Muita, jotka meikkaavat töihin koko satsin: meikkivoide, luomiväri, rajaukset, ripsari,
poskipuna, aurinkopuuteri, huulipuna+kiilto? Värit ovat neutraaleja eli ei näytä maalipytyltä.
Kommentit (26)
Jos lähden juhlimaan, en meikkaan kovin paljon enempää kuin arkisin. En näytä koskaan kovin meikatulta.
Vierailija:
Jos lähden juhlimaan, en meikkaan kovin paljon enempää kuin arkisin. En näytä koskaan kovin meikatulta.
kulmiin väriä,huuliin ehkä kiiltoa. Hoitoalalla olen. Juhliin sitten ehkä enemmän, luomiväriä jne. Aikaa kuluu vajaat 10 min aamuisin meikkiin.
Meikkaan lähes joka päivä noin, niinä aamuina kun unettaa niin laitan vaan meikkivoiteen, puuterin, ripsivärin ja poskipunan. Mulla iho niin huonossa kunnossa että ilman meikkivoidetta näyttäisin 15- v aknepopilta
Olen töissä kauneudenhoitoalalla. Johan sitä nauraisi harakatkin, jos ihan naturellina heiluisi töissä. Voisi vähän uskottavuus kärsiä.
Lisäksi tykkään meikkaamisesta :)
työni on fyysisesti raskasta ja usein tulee hiki, enkä ole edes asiakkaiden näkyvissä. Silti meikkaan, en osaa olla ilman meikkiä. Meikkaamiseen menee 15min. Olen tottunut olemaan kaunis ja huoliteltu. Jos olen ilman meikkiä olen vain nätti ja hieman kipeän näköinen.
Nautin aamuhetkestä, kun käyn suihkussa, kuivaan hiukset, meikkaan, selailen lehden ja juon kahvin. Sen jälkeen herätän lapset ja huolehdin heidät päiväkotiin. Olen joskus yrittänyt lähteä töihin vähemmällä valmistautumisella ja koko päivän on väsynyt ja nuhjuinen olo. Herään itse 6.20 ja herätän lapset 6.50, joten ei minulla niihin aamutoimiin niin paljon aikaa mene, että haittaisi. Meikkaamiseen menee korkeintaan 5 minuuttia; Harjoitus tekee mestarin.
Arkena riittää meikkivoide, kajal, ripsiväri ja puuteri. Huulikiillon sijasta käytän toisinaan vain vaseliinia, sillä huuleni ovat luonnostaan punaiset.
Minäkin laitan tuon satsin naamaan joka aamu,jos en laittaisi tuntuisi varmaan samalta että lähtis ulos ilman vaatteteita;)
Olen myöskin tavallaan kauneudenhoitoalalla, ja työni vaatii siistin ulkonäön.
Ja ihanaa on laittaa ittensä aina nätiksi töihin, ootan innolla töihinpaluuta äitiyslomalta :)
ei kehtaa näyttää variksenpelättimeltä asiakkaiden silmis
Laitan ripsarin, meikkivoiteen, poskipunaa, huulikiillon ja ehkä vähän kulmakynää. Harvemmin laitan rajauksen. Juhliin tykkään meikata enemmän, silloin on täysi silmämeikki luomiväreine ja rajauksineen. Näytänkin erilaiselta kun lähden ulos, ja se on osa sitä juhlinnan ideaa mulla. Normaalisti olen vain nätti mutta bileissä upea =)
Tulee paremmalle mielelle kotiäitinäkin kun on huoliteltu.
vaan minut meikataan siellä. Vapaapäivinä meikkaan itse.
Juhliin sitten muutakin silmämeikkiä ja huulipunaa. En ole ikinä osannut kuvitellakaan mitään voiteita tai puutereita, tulis liian paklattu olo. Mutta ihoni onkin hyvä, mitään ei tarvitse peittää.
aurinkopuuterivarjostuksia en jaksa tehdä, käytän vain poskipunaa, mutta muuten koko satsi. mainitsitko myös kulmat? niihin sudin yleensä Lumenen kulmakarvageeliä.
meikkiin menee kymmenisen minuuttia, hiuksiin vähän vähemmän
tehtaalla, ja joka päivä laitan meikkivoiteen ja rajaan silmät ja laitan ripsivärit. meikkivoide siksi, että tuntuu mukavammalta, kun ei ole hioma- ym. pölyt suoraan iholle menossa. helpompi putsata sitten meikkivoiteen kanssa kaikki paskat pois. ja iho on erinomaisessa kunnossa! silmien rajaus on vaan omaa mukavaa kun on muuten niin valjut värit, kulmat on kestovärissä.
Kotona olen huomaamattomasti vajonut verkkarit-likaiset hiukset silmillä linjalle mutta kun taas saa nähdä aikuisia ihmisiä niin kyllä se taas siitä lähtee!
Joskus en niitäkään. Nykyiseen työhön laitan itseäni paljon enemmän. Ennen nykyistä työtäni opiskelin alalle ja musta oli ihanaa herätä joka aamu ja laittautua päivää varten. Siitä on jäänyt nyt mukava tapa.
Joka aamu föönaan hiukset, laitan meikkivoide/puuterin, kulmat, luomivärit, rajaukset ja ripsari. Huulipunaa en käytä päivittäin. Laitan kuitenkin huulirasvaa (jossa hieman sävyä) useasti päivässä. Huulimeikkiin pitäisi tehdä rajaukset yms. joten en jaksa sitä päivän aikana alkaa tuhrailemaan.
kauhea duuni joka aamu. Päätin jo, että jos vaihdan työpaikkaa, vähennän samalla meikkiä. Laitan vain rajauksen silmiin ja ripsaria yläripsiin. Ja pohja tietty täytyy tehdä, mutta luomivärit jätän pois.