Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~´*`~´*`~ NELIAPILAT vk 47~´*´~´*`~

17.11.2008 |

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Anttusanttu, 32v ja 33v, Länsi-Uusimaa, :Poika 2/2003 ja rinsessat 11/2004 & 3/2007, 4-5/2008.

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

Iineri-73, 35 ja 37, Varsinais-Suomi, -98, -01, -08, 1/2009

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenee lähiaikoina...

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, haaveissa syysvauva 2009... ;)

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 31v ja 35v (kohta 32v ja 36v), Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, vauva on tervetullut

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t- 01, t- 03, t 6/07

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06, tjot

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, plussattu

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että testi näytti negaa! Mutta voihan se siitä vielä muuttua.. ;) bd bd Toivottavasti kilpirauhasessa ei ole mitään vakavaa!! Tsemppiä! Mukavaa lomaa sulle! Ens viikonko lomailet?

Ja maalaisomppuko viettää tänään synttäreitä! Sylintäydeltä onnea synttärisankarille! :)

Vierailija
42/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohti pohjoista Rukaa. Miehen ja lasten tuhistessa (nukkuessa) vieressä. Kaikki melkein jo pakattuna, enää koti kuntoon ja siistiksi niin voidaan hyvillä mielin lähteä ajelemaan =)

Onko kukaan testannut aiemmin David pregnency testillä pitäisi olla aika herkkä? Näkyykö siinä testi viiva haamuna (tosi hailakkana)? Kokeili hän äsken...

Mammariini vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sain viime kierrossa ihan hailun hailakan haamuviivan just tohon herkkään David(mammaksi)-testiin, mutta se oli joku ihme häikk, koska seuraavat kaks oli puhtaat negat. Niissä ei pitäis maahantuojan mukaan olla mitään viivanpaikkaa, mut en sit tiiä mikä se mun oli...Toivotaan, että sulla se tarkottais jotain kivaa! :) bbdd

Ja ihanaa matkaa-aja varovasti!

Eltemia, joka oli taas tänään akupunktiossa...

44/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea ja enkeleitä teidänkin matkallenne Sani!! Nuo pelothan kuuluvat aina asiaan, joten yritä vain olla niitä miettimättä (tiedän helpommin sanottu ku tehty...)

Hienoa että näin moni meistä pääsi tuonne ootuspuolelle!!

Miksuliinulle jaksuja uä:n ootteluun, kyllä sieltä vain hyviä uutisia tulee, kyllä ne niin hienoja nuo sun oireet ovat!

Jomallakin tosi mahtavat oireet, siitä se taas lähtee, jaksuja!!

Plussanneet kaiketi perustavat sen NELIAPILAT-pinon sinne, vai kuinka?! Aika paljo siellä on muitakin nelosta oottavia...Ihana kyllä kuulla teiltä oottavilta noita kuulumisia, älkää nyt vielä karatko tai käykää aina välillä kuulumisianne tänne kans kirjoitella...

Mammariinille turvallista matkaa, pitäkäähän hauskaa! Toivottavasti täti älyää pysyä poissa että pääset lotraamaan lasten kanssa kylpylään!! Ja tietty että se plussaki sinne testiin tulis bd bd

Toivottavasti ei tuolla kaulan uä:ssä mitään ihmeellistä löydy, mulla on kans verikokeissa toimintaa tutkittu ku neurologini oli sitä mieltä että aika isot rauhaset ovat, mutta ihan viitearvojen alla arvot olivat eli siis sallituilla puolen, joten siihen se sitte jäi...mun tätiltäni on leikattu struuma muutama vuosi sitte...

Ompulla rupeaa täti pakkailemaan kamojaan, mukavaa, pääsettekin kohta jo aloittelemaan harjoitteluja ennen ovisaikoja :D Mää kans aattelin väsätä jonkinlaisen jäätelökakun sen kunniaksi että kuhan saamme tuon ukkokullan taas tuolta salilta kotiin niin me vietetään noitten isompien poikien kans peli-iltaa lautapeliä pelaten...jos tuolla ukkelilla ei nyt kovin kauaa tuolla mene...Pikaista paranemista teidän joukoille, peukkuja että ei osastoreissu jäis väliin!

Nelkulle jaksuja ja paranemisia! täällä kans väsynyt immeinen....huoh...

Mulla ei ole vastauksia kysymyksiisi, valitan...

Eltemialle ovisbongailuja ja peiton pöllyytyksiä!

ON: ei mitään uutta navan alla...ei menkkoja eikä oireitakaan...

ostin tänään sen kuukupin vihdoinki ja sitä tietty testasin että en rupea sitte sen kans älskäämään ku aika on, no se näyttiki onnistuvan heti eka yrittämällä ja muutaman tunnin pidin sitä paikoillaan ja muutama tippa sinne valkkaria oli tullukki, joten varmaan se ihan oikein siellä oli ja aika tunnoton se siellä on, mulla on varmaan niin harvat värkit että ei tuollanenkaan vekotin tunnu missään :DD Ukkokultani heittiki että kuka sut noin harvaksi on painanu :DD Ei tarttenu edes antennia ollenkaan ainakaan vielä lyhentää...Mutta katotaan nyt millon sitä saapi sitte oikeesti käytellä...

Meillä kans alettiin sairastamaan...pikkumies oli niin MIESTÄ viime yönä ku meni tuo hajuvärkki tukkoon...(siis ei hirveen tukossa edes ollu) mutta oli siis niiiiiiiiin sairas, valitti ja vaikersi...eli taaaas todella huono yö takana...zombie-olo jatkuu...Tänään saatiin myös Kelalta päätös vammaistuen osalta ja myöntävä sellainen eli noitten vilja-allergien takia sellainen ens kesään asti on nyt voimassa...

Hyvää viikonloppua kaikille! Siivotkaahan ahkerasti!

Nyt opettelemaan pelin sääntöjä...tätä peliä ei vielä ollakkaan ennen pelattu...ja tietty se jädekakku pitää värkätä...mitähän siihen laittais...lurps...(tuo jäde siis on ainut nami mitä itelleni sallin näiden kilojen kanssa taistellessani)

nani kp31 (29/30)

45/56 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana aamu! Maisema on aivan henkeäsalpaavan kaunis. Täällä Keski-Suomessa on tosi paljon lunta, ja kun puutkin on ihan valkoiset, on kuin joulukortista. Nyt vaan niin toivois, et sais olla, ku on kuulemma jossain ennustettu mustaa joulua :-( Mä olen ihan pöpi jouluihminen. Rakastan kynttilöitä, joulun valoja ja tuoksuja, ja sitä kun jouluyönä katsoo ulos ikkunasta joululaulujen soidessa... Mä siivoan ja laitan ja toivon aina, että kaikki tulis meille! Mä uskon, että kaikkein onnellisin olen ollut juuri lapsuuden jouluissa, kun kaikki rakkaimmat ihmiseni ovat olleet ympärillä!

Mammariinille tosiaan ihanaa matkaa! Toivottavasti saatte nauttia lomasta perheen kanssa täysin rinnoin...ja ilman sitä tätiä! Meidänkin suvusta löytyy tuota struumaa, mummolta ja tädiltä on leikattu molemmilta.

Eltemialle tsemppiä, et se ovis sieltä nyt löytyis ja hetekan heilutusta vaan kovasti! Täällä yks kateellinen, kun taas aamulla oli oikein hyökyaalto taas eli ei merkkiäkään, et olis loppumassa. Eilen illalla näytti jo niin vähentyneen... Alkaa toi ukko näyttää ihan kinkulta nälkäsen silmissä kohta!

Tänään pitäis lähteä hillumaan niihin pikkujouluihin, mutta kyllä illalla iski melkein masis, kun ei mitkään vaatteet mahdu päälle! Kerkesin jo uusia vaatekaappia jonkun verran, ku sain sen 26 kiloa pois, mutta nyt siis jo 19 tullut takaisin, et ihan suoraan sanottuna vi....taa! Vaikka ne lääkkeet varmaan auttokin mua, niin näiden kilojen takia vois melkein masentua uudestaan. Olisin varmaan jättäny syömättä, jos olisin tän tienny! Tää on mulle ihan ku jonkun vieraan ihmisen kuori tää vartalo...Huokaus :-(

Sori, ku teidän niskaan valutan taas kaikki märssyämiset, mut kun ei oikein muitakaan ole :-/ Kiva on kuitenkin lähteä, ja sainhan mä eilen värin hiuksiin, et positiivista, ettei tarvii niillä kauheilla juurikasvuilla lähteä :-) (jostain se on siskot riemu revittävä ja alkoholilla loput - kuuluu sanonta!) Mietin eilen äitin kanssa, kun laitto mulle sitä väriä päähän, et olis varmaan annettava sen oman värin kasvaa vähäks aikaa takas. Mulla on tosiaan valehtelematta puolet hiuksista lähteny viimesen vuoden aikana, ja varmasti suurin syy on tää sairastuminen, mutta varmaan vaikuttaa sekin, et tää väri on kuitenkin tosi monta astetta tummempi kun mun oma "hiirenharmaa" sävy, et varmaan rasittaa hiusta. En viittiny äipälle sanoa, et pakosti tulee värjäystaukoa, jos ja kun meidän projekti onnistuu, kun en raskaana ollessa ole kauheasti hiuksia värjäilly. En siis sen takia, et ne värit muka tekis mitään, vaan ihan siks, että se raskaus itessään on ainakin mun hiuksille kova rasitus muutenkin.

Kylläpä tulee taas omaa napaa urakalla, mut tälläsiä mietteitä täällä päin...

Miksuliinulle tsemiä ultran odotukseen, kyllä mäkin uskon, et kaikki on ok, ku on niin selvät merkit, eikä mitään vuotoja tai kummallisia kipuja näy. Ja jomallekin myös, että toi pelko on kyllä sen ilon ohella vakituinen seuralainen aina alkuraskaudessa. Ja sanon silti, vaikka ihan kaikki sen takuulla on kuullu, että yrittää vaan nauttia täysin rinnoin siitä raskaana olemisesta niin kauan kuin se kestää! bdbdbdbdbd Ja tosiaan, kuka sit kerkee, niin laittakaa vaan ihmeessä meidän pino pystyyn sinne o-puolelle!

nani: Kyllä mua on kans näinä viime päivinä ottanu pannuun, etten saanu sitä kuukuppia hommattua. On nää rievut niin karmeita! Meillä halus keskimmäinen räkänokka lähteä eilen mummon hoiviin. Tyttö alkaa olla muuten ok, mut kauhee yskä ja räkä vielä. Esikoinen on kuumeessa, ja sairastaa kuten isänsä: vaikeroi sängyn pohjalla ja huutelee millon juomista, millon lääkettä ja millon kylmä tai kuuma... Mitenköhän tää mökki pysyis pystyssä, jos mä heittäytyisin sairastamaan noin? :-D

Mut nyt aamiaista, tai anoppi hössöttää jo lounasta... Palaillaan!

-m-o yk1kp5/32-

Vierailija
46/56 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-O: Kyllähän me täällä kaikki maristaan enempi tai vähempi, musta tää on ihan oikea foorumi ;o) Ehkä me kaikki sitten nalkutetaan perheillemme vähän vähemmän kun ollaan ensin tänne purnattu. Lähetkö mun kanssa laskemaan pisteitä? Mä aloitin tänä aamuna. Ihan ruutuvihkolle vaan laitan, ja nyt sitä tajuaa kuinka paljon liikaa syö kun kirjaa ylös... Aika paljon sitä on "jätejoonaksena", eli vetäsee lasten lautasilta yhden jämä pinaattiletun, kaapii jogurttipurkin, syö yhden ylijääneet juustot... Noista tulee jo yllättävän paljon energiaa. Saatika ihan keksistä silloin keksistä tällöin. Mut nyt on uusi kuri mun syömisissä, piste. Ja juon enempi taas vettä, ennen viime viikkoa oli jo siinäkin hyvä vauhti päällä, mutta sitten kun oli kolmet synttärit kuopuksella niin huh huh. Herkuttelin oikein olan takaa... Mulla on kanssa vaateongelma. Meikäläisellä on paljon vaatteita, jotka ovat vaan numeron liian pieniä, eli viisi kiloa kun sais pois, niin menis jo kolmet tosi näpsät farkut jalkaan. Siitä sain vähän innostustakin... Mä painan nyt sen 90kg, kun ennen kuopuksen odotusta pääsin 74kg. Voi niitä aikoja! Pituutta mulla on 173cm... Tämän viikon takia en vielä käy vaa'assa, vaan vasta viikon päästä ekaa kertaa. Saas nähdä kuinka käy ;o)

Mä en edes muista mitä tässä pinossa on tapahtunut, niin on vienyt voimia noi synttärit, joten nyt voi vähän hengailla. Ens viikon alussa vähän ryhdistäydyn, vaikka enpä tiedä, et kun ei tärpännyt niin tosi tosi vakavasti pohdin neliapiloista poisjäämistä, suomeksi kuparikierukan asentamista... Se ajatus houkuttaa todella paljon!

Mä en tiedä edes kiertopäivää, olisko se nyt jotain 23 tai 24...

Ompulle ihan hirmu kivaa pikkujoulua, ja ole varovainen kuningas alkoholin kanssa =) Mut eiköhän sitä tässä iässä jo osaa ottaa kohtuudella...

Nyt takaisin hommiin kun talo on hiljainen...

T:verhoja ompeleva Anttuli yk4 kp jotain. Menkat ihan selkeästi tulossa =(

Vierailija
47/56 |
22.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan 29v ja pojat -02, -04 ja -07, Pohjois-Suomesta.

Olen kyllä jo parin kuukauden ajan käynyt lukemassa mutta en vain ole jaksanut kirjoittaa aikaisemmin.

Meillä toinen yk menossa mutta todellisuudessa eka, koska yritys aloitettu tässä kierrossa tosissaan:) Olin jo varma, että olisi tärpännyt mutta niin se iki ihana täti näyttää tulevan. Pientä vuotoa siis nähtävissä:( Nyt masentaa. Meillä aina tärpännyt heti mutta ei nähtävästi nyt. Oireitakin jo oli, pahoinvointia kestänyt jo viikon mutta onneksi ei ole tarvinnyt oksentaa vaikka lähellä on ollut. Jotkut hajut myös tehneet pahaa. Väsymystä ja kärttyisyyttäkin on ollut havaittavissa. Outoa on myös se, että mitään varsinaisia selkäkipuja ei ole kuten normaalisti tätin ilmestyessä.

Edellisessä raskaudessa tuli kyllä kanssa pientä vuotoa pariinkin kertaan alussa ja ekana just tätin aikana. En tiedä mitä ajatella. Pitää odottaa ensi viikkoon ja katsoa mitä tapahtuu.

Mulla myös yksi keskenmeno takana vuonna -01.

Kaikille plussanneille onnea ja muille plussaonnea, jos ei tässä kierrossa niin seuraavassa sitten.

T: Minä79 yk2 kp32tai 1/30

48/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on siis lauantai-illalta, ei se mun kone saanukkaan lähetettyä tätä tekstiä joten laitan nyt tämän pojan koneelta siis mutta nyt ollaan jo puolipäivää sunnuntailla....

Ukkokultani kattoo kummisetää joten mää nappasin tän koneen syliini ja koitan vähän kirjoitella jospa mää saisin tän nyt pinoon asti (toiveajattelua...) tai sitte lähetän tän tuonne esikon sähköpostiin ja sitä kautta sen pinoon liitän...aika monimutkaista eikö?!

Uusia, mukavaa!! Eli tervetuloa vaan minä1979..vaikkakin kuulostaa ihan siltä ettet kauaa meidän kanssa viihy... :D no viivytpä kuinka kauan tahansa olet sydämellisesti tervetullut porukkaan mukaan ja eipä me plussaamattomat plussanneita heti täältä pois päästetä...Kuinkas pohjosesta kirjoittelet? uteliaana kyselen ku meidän poppoo haikailee muuttokuorman siirtämistä Ouluun päin...Meillä näyttää olevan samat kiertopäivät menossa...mullaki kp32 tänään...

Ja Anttusanttu: älähän kuule kuvittelekkaan mitään kierukoita, säähän et häivy sitte niin ku mihinkään!! Annat vaan ajant asaantua etkä mieti asiaa (siis kierukkaa etkä nelosta) ollenkaan ja kato mitä se mieli aattelee esim parin kk:n jälkeen...mutta eipä me taideta ompun kanssa sua täältä pois päästää!

Ompulle jaksuja tädin kanssa, vois jo kutsumaton vieras ottaa kamansa ja lähteä, kiitos! eiköhän tuo riitä tällä kertaa ja ainaki vuodeksi...tai jos se leikkii niagaraa juuri sen vuoksi että on päättäny olla sitte pitempään pois bd bd Ja hauskaa pikkujouluiltaa!!

ON: ei menkkoja vieläkään eikä mitään oireitakaan...äh...toivottavasti tää kierto ei rupea leviämään niin ku ennen tuota kuopusta jolloin "parhaimmat" kierrot venyivät 100päiväisiksi ja mitähän tuoki ois ollu jos en ois hommannu teroja...Tänä aamuna varstes tein tuon sylkitestin ja se näytti todella vahvaa plussaa...siis se ovistesti...mitähän tuoki sitte lie...viime kierrossa se näytti vaimeeta plussaa aina siihen aamuun saakka ku menkat alko niin sinä aamuna se oli jo miinusta...mutta eiköhän tuo täti sieltä tule, aika vahva tunne kyllä on...

Mää olen ihan täynnä...piti ahtaa noita juurestikkuja ja sitte saunajäde päälle etten edes huomannu siinä syödessä että mää oon ihan ähkyssä...se täynnä-olo tuli vähän jälkijunassa...

Pitänee välillä yrittää lähettää tämä...Hyviä öitä!

nani kp32 (29/30) eli tänään sunnuntaina kp 33 (eikä vieläkään mitään uutta mainitsemisen arvoista...)

Vierailija
49/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluista toivuttu ja arkeen palaillaan. Ja uutisen sain salattua kaikilta muilta paitsi pomolta, jaiks! Oli ilmestynyt mun taakse baarissa kun tilasin ALKOTTOMIA drinksuja. No oli sitten pakko kertoa, mutta hän oli onneksi iloinen meidän puolesta ja oli juonessa mukana loppuillan.

Kiva että nelkut saa uusia porukkaan. molemmille palstoille. Meitähän on monta jo siirtynyt Odottajiin. Onnea kaiklle plussaajille.

Nyt en ole kamalasti ehtinyt enkä jaksanut olla koneella. Väsymys on vienyt kaikki voimat ja pitää keskittyä hereillä pysymiseen ja lapsiinkin kun olen hereillä. Pientä kuvotista on liikkeellä kun vatsa pääse tyhjäksi joten koko ajan pitää olla syömässä jotain... ja paino nousee...

Iloista sunnuntaita kaikille

-äitix3 viikkoja kasassa huimat 4+2 mutta lyhyen kierron vuoksi muuttunee varmasti ultrassa sitten.

Vierailija
50/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanillahan alkaa kuulostaa tilanne jännittävältä!! Eikös ne sano, että ovistestillä voi saada myös raskausplussan.. Kovasti peukutan, että saisit plussan vielä raskaustestiinkin! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd Koska meinaat testata?

Ja mammariinille kans kovasti peukutuksia, että haamu tarkoittais, että salamatkustaja ois kyydissä! Yleensähän ei haamuja pitäs tulla, jos ei hcg:tä erity, eiks niin? ;) Nimim. yks haamun ennen plussaa testannut (eri testillä tosin) bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

äitix3: kiva, että pomo oli leikissä mukana ja piti salaisuuden. Ja hienoa että edes sulla on noita oireita. Nimittäin mulla ei ole enään mitään oireita..

Ja uudelle (jonka nimimerkkiä en nyt muista sori) kovasti tervetuloa neliapiloihin munkin puolesta! Hyviltä kuulostaa nuo sun oireet ja menkatkin jo myöhässä.. Toivottavasti saat siirtyä suoraan meidän seurassa tuonne odottajien puolelle! bd bd bd bd bd bd bd bd

ON: niin kuin tuossa äitix3:lle kirjoitin, niin mulla ei edelleen oo MITÄÄN oireita! En pahoinvointia mitenkään toivo, mutta kyllä vähän alkaa huolestuttamaan, kun ei mitään oireita ole. Pelkään, että masun elämä on loppunut alkuunsa. Harmi, kun mulla ei oo yhtään testiäkään, että vois vielä testata ja näkis onko viiva vahvistunut vai haalistunut.. No täytyy soittaa huomenna neuvolaan, että pääsenkö sitä kautta varhaisultraan myoman + kohdunulkopuolisen riskin takia. Jos ei niin täytyy sitten tilata aika yksityiseltä..

Hyvää sunnuntai-iltaa!

sani rv4+2

Vierailija
51/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Anttusanttu, 32v ja 33v, Länsi-Uusimaa, :Poika 2/2003 ja rinsessat 11/2004 & 3/2007, 4-5/2008.

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

Iineri-73, 35 ja 37, Varsinais-Suomi, -98, -01, -08, 1/2009

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenee lähiaikoina...

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, haaveissa syysvauva 2009... ;)

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 31v ja 35v (kohta 32v ja 36v), Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

minä79, 29 ja 29, Pohjois-Suomi, pojat 02, 04 ja 07, heti

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, vauva on tervetullut

nelkku, 27v, Keski-Suomi, 5v, 7v ja 9v, nyt

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, plussattu

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06, LA 31.7.09

~sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t01, t03, t6/07, LA 31.7.09

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

52/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ei vanha meinaa jaksaa! Pikkujoulut meni ja kivaa oli, kauhea väsymys tietysti tuliaisina. Isäntä oli hieman huonommassa hapessa, mut ottivat työkavereiden kanssa vissiin tujumpia snapseja, ku mitä meille vaimoille tarjoiltiin. :-) Mukava oli päästä ihmisten ilmoille ja saada uusia tuttavuuksia, mutta luulen, että unta ei tänään tarvii kauheesti ootella, kun päänsä tyynyyn painaa.

anttu: Joo älä luule, et lasken sua karkuun täältä! Suosittelen ihan samaa ku nani, et otat ihan relasti muutaman kuukauden, etkä ota paineita koko asiasta. On mullakin tänään ollu kyllä tosi rasittunut olo jo noista olemassa olevista mukuloista, mut johtuu kyllä takuulla tästä väsymyksestä! Äänet kuulostaa huutamiselta, eikä millään meinaa pystyä keskittymään kysymyksiin ja höpötyksiin...

Ruvetaan vaan kimpassa laskee pojoja, niin saadaan vähän muuta mietittävää kumpikin. Mä joka tapauksessa aion tän painon saada pysymään aisoissa, vaikka tärppi käviskin. Tänään huomasin, et alkaa vanha rasitusvamma taas vaivaamaan, ku tuli eilen talsittua korkeilla kengillä... Ihan selvästi suurin syy on tää paino, koska ei ole sen koommin vaivannu, ku painoa oli se 10 kiloa vähemmän. Mä en todella halua keppien kanssa taas könkkäillä!

No ja on meissä erojakin, mä osaan just hikiseen ommella napin ja neuloa villasukat, siihen mun käsityötaidot sitten tyrehtyykin...

Tervetuloa minä79! Sulla ihan lupaavan tuntuisia oireita, mutta niinku tossa toisetkin totes, meillä käy täällä paljon myös plussanneita (mikä on tosi hyvä juttu) ja saadaanpahan sit enemmän neliapiloita tonne toiselle puolelle...

Nanille kovasti peukutuksia bdbdbdbd, et toi viiva viittais kuitenkin johonkin muuhun... On kyllä venähtäny kierto, et toivotaan, et siihen olis se kaikista toivotuin syy tällä kertaa. Ja niin pitkään kun ei näy tätiä, on toivoa :-]

äitix3: mukava kuulla kuulumisia, ja olipa sulla "käry" lähellä. Onneks pomo oli juonessa mukana ja salaisuus näin vielä tallessa :-) Jaksamista väsymyksen kanssa.

sanille nyt uskon murusia oikein roppakaupalla! Voihan se olla, että ne oireet pompsahtaa sieltä sit ykskaks, jos onkin vasta niin alussa. Älä vaivu nyt synkkyyteen, vaan lippu ylös. Ja soita ihmeessä sinne neuvolaan, jos pääsisit vaikka arvojen mittaukseen.

Miksuliinu: Kiitos ihanainen pinon päivityksestä!

Nyt Idolsiin...

-m-o yk1 kp 6/32, vieläkin tätin pirulainen kylässä, mutta takuulla tänään ukon kimpussa, jos ei uni korjaa ennen sitä!-

Vierailija
53/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun odotan nyt kiltisti tuonne kp 32 päivään....

Nanille peukutuksia dbdbdbdbdbdb Toivottavasti kierto ei veny, sitä myös itse pelkään, kun ei oireta ole... mulla ei onneksi 100 päivää 45 oli riittävästi ja siitäkin on jo nelisen vuotta.

Äitix3 Pomosi on vaitiolovelvollinen asioistasi, ei saa sanoa raskaudestasi halaistua sanaa työtovereillesi... Koitahan jaksaa väsymisen kanssa. Minuakin väsyttää, mutta luulen sen johtuvan noista antibiooteista.

Sanille jaksuja, ei varmasti vielä huolta oireiden kanssa, kun olet noin alussa. Minulla kaikista pahoinvointi alkanut hiukan eri aikoihin (4vko keskenmennyt, 5vko kaksi vikaa ja 6vko esikoinen). Itse haluaisin varmasti kuitenkin varmistaa asian, kuten sinäkin ei tarvisi epäröidä....

Minä79 tervetuloa mukaan =) Lupaavilta kuulostaa kuulumisesi, joten peukutuksia sinnekin dbdbdbdb

Maalaisomppu: Minäkään en ole mikään ompelu ihme, napit menee ja joku suora saumakin (lyhyt selleinen, esim verhokapan päätysivu). Peukalo vaan yksinkertaisesti niin keskellä kämmentä. Pöllytelkäähän vaan peittoja ja antakaa tätille kyytiä ;)

Miksuliinulle iso kiitos jälleen päivityksestä, minä olen jo tuon 32v ja mies 36v. =)

Anttulille kovasti tsemppiä ja älä nyt vaan hylkää meitä tänne. Jos jonkin asian olen elämässä oppinut niin sen, että aurinko paistaa kyllä tänne risukasaankin, usein sillä hetkellä, kun tuntuu, että kaikki on menetetty, joten koita jaksella ja unoha se kierukka!

Elternia koitahan bongata se ovis, vai oletko jo bongannut?

