Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~´*`~´*`~ NELIAPILAT vk 47~´*´~´*`~

17.11.2008 |

NELJÄTTÄ KUUMEILEVIIN KUULUVAT:

Nikki, oma ja miehen ikä, lasten iät, paikkakunta, yritys aloitettu

Anttusanttu, 32v ja 33v, Länsi-Uusimaa, :Poika 2/2003 ja rinsessat 11/2004 & 3/2007, 4-5/2008.

Eltemia, 35 ja 37, Keski-Uusimaa, t+p/98, t/06, 9/2008

Hiisku84, 24 ja 25, Kymenlaakso, -04,-06 ja -08, haaveillaan yhdessä,mutta vielä ei olla tosissaan ;)

Hoppenkoija, 30 ja 31, Etelä-Eurooppa, 03/02, 10/04 ja 12/07, Aikaisintaan 2009, jos ollenkaan.

Hölppä, 33 ja 34, Pirkanmaa, -97, - 01, -05, Heti kun uskaltaa, 4. erot on ollu hyvä.

Iineri-73, 35 ja 37, Varsinais-Suomi, -98, -01, -08, 1/2009

jalkkis, 33 ja 36, etelä-pohjanmaa, p-00,t-03,p-06, taas kuumeillaan ja kierukka lähtenee lähiaikoina...

leppäkerttunen, 38 ja 40, ulkomaat, 6, 4 ja 2, 03/08 eka " yritys" pitkän pohdinnan jälkeen

maalaisomppu, 32 ja 35, Keski-Suomi, pojat 05/99 ja 03/02 ja tyttö 12/04, haaveissa syysvauva 2009... ;)

maggie84, 24v ja 23v, kymenlaakso, pojat 02/04 08/05 ja 11/07, tjot:)

mammariini, 31v ja 35v (kohta 32v ja 36v), Satakunnassa asutaan, Pojat 04/03, 06/06 ja tytär 10/04

marjaleena, 26 ja 29, Etelä Karjala, 3/01, 2/03 ja 4/06, Yritys aloitettu: 6/08

mimmuli2010, poika 02/04, tytöt 3/03 ja 10/05, alkuvuosi 2009

nani76, 32v ja 34v , Päijät-Hämeessä asustellaan, Pojat 02/95, 08/99 ja 08/07, vauva on tervetullut

pönttö-örvelö, molemmat 27v, kymenlaakso, pojat 06/02, 08/03 ja 08/07, ehkä joskus...

sani-74, 33 ja 40, Pohjanmaa, t- 01, t- 03, t 6/07

äitix3, Pk-seutu, p01, t05 ja p06, tjot

Plussanneet ja vauvautuneet NELIAPILAT ;)

~ poponen, 35 ja 37, 13,10 ja 3, LA:helmikuussa 2009

~ Trionäiti (moonshine), 25 ja 29, lappi, 01/03, 04/04, 10/07, LA: helmikuussa 2009

~ islabonita, 32, 41, Pohjois-Suomi, tytöt 4,5,7, la helmikuussa 2009

~ Helmikukka75, 32v/pian 42v, Pohjois-Savo, Tyttö 10v, pojat 7v ja 9kk, la 14.2.2009

~Zeldatar la 26.02.09

~ Helmielina, 32 ja 30, Päijät-Häme, 11/99, 06/02, 10/04, LA 3.4.2009

~ mani, 26 / 28, Pirkanmaa, 02, 05, 07 Poijaat, LA 10.4.2009

~ Tari, 35 ja 37, Ylä-Savo, poika -03,tyttö -04, tyttö -07, LA 3.6.09

~ Helinä-78, 30 ja 29, Itä-suomi, pojat -01 ja -03 tyttö -05, LA 18.6.09

~karamelli, 35 ja 37, Etelä-Suomi, -97, -99, -03, LA heinäkuussa 2009

~ Miksuliinu, 32 ja 34, Keski-Suomi, poika 10/00, tyttö 3/02 ja tyttö 8/07, plussattu

~joma_, molemmat 25v (vm83), Oulun lääni, 6v, 4v ja 1v4kk, plussattu

~tytöt040507 poika 25.3.08 4800g, 52cm rv 42+1

~3_x_äippä tyttö 26.9.08 4110g, 51cm, pipo 37,5cm

~AngelEyes tyttö 6.10.08 3855 g, 49 cm rv 38+6

~AIHA poika 12.11.08 4490g, 52.5cm, pipo 37cm rv39+4

SUURET ONNITTELUT JO PLUSSANNEILLE NELIAPILOILLE!

Pahoittelut ja lämpimät lohtuhalit vauvansa menettäneille ja keskenmenon saaneille ;´(

Kommentit (56)

21/56 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kelpaa hienoilla kynsillä naputella... :-)

äitix3: Kyllä verenpaine kiehahti ku luin sun kirjoituksen! Voi jumalavita, ku miehet voikin olla joskus täysiä torvia! Joo, mä ymmärrän, että joskus on tosi väsyny eikä mikään huvita, mut toi on niin ISO asia, että kyllä olis voinu jotain hymyntapasta edes yrittää tai halata vaikka! Varmaan tietää, mitä ootte olleet tekemässä, et ei voinu ihan puskasta kuitenkaan tulla. Todennäköisesti tajuaa itekkin töppäyksensä, mut vahinkohan on jo tapahtunu, se oli kuitenkin ensireaktio. Ja minä ainakin muistan erityisen hyvin kaikki negat asiat raskausajalta... Sori, ku vaahtoan, mut mä oon niin tulisielu, et meillä olis kyllä tullu napakka isku nivusiin! Älä nyt anna ilosi haihtua, me kaikki täällä ollaan ainakin aivan haltioissamme sun plussasta:-)

sani: IIIIIKKKKSSSS!!! Onpa varsinainen jännitys kyllä nyt! Tuu heti kertoo, mitä testi näyttää :-) Noi sun oireet on kyllä niin lupaavan olosia, et mä pistän roponi likoon sen plussan puolesta.

nelkku: Tuttu tunne tuo malttamattomuus! Mulla kierukan poistosta on vähän reilu kuukaus, ja ekaa normi-tätiä täällä odottelen, et pääsis kunnolla yrittämään... Edellisen kerran ku tuo häkkyrä otettiin pois, muistan, et sen tyhjennysvuodon jälkeen oli kuukautiset viikon myöhässä. Mä tunsin painontunnetta alamahassa (ja mulle tyypillisesti oli kovat kivut) ja rintojen pinkeyttä, mut sit se täti(lauma) porhalti paikalle (oli tosi reilu vuoto). Seuraavassa kuussa ei sit enää "sukulaisia" näkyny, vaan testi näytti plussaa:-). Kiva, että täällä nyt vielä piinailijoitakin on, ku taitaa olla melkonen trafiikki tuonne o-puolelle täältä...

Mammariini: Kyllähän tuo aikas hyvältä vaan kuulostaa... Mulla on kaikki olemassa olevat osaset pystyssä, et saisit sen plussan bdbdbdbdbd.

Mites anttuli, jalkkis ja joma? Ja olikohan vielä muita? Me vähetään huolestuttavasti...mut tässä tapauksessa se on tietysti ihan positiivinen asia!!!

ON: Mulla tänään tuntu muutamaan otteeseen selässä taas kipeetä, ja valkovuoto on lisääntyny. Jos se täti ei tuu viim huomenna, niin toivottavasti jättäis sit sunnuntaihin asti, niin ei tarviis lauantaina ravata sit koko ajan vessassa, ku mulla on aina ne päivät 2 ja 3 sellasia "ämpäripäiviä". Aion kyllä lauantaina oikeesti olla "kannat kaakossa", tuntuu vähän siltä, on tää niin "ressaavaa"!

-maalaisomppuli kp34(30)/32?-

22/56 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuli hassu tunne...menin vessaan ja se on alkanu! Ruskeaa tuhrua näkyvissä ja mahan pohjassa tuntuu, että tästä se lähtee! Mä soitin ukollekin, ku oon niin onnesta sekaisin (pöpi?). Sanoin kans, et varaa parin viikon päähän kalenteriin viikon tyhjää, ku mulla on sille vähän hommia... :-)

Mut voiko olla näin hyvä tuuri? Mulla siis tikutettu vahvat ovisviivat tasan 16 päivää sitten, ja tuo minun kierron pituus melkein aina ollu 32 päivää. Eiks se ovis pitäis olla suurinpiirtein siinä kierron puolivälissä? Toihan olis sit ihan tasan. Ikinä en ole ollu näin iloissani ku näkyy tauti alkavan!

-pomppiva omppu, mahdollisesti tulossa kp1/32-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut plussasta!! Ja älä anna miehes nuivan suhteutumisen sua masentaa; kyl hän siitä vielä ilostuu. Tarvii vaan aikaa sulatteluun. Nauti sinä nyt ja enkeleitä matkaan!!

Sanille peukutuksia: hyvälle kuulostaa!! bbdd

omppu: onnittelut kierron käynnistymisestä! :) ovis on mun mielestä 14 päivää *ennen* menkkoja eli sun tapauksessa 32 päivän kierrossa kp18. Ja jos sulla oli ovis kp16, niin kierron pituudeks tulis sitten 30.

nelkulle(?) tervetuloa!!

oma napa: kp13. Tikutukset ja kylvöt aloitettu eilen:) Jännityksellä odotan ja toivon, että akupunktio auttais lyhentämään tämän kierron....

Plussaonnea kaikille!

Eltemia yk2, kp13/??

Vierailija
24/56 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea äitix3 vielä plussasta! Kyllä se mies siitä vielä innostuu, vaikka ensireaktio on aina ensireaktio... Mut miehet nyt on miehiä.

Mulla on ollut ihan törkeä kiire, ja on edelleen. Tunnin päästä pitäisi olla puheterapiassa esikoisen kanssa, ja meillä kaikki ovat vielä yöpuvussa... Ja äiti surffaa netissä. Puh... Eilen yöllä surffasin kans hetken netissä, niin mä unohdin käydä tällä palstalla. Se kertoo kuinka väsynyt mä olen ;o) Huomenna on viimeiset keskimmäisen synttäreistä. Tänään siis vielä kakkupohjan teko...

Ja Sanille ONNEA plussasta kanssa! Kyllä se siitä vahvistuu =)

T:Anttuli kera kolmikon yk4 kp olisko 21...?/26

Vierailija
25/56 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tunteet hiukan pinnassa. kaikki on joko kamalan ihanaa tai kamalan kamalaa. yllätys.

Ja eiköhän se mieskin siitä tokene. sillä on vaan näin joulun alla niin paljon ylitöitä että eilen ei nähty ollenkaan kun tuli töistä vasta kun olin jo nukkumassa. taitaa väsymys vaivata koko perhettä.

Mammariinille peukkuja, hyvältä näyttää!

Sani: joko testasit uudelleen? kyllä se viiva vielä siitä vahvstuu...

ja vielä ON: meillä kaksi nuorimmaista on kipeenä. Enterorokko on nyt sitten meillä. soitin aamulla terkkarille ja kyselin että miten vaikuttaa nyt mun raskauteen (en oikeen itsekään vielä osaa sisäistää asiaa), mutta on kuulemma vaaraton. Mutta kurjaa on. lapsilla suut täynnä rakkuloita ja roukaa ei pysty syömään. itse olen sairastanut pari vuotta taaksepäin saman taudin, ei ollut kivaa ei.

Tuntuu oikeesti siltä kun aivot olisi jääneet narikkaan. ei ajatus kulje sitten ollenkaan, ja väsymys jotain ihan hierveetä. hajuaisti on oikeesti parantunut, ihan mahdotonta kun jokapaikassa haisee pahalle ja tosi voimakkaasti. Pahoinvointia ei pahemmin ainakaan vielä ole, mutta ehtiihän sekin vielä tulla.

Mä peukuttelen täällä teille jotta pääsette odotus puolelle meidän mukana.

Äitix3 ja salamatkustaja masussa (ai että kun tuntuu hyvältä saada tuo ihan kirjoitettua)

26/56 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä "tulvii" eli aamulla kun nous ylös, niin piti jo juosta vessaan... Huojentavaa kuitenkin, et alko heti näin oikeesti, ja nyt sit tietää, et yritys voi alkaa ihan puhtaalta pöydältä. Väsymys on kamala, kuopus on kurkunpääntulehduksessa (ja just ku sitä tässä taannoin mainostin, ettei ole näkyny) ja kuumeessa, ja viime yö meni heräillessä vähän väliä, ku tytön kurkku käris, piti antaa juomista, peittoa, ottaa peittoa pois jne. Nyt pelottaa ihan hurjana, kun ens viikolla alkais meidän erikoislapsukaisen osastojakso, et jos tuleekin kipeeks, niin koko homma peruuntuu! Sit ku jättivät sen näin viime tippaan, niin mihin sitä enää siirtää? Kela:n päätökset on tehty vuoden loppuun. Tuskin ne jouluna sinne meitä haluaa.

anttuli:relax beibe, ettet aja ittees ihan piippuun. Koitahan keretä turisemaan tännekin, ku kohta taidetaan olla täällä kahdestaan :-) Melkoiset synttärihumut kyllä on, huh. Mä odotan vielä sitä inspistä, et sais jotain edes alotettua, ettei kaikki hyökkää sit silmille edellisenä iltana... Sit ku ne kemut on parisen viikkoa ennen joulua, jolloin kaikilla on jo valot ja tontut viritetty, niin minä tuurilla hyvä kun saan edes siivottua enimmät siihen mennessä... Miks pitääkin ihmisen olla tällänen "jouluhössö" ?

Eltemialle vaan kovasti s-pöllytyksiä sinne, että nyt nappais sielläkin! Kiitos muuten tosta laskutoimituksesta! Mä tosiaan lasken aina sen kierron pituudenkin vielä sit siitä, kun ensimmäinen vuoto tulee, eli esim. vaikkei eilen vielä suoranaista punasta näkynykään, niin laskisin tän päivän jo kp kakkoseksi. Se ei kai ole se "oikea" tapa, mutta siihen on niin tottunu. Osaisko sitä vielä tapojaan muuttaa?

äitix3: mukavaa, että on mieli pikkasen piristyny (tai ajoittain siis entisestään romahtanu :-] ). Ajatellaan vaan, että kuuluu ihanasti asiaan! Toi rokko ei ole kyllä kiva juttu ollenkaan, jaksamista vaan, että saat itekin levättyä pienien potilaiden hoitamisen ohella. Mun aivot on olleet ihan out sen jälkeen ku alko se uupuminen viime keväänä. Mitähän sitten jos raskautuu? Hui, uskalla edes ajatella. Pitää palkata joku ajattelemaan mun puolesta sitten.

Mut nyt hakee eskarilaista, palaillaan!

-m-o nyt sit YK1! ja kp2/32-

Vierailija
27/56 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos maalaisompulle vinkistä. Mä nimittäin nyt kirjoitan tätä viestiäni ensiksi sähköpostiin ja leikkaan ja liimaan sen sitten vasta meidän pinoon. Meillä kun on tällä läppärillä tapana yht'äkkiä tiltata, ja mitään muuta ei voi tehdä kuin käynnistää kone uudestaan, ja siinä menee sitten mukana vaikka kuinka pitkästi kirjoitettu liirumlaarumi. Mutta kun kirjoitan sähköpostiin, niin tämä tallentaa tasaisin väliajoin luonnoksiin tämän kirjoituksen. Tiltatkoon rauhassa, hah! Sen takia mun kirjoitukset onkin aika lyhyitä olleet...

Mun piti tehdä vielä se yksi kakkupohja, mutta laitoin sitten tiskikoneen päälle ja vatkaimet ovat siellä... Enkä käsin ala vatkaamaan, niin hullu en ole ;o) Joten tulin jaarittelemaan tänne... Mulla on tullut TAAS sellainen tunne, että en haluakaan neljättä. Meidän neidillä oli neuvolan näöntarkastuksessa hirmu huono näkö, joten saatiin lähete suoraan silmäpolille sairaalaan. Ei siinä mitään, hyvä että saa lasit, että näkee! Varmaan uusi maailma avautuu toiselle. Ollaan tosiaan kuluneen syksyn aikana vähän epäiltykin, että ehkä hän näkee vähän huonosti. Ja esikoisen änkytys pahenee. Kuopus on 1v 8kk, eikä toivoakaan kävelystä. Rampataan siis puheterapian ja fysioterapian väliä viikot kerhopäivien välissä ja nyt sitten yhdelle silmälasit. Plaah. Ihan oikeasti, tuntuu, etten jaksa näitäkään, niin saatika vauvaa tähän vielä. Niin, ja siis keskimmäinenkin sai lähetteen sinne puheterapiaan, mutta hän pääsee sinne vasta joulun jälkeen. *Väsyttää* tämä kaikki, ja alkaa oikeasti olla fiilis, että mä lähden töihin kun kuopus täyttää kolme! Ja sit vielä oikeasti vähän hävettää se, että väsyttää, kun nämä lapset ovat oikeasti TERVEITÄ, tää kaikki on vain hienosäätöä...

Maalaisompulle vielä: Onnea uusille kynsille! Mä olen harkinnut kanssa niitä, mutta vaan harkinnut. Paljonko niiden laittaminen maksaa...? Mä tosiaan peukutan täällä, että teidän keskimmäinen pysyisi terveenä!! Täytyy vaan uskoa, kun aina ei kaikki perheenjäsenet sairastu!

Mammariinille peukkuja, aika lupaava tilanne! Ja äitix3:lle voimia pesueen hoitamiseen!

T:Anttuli yk4 kp 21/26

28/56 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nää kynnet on se "kaunistuminen" just tällä haavaa. Nää kilot ei oloa kauheen kauniiksi tee ja ennen niin kauniista paksuista hiuksistakin on vain muisto jäljellä. Varmaan puolet lähti, kun sairastuin. Ja "tässä naamassa arpikin kaunistus olisi, ja hampaat vois uusiksi laittaa..." Mua jännitti kauheesti näiden laitto ekalla kerralla (mulla siis oma kynsi alla ja geelivahvistus päällä), ku ajattelin, et jos "tunnen" ne koko ajan. Pelko oli kyllä ihan turha. Kynsillä voi elää ihan normaalia elämää, ja kyllä kestää! On 60 kertaa vahvempi kun omat kynnet, mutta "tylsät", jos ei erikseen pyydä terottamaan. Mulla ei edes ollu kauheen pitkät, mutta tietysti ne kerkes hurjasti kasvaa, varsinkin ku mulla tää "huoltoväli" venähti turhan pitkäks (suositus 3-5 viikkoa, mulla meni melkein 10!). Ne ekat makso muistaakseni satasen pintaan ja tää huolto oli 60,- (otetaan vanhat geelit pois, laitetaan uudet, muotoillaan ja koristellaan). Sit tuolla saa joka kuudennen huolln alella, joissain oon nähny, että jopa ilmaseks- tyyliin kymmenes huolto. Oon kyllä koukkuuntunu...

Mulla ei nyt, ihme kyllä, ole kun kauheen malttamaton olo, et pääsis yritykseen, mut tutulta kuulostaa noi sunkin tuntemukset. Kyllä väsymys on, tuntuu vähän, ikuinen seuralainen, mut joku viisas sano, et haudassa sitten... :p Aika ajoin tuntuu, et SEIS!, mitä ihmettä mä oikein kuvittelen tekeväni. Mut jostain kumpuaa tää kaipuu... Meillä on siis tosiaan toi erikoislapsi, joka ei kyllä lisätöitä ole juuri tuonut, kun on muuten niin kiltti. Hänen terapiat menee tuolta eskarin kautta. Esikoisella on tuhrimisongelma, ollut oikeestaan aina, ja nyt on tämä nuorin, joka kastelee päivisin housunsa moneen kertaan. Ja luonteeltaanhan tyttö on kerrassaan riemastuttava!

Ahaa, ukko tuli, ruokaa pöytään! Jatkan taas

-m-o-

29/56 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannatti kattoa faktalta tollanen putki, missä tuli kolme synnytysohjelmaa peräkkäin... Nessuja kulu, ja luulin, että tukehdun, kun yksi pienokainen ei sitten jaksanutkaan. Mä oon kyllä ihan toivoton apina! Kauhee vauvankaipuu tuli, ja kateellisena katoin niitä ihania isoja mahoja, ja jopa synnytykset tuntu niin liikuttavan ihanilta... Taitaa olla lepakoita vintillä pahemman kerran! Toisaalta on kyllä valtava pelkokin, mut se on vissiin tuo luontoäiti, mikä työntää sormet korviin ja sumentaa ajatukset ihan tyystin.

No ei ole ainakaan epäilystäkään, etteikö kierukka olis pois ja kierto päällä. Tällä tätillä on toooodella hulmuavat punaiset helmatkin, mutta toivottavasti putsaantuu nyt kaikki paikat ja ens kuussa jättäs jo tulematta...

Tällästä omanapailua täällä taasen, kun on tuo pinokin aika hissukseen... Huomenna saan kaikki koevastaukset näytteistä, mitkä otettiin sillon viime pe. Hope, että kaikki ok :-/

-m-o-

30/56 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen ruukannut tehdä samalla lailla eli kopioinut tekstini muualle varmuuden vuoksi...mutta nyt olen huomannut ettei tämä severi jostain syystä ota vastaan noilla bisneskoneilla (mulla on sellanen ja mun miehellä kans) lähetettyjä tekstejä lainkaan...nyttenki kirjoitan poikien koneelta...ja toisella käjellä piirrän tuota talonpohjaa ja julkkareita...pitäs saada tarjousasteelle se...ukkokultani on kuntosalilla treenaamassa...

äitix3: voi kurja tuota sun miehes reagointia, ihan tuli surku sun puolestas... ;( toivottavasti tilanne on kuitenkin jo parempi! Teillä on oikeus nauttia tilanteesta ja olla ONNELLISIA! molempien!

Mammariini ja sani!! Ette kait teki meinaa tätä porukkaa jo hyljätä!?! kamalasti peukutuksia jotta ne plussat vahvistus ja Mammariini onko jo tehnyt testiä?? mutta oireet tais kuulostaa jo siltä?!

ON: tänään kp30 ja ei mitään raskauteen viittaavaa... tänään ois tätiliinin pitäny jo tulla mutta eipä ole näkyny, valkkista senki eestä mutta tänään otin aamulla varaslähön ja tein oman nuppini vuoksi testin ku niitä "laatikollinen" kaapissa häirihtemässä on...mutta ihan selkee nega tuli joten eiköhän se täti kohta tänne kurvaa....joten omppu ja anttusanttu en mää täältä lähe kuulkaas kulumallakaan!

Kamalasti pöpöjä liikkeellä, hus pois ne kaikki eli pikaista paranemista kaikille!! Meilläki tuo kuopus alko tänään tuhisemaan ja nokka alko vuotamaan, toivottavasti ei sen kummempaa ole luvassa...

Ompulle tsemppiä vuodon kanssa, täällä siis luvassa kans vuotorikasta viikonloppua...plääh..ja se kuukuppi on edelleen hankkimatta...surkeaa, mää niin inhoan noitten rättien kanssa pelaamista...

Synttäreistä: kiva varmaan pitää tuolleen noita...meillä noita kekkereitä pidetään kuukausitolkulla ku kaikki asuvat noin 400km:n säteellä ja tulevat siis yökuntiin ja meille ei kaikki kerralla mahu enkä hotelliinkaan kehtaa niitä tumpata...eli siis yks porukka kerrallaan on meillä viikonlopun kestittävänä joten ruokaa menee satojen eurojen edestä aina siihen aikaan...onneksi nuo kaks nuorimpaa ovat syntyneet kahen päivän sisällä niin heidän juhlat voidaan pitää yhellä kertaa...

Varmaan unohin kommentoida jotaki, suokaa anteeksi...pitäs yrittää keretä useammin kirjoittelemaan mutta työt painaa tällä hetkellä aika lailla päälle :( (mää en todellakaan ole mikään työihminen)

Voikaahan hyvin ja plussauutisia kiitos! muille pöllyytyksiä ja oviksen bongaamista. ehkä me kaikki joskus päästään tuonne ootuspuolelle bd bd bd

nani

31/56 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku aattelin, et ollaan jo ihan kuihduttu! Mäkin kävin kahdesti tänään kurkkimassa täällä, mut kummallakin kerralla oli niin hoppu, ettei kerenny mitään skriivailla.

No voi pöh tosta negasta! Kyllä se vaan itelläkin oli jonkinasteinen pettymys, vaikka meillä ei se yritys oo ees virallisesti alkanu. Mulla tää vuotaminen sen sijaan jatkuu, ja tänään tietysti eilisestä yltyneenä. Viime yö meni kahden yösiteen kanssa (siis ne pitää laittaa sillei junaan peräkkäin...) ja tänään päivälläkin oon pitäny yösidettä, niin ei ole tarvinnu ihan joka tunti vaihdella. Kyllä on mukavata!!! Ukko naureskeli, että kyllä on eroottisen näkönen vaippahousu... Meinasin tirvasta nekkuun ;-D Onneks ei ole mitään kipuja, vaan sellasta jännää niinku tykytystä vasemman munasarjan kohdalla?

Sain vihdoin tänään soitettua niistä koetuloksista ja yllätys yllätys, paras kaverini hiivatulehdus siellä taas ilmoitteli olostaan. Mulla ei ole minkäänlaisia oireita moisesta, mutta kirjotti molemmille lääkkeen siitä huolimatta. Oikein pitää miettiä, että olisko sellasta kertaa, et olis näyte otettu niin, etteikö olis ollu tota hiivaa? Kyllä "tynpii" koko juttu! Kai mä oon niin mytiintyny tapaus, että mussa se hiiva viihtyy :-]

Kiva, nyt toi keskimmäinen on alkanu sit yskiä ja tuhista. Voi pee, jos se osastojakso peruuntuu ens viikolta, niin mihin ne sitä enää siirtää, kun vuoden loppuun on nuo kela:n päätökset voimassa?! En ymmärrä miks se piti näin viime tippaan edes jättää! Täytyy nyt viikonloppuna pitää lämpösessä ja antaa mummon troppeja, ettei tulis pahemmin kipeeks. Sieltä neurolta jo soittelivat tänään ja kyselivät kuulumisia, ja vähän niinku pohjatietoja ens viikkoa ajatellen. Äitiä taitaa enemmän jännittää kun poikaa... Nyt sit ratkee varmaan jo paljon asioita ensi syksyn ja koulun aloituksen osalta, ja onhan se muutenkin hyvä tietää missä ollaan menossa.

Nyt pitää lähtee pesulle ja itteesä "vuoraamaan", voi vielä ens yö olla tällästä, mut pitäis huomenissa alkaa jo vähän asettumaan...

-maalaisomppu yk1, kp3/32-

Vierailija
32/56 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään illalla tein taas testin ja kyllä se PLUSSAA näytti!!! Vähänkö huisia ajatella, mitä masussa parhaillaan tapahtuu!! En kuitenkaan tohi kauheasti iloita ennen kuin näen ja kuulen ultrassa, että sielä oikeasti pikkuinen on kasvamassa. La näillä näkymin sama kuin äitix3:llakin eli 31.7.2009!

Mammariini: toivottavasti säkin plussaat!! bd bd bd bd bd bd

Nani: harmi, että sulla nätti negaa! Mutta eihän se vielä varmaa oo, kun ei vuoto oo alkanut.. bd bd bd Peukkuja niin kauan pidän, että vuoto alkaa. :)

Maalaisomppu: onnea menkoista! Toivottavasti ovat nyt viimeset ainakin seuraavaan vuoteen!! bd

Muille terveiset ja heilutukset!

sani oisko rv 3+6 (toivottavasti ne siitä kasvaa)

33/56 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sani ihan miljoonaa!!! Tää ketju on todellinen onnenapiloiden ketju, ku plussia tulee ihan satamalla! Voi toivottavasti se olis sitä ihan meille kaikille, ja päästäis viemään neliapilat torvet töristen tonne odottajiin!

Miten tässä nyt hymy korvissa nukkuu? Oon niin onnellinen teidän kaikkien puolesta! Tulkaahan muutkin kertoilemaan kuulumisia. Mites mammariini, joko on seuraava jonossa?

-bilettävä omppu-

Vierailija
34/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eltemia töihin lähdössä; kp16, ei ovista ainakaan vielä...

Vierailija
35/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierähti sitten taas tämä mun kirjoittaminen..tiistaina oli aamusta asti havaittavissa pientä etomista..no yöllä sitten piti oksentaa ja pahoinvointi on jatkunut siitä asti melko kauheana!!Vähän väliä tulee olo että tuleeko oksennus vaiko ei..ja pahoinvointi kun minut lamaa täysin niin oisko teillä vinkkejä helpottamiseen??

Sinänsä olen onnellinen että voin pahoin kun siinä km raskaudessa pahoinvointia minulla ei ollut..mutta ihanaa ois kun sais tämän edes lievemmäksi!!

Ja ONNEA kaikille plussanneille ja piinaileville myös!!Pidän peukkuja ja tarrasukkia jo kyytiläisen saaneille!=)

Itsellä kaiketi kuudetta viikkoa menossa,laskettu aika jonkun laskurin mukaan 17.7.09 tosin sehän voi vaihtua jos on pitemmän kierron mukaan tärpännyt..kierto siis vaihteli 28-31.

Yksityiselle sen ajan soitan maanantaina ja siellä sitten ehkäpä jo sydänäänet näkyy..hope so.

Voih,jossakin sairastetaan,ikävää!!:( Meillä on nuhaa ja yskää ollut ja siinäkin oli jo kestämistä kun etenkin nuorin oli niiin äitissä kiinni ettei tosikaan,ja tarttuihan se sitten minuunkin mikä on IHME,kun en aikoihin ole mitään pöpöjä saanut.

Kynttiläkutsut pidin parisen vkoa sitten ja tiistaina tuli paketti,ihana taas poltella kynttilöitä vaikka voimakkaana kaikki tuoksut haistakin...jotkut etoo..ja tästä puheen ollen makuaisti on kanssa herkistynyt..huomasin sen keskiviikkona monen ruuan kanssa.

No joo mentävä taas on kun nuorin tuli itkemään viereen.Palaan taas ja toivottavasti useammin!!

Jossu ja toivottavasti kyytiläinen kunnossa =)

Vierailija
36/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein paljon enkeleitä matkaan!!!!! Kylläpäs niitä plussia nyt vihdoinkin satelee ja toivottavasti paremmalla onnella!! Hienoa saada monta apilaa tuonne odottajiin, saadaan varmasti se oma pinokin aikaiseksi =-)

Mammariini, joko kohta saa onnitella?!

Tervetuloa Nelkku minunkin puolestani! Vaikka toivottavasti täältä kohta poistunkin, mutta tuskinpa maltan olla käymättä kurkkimassa...

Jokos joma on saanut lääkäriajan varatuksi, nythän kai jo vauvakin näkyisi? Ei täällä mitenkään uteliaita olla =-)

|.| Hyvänä päivänä syöminen, nukkuminen tai joku auttaa pahaan oloon, huonona ei mikään, onneksi on edes merkki lupaavammasta alusta kuin jos ei olisi huono olo... Jostain täytyy se ilo repiä. Toissa yönä näin unta, että taas tuli km, se tietysti palautti taas kaiken mieleen ja nyt nypin hiuksiani maanantain ultraan asti. Kohta olen kalju. Mikä toisaalta sopii pariksi tosi huonoon kuntoon menneen ihon kanssa, kyllä raskaus kaunistaa. Mutta asiasta edelliseen, olen jo sulkenut pois kemiallisen raskauden, todennäköisesti kohdunulkoinenkaan ei voi enää olla, eikä varmaan ole mennyt kesken alkuunsa, kun kasvukipuja on edelleen. No, vielä jää pelättäväksi tuulimuna ja ihan nyt viime hetken km. Se on ihan hyvä idea nauttia raskaudesta edes niin kauan kuin voi peloista välittämättä, mutta kuten tuolla Kaks´plussan puolella joku sanoi, keskenmeno taitaa murskata ne vaaleanpunaiset raskauslasit niin pahasti, ettei niitä enää koskaan ehjäksi saa ja siltähän se tuntuu. Vaikka kuinka teippaa, ne säröt on silti siinä. Pahoittelen jatkuvaa pelkuruutta, mutta kun en viitsi tuolle miesparalle kaikkea kaataa, niin tyhjennän pääni tänne teidän kestettäväksenne :-/

Kaunista pakkaspäivää kaikille, ihanaa kun vesisade loppui :-D

Miksu 7+ , enää kolme päivää tuomioon

Vierailija
37/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 yövuoroa takana, tänään oli pakko hakea saikkua en vaan jaksa ja olokin on ihan peestä ja nuhanen, kaiken lisäksi raskas tehdästyö..onko kellään tietoa voinko irtisanoutua määräaikaisesta työstäni, olen vuorotteluvapaan sijainen ja työsopimus ensi elokuulle lomautuksia meillä tällä hetkellä. koskee myös minua. eli välillä olen töissä ja välillä en. tiedän jo nyt että jos raskaaksi tulen, niin en kyseistä työtä voi/jaksa tehdä kovin pitkälle.

viikonloppuja kaikille=))) :x

38/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jäätelökakkua maha pullollaan ajattelin vähän sulatella... (kai se synttärinä sallitaan?)

Onpa tosi kiva kun olette tulleet kurkkimaan tänne joma ja miksuliinu! Mua ei ainakaan haittaa yhtään, ja jotenkin niin samaksi jengiksi meitä mieltää, kun olette täällä olleet, kun minä "saavuin". Isot tsempitykset tohon pahoinvointiin, vaikka se eittämättä muistuttaa siitä kyydissä majailevasta... Ja kun käytte täällä kertoilemassa kuulumisia, antaa se ainakin minulle toivoa, että täältä itsekin vielä kyytiin pääsisi.

Juu meillä ainakin sairastetaan! Esikoinen tuli iltapäiväkerhosta ihan nuutuneena ja kuume oli kimmonnut yli 38 pitkän matkaa. Keskimmäinen kiukuttelee, mitä ei tee juuri koskaan muuten ja pienimmällä roikkuu norot nenästä 24/7...Meillä on huomenna pikkujoulut, niin mun tuurilla herään ite aamulla nenä umpitukossa ja polla punasena kuumeesta. Anoppi saapui tänään meille reiluks viikoks, joten tätä "huonoa" äitiä ei sureta jättää kipeitä lapsia... Ihan tervetullut on tuo yhteinen vapaailta, kun ei tuota ukkoa ole muutamaan viikkoon oikein näkyny.

Muuten ON: Tosi kummallisen vähäiseksi tuo vuoto kuitenkin on kääntynyt, verrattuna siis yleensä 4. päivään... Heti vauhkona tietysti kuvittelen, et joku on pielessä. Muuten ihan normi ällöttävä tauti-olo, tuntuu, että haisee hielle koko ajan ja hiukset tuntuu rasvottuvan ihan ajatuksella, puhumattakaan naaman teininäppylöistä... Ku nyt vaan aika menis, et päästäis tästä "selvemmille" vesille. Ihan muutenkin kyllä odotan, et pääsis sen ukon kimppuun ;-D

Mammariinia minäkin jännäilen+tietysti muidenkin kuulumisia!

-maalaisomppu yk1, kp4/32-

Vierailija
39/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoinvointia ei enää ole, rinnat aristaa mutta testi näytti negaa, joten täti taitaa tulla kylään.

Ehkä seuraavassa kierrossa sitten! =) Laskiskelin, että josko siinä tärppäisi olisi vielä toivoa päästä elokuisiin mukaan... jos ne menkat vaan tulee ajallaan.

SANILLE Isot halit ja onnentoivotukset enkeleitä ja tarrasukkia matkaan, olen niin iloinen ja onnellinen puolestasi.

Itse tässä seuraavaksi odottelen kaulan alueen ultraa , joka vasta 2.12 (kilpirauhasessa jotain häikkää, ei tulehtunut ei vajaatoimintaa, ehkä struuma tai jotain muuta) Toivottavasti ei mitään ihmeellistä.

Mukavaa loppuviikkoa, yritän kirjoitella kuulumisia lomaltakin =)

Mammariini

KP 26/24-32

Vierailija
40/56 |
21.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis teille kaikille onnitteluista! :) Ei tätä vielä taho taas todeks uskoa, että masussa ihan oikeasti kasvaa uusi pikkuihminen..

Nyt mua on alkanut vaivaamaan tuo syksyllä löydetty myooma , että vaikuttaako jotenkin tähän raskauden kulkuun. Vaikka lääkäri silloin sanoi, että saa raskautua, mutta silti pelottaa! Mulla ei ainakaan vielä oo pahoinvointia tai juuri muitakaan oireita. Siitä, mitä oli vielä muutama päivä aikaisemmin , ei enään ole tietoakaan. Toivottavasti ei merkitse, että pikkunen on jättänyt heti alkuunsa leikin kesken! Ei mulla sitä oo tainnut ennen rv6-7 paikkeilla ennenkään olla, mutta ihmetyttää nyt kun oli jo tuossa niin yököttävä olo välillä.. Ja sit se pelottaa, kun km:ssä raskaudessa mulla oli alussa jotain oireita, mutta sit nekin loppu ja olo oli koko ajan hyvä. Km:han todettiin silloin rv7+0 ultrassa.. Kun aika kuluis nopeasti ja pääsis varhaisultraan, niin ehkä sen jälkeen tohtii vähän huokasta, jos siis sielä on kaikki hyvin.. No oon mä edes väsynyt ja maha turvonnut + jännän "täyden" oloinen, niin ja masuviiva on jo tullut.

Maalaisompun lapsosille pikaista paranemista! Toivottavasti et sitä ite saa (varsinkaan ennen sunnuntaita)! Hauskaa pikkujoulua teille huomiselle! Tekee se tosi hyvää päästä välillä kahdestaan tuulettumaan.

Nelkku: työnantaja ei ainakaan meidän tes:in mukaan saa irtisanoa määräaikaista työsopimusta kesken kaiken, jos ei sitä ole erikseen mainittu työsopimuksessa. En ole kyllä varma päteekö tämä sama työntekijään, voisin kuvitella, että ei, mutta sitä en siis tiedä. Ja ainahan voit kysyä työnantajalta suostuisko tämä siihen, että sanot itsesi irti.. Jos suostuu, niin sittenhän ei haittaa mitä tes tms sanoo, kun on teidän yhteinen sopimus. Voimia raskaaseen työhön!

Tais olla muitakin potilaita, kuin nuo ompun lapset.. Kaikille poteville kovasti paranemista! Kurjaa, kun on niin tautista aikaa..

Hyvää viikonloppua kaikille!

sani rv 4+0