Lue keskustelun säännöt.
Jos on tuntipalkkaisena töissä, mitä tapahtuu jos sairastuu? Saako palkkaa?
Kommentit (2)
olen ollut useamman " liiton alla" , (rakennus, metalli, kauppa)
Vain jos työsuhde on juuri alkanut (en muista tarkkoja päiviä, ehkä alle 2kk??) menee jotain karenssia, eli silloin ei saa palkkaa.
Toimihenkilöistä en tiedä, kun en ole niin sivistynyt;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sairastelun omavastuu vähentää varmaan tehokkaasti krapulapoissaoloja.