Muita, jotka meikkaavat töihin koko satsin: meikkivoide, luomiväri, rajaukset, ripsari,
poskipuna, aurinkopuuteri, huulipuna+kiilto? Värit ovat neutraaleja eli ei näytä maalipytyltä.
Kommentit (26)
Luomiväriä en käytä, mutta muuten kyllä. Konepajalla olen töissä, harvemmin tekemisissä kasvotusten muiden kuin työkaverien kanssa. Mutta silti haluan näyttää huolitellulta.
Esim mineraalipuuteri (joskisn se Lorealin ei nyt kaikkien mielestä ole oikea mineraalipuuteripuuteri) on todella kevyt ja kaunis iholla. Mullakin on siisti iho, mutta kyllä se antaa huolitellumman lookin, kun on iholla muutakin kuin päivävoide.
Vierailija:
Meikkivoidetta kun harvoin laitan niin silloinkin tulee tunkkainen olo iholle. Sitten illalla tuntuu ihanalta kun saa pestä mäskit naamalta pois. Mulla on kyllä heleä ja kuulas iho, joten enpä juuri meikkivoiteita tarvitsekaan.
Totuin työelämässä siihen ja tuntuu, että olen ihan petolinnun perse ilman meikkiä.
Jos ihminen on kaunis, se on sitä myös ilman meikkiä / vähäisellä meikillä. Jos ei ole, miten joku luomiväri asiaa parantaa?
Eikä kaikki osaa kuitenkaan meikata nätisti.
Minä meikkaan sen takia että haluan todellakin korostaa silmiäni, kyllä ne ilman meikkiäkin nätit ovat ,mutta kaunis silmämeikki ja huolitellut kulmat antavat kauniin kehyksen kasvoille, näyttämättä silti maalipytyssä uitetulta.
Ja tietysti kaunis silmämeikki vaatii kauniin pohjameikin koko kasvoille, eikä senkään tarvitse olla 5cm kerros pakkelia vaan sopivasti, siten että väri on tasainen jne.
nim. kauneudenhoitoalalla työskentelevä.
Toisaalta mua ei kukaan töissä kyllä katselekaan. Käytän päivittäin vain ripsaria ja kulmakynää.
Meikkivoidetta kun harvoin laitan niin silloinkin tulee tunkkainen olo iholle. Sitten illalla tuntuu ihanalta kun saa pestä mäskit naamalta pois. Mulla on kyllä heleä ja kuulas iho, joten enpä juuri meikkivoiteita tarvitsekaan.