans alkaa ne työt tuossa tän kuun lopulla. Eilen taas kävin kyselemässä hoitopaikkaa, mutta ei ne vieläkään tiedä. Se kyllä kauhistuttaa! Mutta muuten odotan kovasti töihin pääsyä. Mutta tää loppuaika kotona tuntuu kyllä katoavan ihan järkyttävän nopeasti...

Heips-hepis kaikille - " nähdään" taas!

-Amy ja Emmi 11kk+

ps. Kuten Napero ehdotti, viikkopinot vois olla jo kova sana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tarkka likka, hän tietää, miten juhlistaa synttäreitä! Vaikka kyllähän se jo pitkään on siltä näyttänyt, että tyttö kohta kävelee.

Kaikille vilkutuksia, tuntuupa hassulta, että reilun kk päästä mekin tullaan tälle puolelle!!

-Osse ja typykkä vk vaille 11kk

Vierailija
4/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon alusta voisi aloittaa viikkopinon vai mitä muut on mieltä?

NapNapin polttaripäivä kuulosti kyllä huisin hauskalta. Ja juuri sellaiselta omanlaiselta, jos nyt sain tekstistäsi sellaisen oikean kuvan :)

Jennille mun piti aikaisemmin sanoa siitä tuttiasiasta. Oletko sanonut niille tarhassa ettei anna sitä tuttia koko ajan? Mun kaverilla oli aikoinaan sama tilanne. Kun poika laitettiin tarhaan niin siellä kuulemma koko ajan antoivat tuttia pojalle, kun eivät kestäneet sitä karjuntaa. Vaikka kaveri kuinka yritti selittää että antakaa vaan päikyille, kun kotonakin niin vain saa, mutta ei ne siellä kuunnelleet. No, eräänä päivänä kaveri ei enää vienyt tuttia sinne ollenkaan, kun samalla vierottivat jne. Vaikka kyllähän se tutti tuo turvaa noinkin pikkuiselle kuin D on :) Ja varmasti on raskasta nuo yövalvomiset, kun aamullakin pitää lähteä koulun penkille!

Mullakin pisti silmään tuo, että onko pesukarhu pollari? :)

Ida päätti herätä tähän aamuun jo seiskan jälkeen. Meillä oli perhekerho ja sieltä mentiin suoraan neuvolaan. Neiti oli niin poikki, että eteisessä vaan istui silmät puoliummessa haalarit päällä, ei siis jaksanut edes kiukuta! Kauhealla vauhdilla syötiin lounas, kun meinasi Ida nukahtaa jo syöttötuoliin. Mun piti tänään lopettaa ainokainen päiväimetys ja ajattelin ettei tuu yhtään mitään kun neiti on niin yliväsynyt! Mutta kuinkas ollakaan rauhoittui heti kun annoin rätin. Muutaman kerran käveltiin kämppää ympäri ja hyvä ettei olkapäälle äidin mussukka nukahtanut. Silittelin vain vähän päästä ja selästä ja sinne simahti pinnikseen kiltisti :) Eli tästä eteenpäin tisua saa vain illalla ennen yöunia. Haluan nyt lopettaa mahdollisimman pian imetyksen, kun muutaman päivän ajan imetys on sattunut, nännit on jotenkin arat?

Idan tuoreet mitat ovat 75cm, 10240g ja pipo 44cm. Pituutta oli tullut 2kk:ssa 2cm ja painoa vain 100g. Nyt siis loppui vauvanpyöreys tähän :) Ida oli tosi hyväntuulinen aluksi ja rokotustakaan ei huomannut ollenkaan. Lopuksi kuitenkin alkoi kiukku ja terkka sanoikin että ajatteli jo etteikö se ollenkaan osaa kiukuta ;) Korttiin terkka kirjoitti näin: " Touhutyttö, ympäristö kiinnostaa. Tukea vasten kävelee ja hieman ilmankin. Kotiruoka maistuu. Hoikistunut liikkumisen myötä. Imetystä lopetellaan. Osaa hyvin sanoja."

