Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö ennen aborttia ultra?

Vierailija
20.01.2008 |

Vai ihanko testin perusteella mennään?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta voi olla kahta mieltä, minä olen sitä mieltä että abortti on murha.

Ja joku tuolla aiemmin mainitsi että " ei vaan ollut vaihtoehtoja" tms

Aina on vaihtoehtoja, esim adoptio.

Vierailija
42/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä sentään tiedät mitä olet tehnyt ja myönnät sen. Hyvä niin. Nyt armahda itseäsi.

Eniten mua ärsyttää nämä: " oli pakko" ja ainoa vaihtoehto" - tyypit. Miksei vaan voi myötnää, että se oli ihan oma valinta? Kyllä siinä tilanteessa on kuitenkin todella monta muutakin vaihtoehtoa, jolla voi alkaa elämäänsä rakentamaan.

Ihan sama kuin vammaisen lapsen abortointi. AIna kuulee sitä samaa sontaa kuinka ei halua esim. down- lasta kärsimään tähän maailmaan... haloo, eiköhän elämässä ole pahempiakin kohtaloita kuin Downin syndrooma. Miksei voi myötnää, että itse ei halua eikä jaksa vammaista lasta? Mä ainakin arvostan todella paljon enemmän kaveriani, joka on abortoinut myöhäisillä viikoilla vammaisen sikiön, ja pystyy myöntämään, että hän ei halunnut sitä elämää, että olisi loppuikänsä vammaisen lapsensa omaishoitaja.

Kyllä mä voin kuvitella joskus tekeväni abortin, jos tilanne on hankala, mutta se on silloin oma päätökseni, ja seison sen takan enkä selittele jotain typerää sontaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan