Meillä on ens su ensiesittely! Mitäs kannattaa ottaa huomioon siivoamisessa ym???
Mitkä jutut häiritsee teitä ku ootte kattomassa asuntoa? Vinkkejä???!
Kommentit (8)
Turhat rojut pois nurkista ja tuoreita kukkia pöydälle :-)
itse en kyllä ymmärrä miksi, ei ne mua ole ikinä häirinnyt, mutta jostain luin, että asuntoa itselleen katselevat eivät yleensä halua nähdä entisten asukkaiden kuvia (joku psykologinen juttu...)
(varsinkin tätä Suomalaista missä stailataan asuntoja, en muista ohjelman nimeä) niin kaikissa kodeissa tuntuu olevan LIIKAA TAVARAA!
Itsekkin tykkään ettei seinat ja latiat ole täynnä " roinaa" .
Myös tuulettaa kannattaa ennen esittelyä ja kannattaa miettiä mitä ruokaa tekee ennen esittelyä, ettei koko asunto haise esim. silakkapihveille!!! =)
Likaiset pinnat antavat kulahtaneen vaikutelman. Tuuleta hyvin ja kaikki irtosälä piiloon.
Lukuisia asuntoja katsomassa käyneenä tuli mieleen nämä vinkit:
- kaikki irtosälä piiloon
- henkilökohtaiset tavarat, kuten lääkkeet, valokuvat yms. näkymättömiin
- wc siistiksi, sieltä myös irtotavarat piiloon tai esim. nätteihin koreihin
- keittiötasot tyhjiksi/vähälle tavaralle (kahvinkeittimet sun muut tietty voi olla)
-roskiksen vienti!
-yleinen järjestys koko huoneistossa- mitä vähemmän tavaraa, sitä väljemälle huoneet näyttävät
- tuuleta!
Onko vielä? Aika samoja olen jo ajatellutkin, kolmen pienen lapsen kanssa vaan tosi vaikeeta pitää siisitä/siivota tosi hyvin ylipäätään.... Ite olen välillä kyl huomannut kun jossain " stailattu" , siis jos lasten tavaroita ei missään tms. Tuntuu että mitä täällä piilotellaan? No, täytyy yrittää parhaansa ettei monta kertaa tarvii siivota ;)
mutta tuoksu on tärkeä. Jos asunnossa haisee käristetty jauheliha tai lemmikkieläin niin ostamatta kyllä jää kun ensivaikutelma tökkii.