Täällä on muuten ihanan paljon lunta ja maisema kuin suoraan postikortista, lunta puissa paakkuuntuneena =)

Ruoka on taivaallista. (laihdutuksen unohdan tällä viikolla ja ensi viikolla sen huomaa, ei stressiä kitenkaan) Huomenna menen strssiniskahierontaan aamulla ja keskiviikkona jalkahoitoon. Siis vähän hemmottelua itsellenikin. Tiistaina on lasten riemu päivä Rovaniemellä, kun menemme pukkia moikkaamaan.

Oireita tai menkkoja odottava Mammariini

kp 28/24-32

(Ovis tikkuja on varattuna vielä seuraavaankin kiertoon)

Vierailija
54/56 |
23.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea huikkaisu kaikille! Ihanaa kun haluatte pitää mun vielä täällä :o)

Ja pieni yllätys tuli: Nimittäin mies on koko ajan sanonut, että on ihan mukana nelos -projektissa, mutta että minä saan päättää -hänelle riittää myös kolme. Mutta nyt kun ihan tosissani puhuin kierukasta, niin sieltä alkoi kanssa tulla vähän samansuuntaista kommenttia kuin teiltä: katsotaan nyt ihan rauhassa, että ei oteta mitään stressiä! Siis hän haluaa *oikeasti* vauvan, sai nyt sanottua oikeat fiiliksensä. Joten stressittömästi mennään! Keskityn enemmän painoprojektiin :o)

Kivaa omppu, että lähdet kirjaamaan ylös pisteitä mun kanssa. Tänään meni pisteet yli, mutta olen kuitenkin kirjannut kaikki syömiset ylös! Et vaikka tulee syötyä, niin ei mene ihan överiksi :o)

Lentsua pukkaa, huh :o/

Huomenna en ehdi koneelle, joten tiistaihin!

T:Anttuli yk4 kp taitaa olla jo 25!?/26

Vierailija
55/56 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sani: muistan kyl miten huoletti oireettomuus, mut mulla itse asiassa molemmat onnistuneet raskaudet on olleet aikas oireettomia. Kuopuksesta öklötys alkoi vasta joskus rv6, sitä ennen ei tuntunut mitään. No rinnat kasvoi ja repäisykipuja oli..Kaksosista ei ollut edes pahoinvointia, paitsi jos en muistantu syödä tarpeeks usein. Peukkuja vaan !!

Äitix3: no olipas hyvä, ettei pomos paljastanut sua! :)

omppu: huutia sille tätsykälle vaan, että pääset miehes kimppun! ;)

anttusanttu: hienoa, että sait miehes kans puhuttua ja sitä kautta "sielun rauhan". Ei ne asiat murehtimalla etene. Ja mulla on ollut myös ihan samanlaisia ajatuksia! MÄ vaan vaimennan ne heti, kun ne putkahtaa päähän:) Tsemppiä pistetouhuun!!

mammariini: sulle kans plussatuulia puhaltelen!!! :)

ON(oma napa): kp 19. Ovista ei vielä bongattu, mut eilen oli vahvempi viiva, kuin yhtenäkään päivänä tikuttelun aloittamisesta(kp12). Mä niin toivon, että ovis olis tulossa! Nyt on kyllä niin ahkerasti pölytetty (lapset oli poissa viikonlopun;D), ettei ainakaan laiskuudesta voi syyttää;) Kp:nä 12,16, 17 ja 18.... Ja koko kierto loppuun mennään sitkeesti!

KIvaa ja lumista viikon alkau kaikille! ULkona on ihanan näköistä!

Eltemia kp19/???

Vierailija
56/56 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tölökki 36v+36v lapset 4/o3 7/o5 ja 4/o7 Uusimaa, äiti kuumeilee isä toppuuttelee joten ei vielä yrityksestä tietoakaan :)

kova kuume, ollut jo iän kaiken. Nyt jotenkin kiihtyy, kun tuo nuorin on jo touhukas taapero. miten ikinä saisin ylipuhuttua tuon ihanaisen ukkosenkin vielä....