MiaMik ja Ida 1v1pv

Vierailija
5/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä sitä nyt ollaan sitten virallisesti. Kiitos kaikille onnitteluista! Ihan hurjaa että Aino on nyt tosiaan virallisesti taapero, jotenkin se on niin iso tyttö mutta toisaalta ihan pieni vielä. Kovasti illalla muisteltiin vuoden takaisia tunnelmia, oli se vaan ihanaa ja ihana on ollut koko vuosi, vaikka välillä onkin väsyttänyt niiiiin kovin. =)

Pirskatti, yritin tässä vielä kirjoitella työn lomassa kun ruokatauko jo loppui (aikoja sitten) mutta puhelin onkin soinut koko ajan niin en ole ehtinytkään ja ajatus karkaili niin pyyhin kirjoittamani pois jo. Joten jääköön tältä päivältä tähän ja palailen myöhemmin asiaan.

Karssuli ja Aino 1 v kotona mummin ja isin kanssa

Vierailija
6/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta on viides päivä ja pinoa on jo vaikka muille jakaa ;) Että ei täällä mitään kuollutta ole :)

Ei mulla mitään asiaa ollut, kunhan tulin terrorisoimaan taaperoenskoja ;) Ihania kisukuvia oli Niameyllä, suloisia karvapalleroita :)

Meidän neiti muuten nousi tänään ekan kerran " kunnolla seisomaan" tukea vasten ;) Tähän asti " seisominen" on ollut aina vähän " sovellettua" , kun on pitänyt tukea sen verta alhaalta, että selkä jää kumaraan. Eilen illalla treenaili seisomista meidän sängyssä iskää tukena käyttäen (fiksu tyttö, pehmeelle alustalle on kivempi muksahtaa) ;) Ja aamupäivällä Aino näytti kykynsä äitillekin :)

Eilen mä " opetin" Ainolle myös taaperokärryn käyttöä, muutaman kerran sitten jalkojaan siirtelikin sen kanssa, tosin mä olin varmistajana, ettei kärry keikkaa tai lähde karkuun :) Että ehkäpä mun ennustus toteutuu, ja meillä jouluun mennessä kävellään ainakin kärryn kanssa, jos ei ilman :)

No niin, jospa olisin taas hetken " hiljaa" kun ei me vielä " oikeesti" kuuluta tänne, vasta parin viikon päästä :D

t. Ope ja Aino 2 vko vajaa 1 vee

Vierailija
7/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain meidän tytön kerrankin ajoissa nukkumaan kun nukkui niin lyhyet päikkärit että kiukkusi sitten koko illan väsyään, aamullakin heräsi jo kuudelta vaikka sain nukahtamaan illalla vasta ysiltä,,eli ei ollu mitkään pitkät unet tuon ikäiselle.En edes uskalla ajatella monelta herätys on huomenna..

Mukavaa saada lisää porukkaa tänne:)

Miamikin ida jo ottaa askelia,vaude!Ootkos muuten ihan varma ettet ole raskaana kun imetys sattuu..?;) Mullakin kyllä oli hiukan ennen menkkojen alkua semmonen vaihe että imetys ei tuntunut kovin muksalta.

Open ainokin jo treenailee seisomista,hienoa:)

Meillä ei kyllä edelleenkään kävellä ilman tukea, en oo kyllä sitä hirveästi vielä odottanutkaan kun muutenkin tuo liikunnallinen kehitys on ollut aika rauhallista, nyt tyttö on kyllä alkanut kävelemään enää toisella kädellä musta kiinni pitäen mutta kovin on varovainen ja harmistuu heti jos vähänkin muksahtaa..taaperokärrystä kyllä tykkää, Liia laittaa aina kirjansa kyytiin (niitä on vino pino ja ne on tytölle tosi tärkeitä) ja lähtee kirjaston tätinä kierrokselle;)

Niin ja tyttö oppi aika suloisia juttuja, tiedättekö sen harakka huttua keittää loruleikin missä harakka hämmentää ja koputtaa kämmeneen, tyttö oppi loruun kuuluvan käsileikin ja tekee sen omaan tai jonkun muun käteen kun sanoo sen lorun:D Toinen on hämähämähäkki laulun kiipeävä hämppi, sitä kanssa tyttö alkaa tekemään sormillaan heti kun kuulee laulun..höpö:) Monesti pyytää että leikitään nyt näitä näyttämällä käsillään liikkeitä.

Muuten meillä tuntuu olevan joku ihmeen kiukkukausi, tyttö vonkuu ja pitää ihme valitusta jatkuvasti mutta käy vähän väliä halimassa..mun pitäis olla vaan ja ainoastaa neidin kanssa mutta sitten toisaalta mä en saa puuttua mihinkään sen touhuihin enkä ohjailla tai auttaa missään mitä se tekee tai tulee heti raivarit..mun täytyis siis vaan istua hiljaa sellasena haliasemana lattialla missä voi käydä aina välillä läheisyyttä tankkaamassa..monimutkaista!

Burde: Niinhän se kierto tuntuu monilla olevan epäsäännöllinen tai pitkä aluksi, en nyt tilannu niitä ovistikkuja mutta löysin kaapista pari vanhaa tikkua, puolitin niitä ja testailen nyt huvikseni..siis vanhoja=edellisen kuumeilun aikaisia ei kertaalleen käytettyjä;D

Nyt taas ah,niin ihanien töiden pariin ja miestä töistä oottelemaan..

Queen ja jo nukkuva Liia kohta jo 1v2kk

Vierailija
8/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyipä vielä tulla tänne marisemaan että Liia on herännyt jo yli kymmenen kertaa tässä kahden tunnin aikana mitä on " nukkunut" , mä en oo tietty saanut yhtään töitä tehtyä..mieskin kotiutuu vasta yhdeltätoista jolloin sit vasta pääsen töiden pariin tätä menoa..kiva valvoa niiden kanssa sit yömyöhään kun aamulla on kuitenkin herätys varmaan viimeistään kuudelta..mur!

No nyt sain valitettua.

taitaapi olla niin ettei näiden unista ota selvää kun muuttuu yökuviot milloin mikäkin kehitysjutun tai hampaan seurauksena, paitsi quu-poitsu joka taitaa nukkua aina yönsä hyvin:D

No nyt se taas tuolla hölisee..

Huomenna hyvin väsynyt Queen

Vierailija
9/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli neuvola + lääkäri ja jälleen oli kaikki hyvin. :D Siellä se sydän jympsytti 150 kieppeillä. :D

Miehuksen labrat tuli... Verihiutaleita oli tällä kertaa normaali määrä, MUTTA valkosoluissa oli jotain häikkää. :/ Ens viikolla uudestaan labraan. Nii joo ja kuume on taas nousu suunnassa. :( Ei toi ukko taida parantua koskaan.........

Mulla pahoinvointi sen kun jatkuu.. Eilen yökin kesken matkan kun käveltiin ultraan ja tänään pahoinvointi alko heti aamusta. Helmee...

Ei muuta nyt. Pakko mennä nukkumaan, että jaksaa huomenna töihin. (Jossa oon baitövei viihty ihan hirveen hyvin, vaikka aikalailla hommaa siellä onkin.)

burde, heidi 1v ja vilhami (13+3)

PS. Onhan tää taaperopino taas virkistyny kummasti.. Sillon ku me heidin kanssa siirryttiin tänne tai oli tarkotus siirtyy, ni täällä oli OIKEESTI vähän kuollutta sillon. ;) Et sori vaan, ku sain kaikki puolustuskannalle.. :D Heh. Mut siis kiva, kun täällä on taas elämää. :D

Vierailija
10/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pollari... tai siis koulutukseltani kyllä, mutta tällä hetkellä periaatteessa muissa hommissa. Liippaa muuten aavistuksen verran tota Amyn mainitsemaa hoitoalaa mun työ, että ei sun veikkaus ihan väärään osunut :)

Paljon onnea kaikille tässä lähipäivinä 1 -vuotta täyttäneille ihanille enskataaperoille!

Täytyypä tästä kömpiä nukkumaan, että jaksaa taas aamulla nousta. Palailen paremmalla ajalla kirjottamaan lisää. Kiva, kun ollaan saatu elämää tähänkin pinoon. Tervetuloa vaan kaikille uusille enskataaperoille :)

pesukarhu ja hassu Jonsku unia katsomassa :)

Vierailija
11/58 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se viikkopino vois olla tästä lähtien munkin mielestä toimiva ratkaisu.

Vierailija
12/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidetaan Queenin kaa vuoropuhella täällä ;) No ei vais, ymmärrän kyllä teitä opiskelevia ja töissä käyviä äitejä :)

Liian kirjastontädin puuhat kuulostaa kivalta. Meillä on kans aina taaperokärry täynnä kirjoja ja leluja. Tällä hetkellä neiti ei kylläkään tuuppaa kärryä vaan purkaa ne tavarat kyydistä pitkin kämppää. Tuo Harakka huttua keittää on täälläkin tuttua puuhaa, ei tarvii kuin sanoa harakka ja neiti on sormi ojossa tulossa mun kämmentä kohti. Ida tykkää muutenkin ihan hirveästi kaikesta sellaisesta sivelemisestä selässä, käsissä ja jaloissa. Se jotenkin rauhoittaa neitiä.

Meillä oli täällä mukava ilta eilen Idan kanssa kaksin. Maattiin koko ilta tuolla lattialla touhuten. Puoli seitsemän aikaa neiti haki rätin ja painoi päänsä mun masun päälle (makasin lattialla) ja luulin että hän siinä katsoo kans telkkua. Ja vielä mitä, kuorsaus alkoi kuulua! Neiti simahti siihen. Nousin sitten ylös ja Ida heräsi heti. Vartin päästä neiti haki uudestaan rätin ja tuli sohvalle mun syliini ja nukahti siihen istaalleen!! Siinä vaiheessa jo tajusin, että nyt on kyllä neiti kipeä ja kuumettahan sillä olikin. En kyllä tiedä paljon kun ei meillä mitään mittaria ole. Laitoinkin neidin sitten jo puoli kasi paapimaan ja aamulla ei enää ollut kuumetta. Mahtoikohan tulla rokotteesta vaikka ei siitä mitään tullut silloin 3kk ja 5kk?

Jaaha, neiti hermostuu tuolla syöttiksessä...

Vierailija
13/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kauheesti olis asiaa, mutta ei tästä nyt näytä tulevan mitään, kun en ehdi/jaksa kirjoitella, vaikka kiva onkin lueskella teidän juttuja. Mikä lie laiskuuskärpänen iskenyt...

Naperon ultrakuulumisia olen odotellut, miten meni???

Joo Queen, unet maistuu kyllä quulle. Onneksi ei sentään kilju unissaan, kun muuten sitä mekastusta on taas viime päivinä riittänyt. Toiselle puolelle ylös on tulossa poskihammas, on jo melkein läoi. Johtuiskohan siitä?

Ihanaa, että Burden masussa on kaikki hyvin!!!

Missä Kissankello ja Matias?

NapNapilla oli ollut ihan unelmapolttarit! Kiva, että kaverit ja siskot oli nähnyt niin paljon vaivaa järjestelyissä, kun olet itsekin ollut niin kiireinen varsinaisten häätouhujen järjestelyssä. Kohtahan sitä ollaan oikein rouvasihmisiä. :)

Jee, tänään viikon vika työpäivä ja sit taas alkaa meidän 4 päivän " viikonloppu" . Ens viikoks mulla ei olekaan vielä tiedossa töitä, joten vähän tyhmä tilanne. Ei auta kuin siirtyä " markkinointiosaston" puikkoihin ja alkaa kalastella asiakkaita ja lisätöitä.

Aina välillä pohdin, mitä työtä Queen mahtaa tehdä. Mutta olen ymmärtänyt, että et halua sitä paljastaa, kuten en itsekään halua tarkasti paljastaa omia juttujani.

-Q- ja -q- 1v2kk

Vierailija
14/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollanen rätin haku ja omatoiminen nukkumaanmeno on kyllä meillä ihan utopiaa, mutta on varmasti ollut liikkis pipi tyttö! Toivottavasti ei uusi kuume, onko muuten kipeä? Ettei oo vauvarokkoa?

burdella oli ihania neuvolajumpsutuskuulumisia. Toivottavasti sun mieskin pian paranee!

Mä en näköjään osaa enää olla tuolla vauvapuolella, kun nää meidän typyn vakkarikaverit Ida ja Heidi (ja Emmikin näköjään vähän etuajassa :)) ovat karanneet tänne puolelle. :) Mutta aatelkaapas, meilläkin ne 1v. synttärit on kuukauden päästä!

Typylle tuli silmätulehdus ja räkääkin riittää edelleen. Mä itsekin heräsin taas kurkkukipuisena, vaikka eilen olin jo melkein mielestäni terve. :/ No, jospa tää tästä, kun lepäillään. Ei päästy muskariin tälläkään viikolla, saa nähdä ehditäänkö koko syksynä käydä, tähän asti saldo on 2 kertaa...

Mut nyt syömään, kun ollaan tädin luona " hoidossa" ja saan valmista ruokaa! :)

-Osse ja typykkä <11kk unilla

Vierailija
15/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et minkä merkkistä oli se silmätippa, joka ei sopinut Aksulle? Typyllä kun tulee silmät aina ihan punaisiksi, kun laitan noita tippoja, sit sen parin tunnin aikana muuttuuvat normaaleiksi ja taas lehahtavat punaisiksi kun pistän lääkkeen.

Vierailija
16/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin syysflunssa uhkaa nyt iskeä muhun. Yskin koko ajan ja oon ihan sikaväsyny (no nukuin kyllä tosi huonosti viime yönä). D' kin yskii vielä :(.

Hain eilen D' lle sen haalarin. Tosi hyvässä kunnossa on :) ihan ku uus :). Vaan eipä taida toi 86 mennä koko talvea.. Sen verran vähän oli selänpituudes kasvunvaraa/vaatevaraa.. Jos oisin uuden hankkinut niin oisin kyl ottanut varmaan 92 (ainakin Reiman ja Lassien koissa).

Nyt aukes Niameyn kuvat (kissakuvia en uskaltanu avata ;) ). Tosi kivan näkönen talo :).

Burde: Lähdetään 14.12. Tullaan takas sit reilun kuukauden päästä. Ihanaa, et ultras oli kaikki hyvin!

Iitulle onnea askelista ja tulevista synttäreistä!

MM: En oo sanonut vielä tarhas mitään tutista, kun D nyt vasta vähitellen on alkanut jaksaa olla siellä itkemättä. Oon myös huomannut, et riippuu hoitajista et onko D tutti suus vai ei. Sama hoitaja joka antaa tutin helposti sano joksus, et D on ollut itkuinen ja vanhempi hoitaja sano samasta päivästä et hyvin on mennyt ja itkua on ollut vaan vähän. Mä luulen et toi nuorempi hoitaja on ehkä jotenkin " herkkä" niille itkuille?

Ainolle 1v. onnittelut!

Jenni ja D (daddyn kanssa ulkona)

Vierailija
17/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin isot synttärionnittelut Idalle ja Ainolle!!!!

Osse, ne silmätipat oli nimeltään Oftan Kloramfenikol.

Toivottavasti Burden mies paranee pian!

Viikkopinojen kannalla olen mäkin kun näin porukka aktivoituu.

Meille ei kuulu mitään ihmeellistä. Mä oon ollut tän viikon harjoittelussa ja yhteinen aika Aksun kanssa on jäänyt tosi vähiin joten nyt Aksun kanssa touhuamaan

Pikku-milli & Aksu 1v5kk

Vierailija
18/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik: Voi kun oli sulkku Iida... Pää äitin masun päälle ja unta palloon. <3 Toivottavasti oli tosiaan semmonen pika kuume. Kyl musta se on voinu johtuu siitä rokotteesta.

Osse: Joo tuu vaan jo tälle puolelle.. Ei se niin tarkkaa oo, ja kuukausi menee hujauksessa. ;)

Q: Ilmeisesti sun firmalla on lähteny menee ihan hienosti, kun töitä on piisannu?! :) Kiva juttu. Muistahan sit levätä tarpeeks. ;)

Mun on monesti jo pitäny kysyy,että moneltako teidän muksut menee illalla nukkumaan? Me on hoidon alottamisen takii aikastettu sitä, mut mietin et pitäiskö vielä vähän aikastaa.. Nyt on pyritty laittaa nukkumaan klo 20, mut usein se on venyny siihen vanhaan 20.30.

Jaahas.. Oli pitkä päivä tänään ja nyt pitäis tehdä vielä huomiseks pari työjuttua koneella. Kivaa, mutta oon vähän jo poikki. Aika rankkaa toi töissä käyminen... Ei muuten, mut siellä on ny vähän taas ollu kaikenlaista asiakkailla ja meillä on iso savotta edes hoitoilmapiirin parantamiseks, ni se sit väsyttää... Se on aika henkisesti vaativaa hommaa. Mut tykkään hirveesti.

burde 13+4 & heidi 1v

Vierailija
19/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida oli mun siskolla hoidossa kun minä kävin ammatinvalintapsykologilla. Oli ollut varmaan tosi rankkaa, Ida veti vaan unta palloon siellä :) Neiti ei sitten millään suostunut näyttämään kummitustädille kävelytaitoaan, mutta onneksi se oli videokamerallakin kuvattuna. Kotona ei päästy eteistä pidemmälle kun neiti jo tallusteli äidin iloksi :)

Kiva kuulla että quierolla piisannut töitä! Nautihan 4 päivän vapaasta!

Burde, sulla on varmaan nyt sitä pahoinvointia, kun töissä joudut käymään ja on se esikoinenkin sitten illat jaloissa pyörimässä. Eli siis väsymys lisää huonovointisuutta tai jotain? Onko täältä maalta kuulunut nyt mitään, asunnosta siis?

Queen, mulla kävi kyllä ensiksi mielessä menkkojen alkaminen nännien aristamisen alkamisen jälkeen ;)

Osse, Amy ja Ykkösope, kiva kun käytte tällä puolen kylässä. Niin mäkin oon käynyt viimeiset 3kk :D

Ei Idalle ole enää tänään noussut kuumetta. Tuo rokotuksen pistoskohta on kyllä ihan punainen ja turvoksissa, niin ja kovakin vielä. En tiedä mihin se terkka sen oikein pisti? Eikös se lihaksen alle pistetä? Nyt tuntuu ihan kuin aine olisi ihon alla jumissa? Mutta on tuo neiti kyllä koko päivän taas istunut mun sylissä, rätti kainalossa. Että kyllä se eilinen kuume taitaa vielä neidin kropassa tuntua?

Burden gallup: Ida menee nukkumaan n. klo 20.30. Jos mies on ylitöissä ja joudun tekeen neidille iltatoimet niin Ida on täydessä unessa jo viimeistään klo 20. Mutta tosiaan miehellä vähän menee kauemmin noissa iltapuuhissa niin sitten saattaa venyä ysiinkin asti. Oikeastaan viimeiset 20-30 minsaa ennen nukahtamista neiti roikkuu tississä eli meillä mennään varmaan aika aikaisin nukkumaan jahka yöunitissi lopetellaan!

Nyt on taas mentävä olkkarin lattialle Idan halittavaksi :)

Vierailija
20/58 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik: Voi olla tietty sekin... Siis et ku väsyttää ni tulee taas enempi pahoinvointia. Ja sen oon huomannu, että tulee aika herkästi esim. ruisleivästä närästystä - yleensä syödään aina ruisleipää, mut nyt ei oo ton närästyksen takii tehny mieli. Ja sit jos syö YHTÄÄN liikaa tai liian nopeesti ni sit alkaa samantein tulla ruuat ylös. :D

Aattelin pistää tänne linkin tuoreimpaan masukuvaan.. :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Terstil&image_id=68039186

Burde, heidi 1v ja V-V 13+4