Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postilaatikko uuteen taloon

Vierailija
21.01.2008 |

Mistä tietää, minne oman postilaatikkonsa voi laittaa? Kertokaahan talon rakentaneet, pitääkö siitä soittaa omaan Postiin ja kysyä, vai törkätäänkö se vain maahan itse sopivaksi katsomaansa kohtaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttiliittymään tontin rajan omalle puolelle! Posti kyllä ilmoittaa jos se ei ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan