Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehdäänkö ennen aborttia ultra?

Vierailija
20.01.2008 |

Vai ihanko testin perusteella mennään?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun on oikea aika"

Vierailija
22/42 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi haluatte vielä kääntää veistä haavassa, kun varmaan kellekään abortti ei ole oikeasti ollut helppo tai ensisijainen ratkaisu! Te olette tekopyhiä syyllistäjiä, joilta ei tunnu löytyvän yhtään empatiaa, puhumattakaan kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta! Hävetkää.

Terveisin eräs, joka ei siis ole tehnyt aborttia, muttei sitä kiihkomielisesti vastustakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka maallinen laki sen hyväksyy Jumala ei.

Monille lääkäreille se on vastenmielistä ja useat jopa kieltäytyy abortoimasta koska se on ihmisen taimi. Pieni ja puolustuskyvytön jonka äitinsä haluaa tapattaa.

" Ei ollut oikea aika" just joo, sellaisten ei kuuluisi koskaan saada lasta.

Vierailija
24/42 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä se huonoin osoitus kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta. Että ei ehkä siihen kannata argumenteissaan vedota..

Vierailija:

Ja miksi haluatte vielä kääntää veistä haavassa, kun varmaan kellekään abortti ei ole oikeasti ollut helppo tai ensisijainen ratkaisu! Te olette tekopyhiä syyllistäjiä, joilta ei tunnu löytyvän yhtään empatiaa, puhumattakaan kristillisestä lähimmäisenrakkaudesta! Hävetkää.

Terveisin eräs, joka ei siis ole tehnyt aborttia, muttei sitä kiihkomielisesti vastustakaan

Vierailija
25/42 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha on oikeusjärjestelmässä tuomittava suunniteltu kuolemantuottamus. Abortissa sikiön, " ihmisen taimenen" elämä lopetetaan, mutta ei sitä siltikään luonnollisesti voi murhaksi kutsua. Miksi luulet, että sinulla on oikeus tuomita tai haukkua muita, oli mielipiteesi miten oikea tai väärä hyvänsä, et saa juuri ääntäsi/aatettasi järkevästi näkyville ellet todellisuudessa ymmärrä edes sitä vähää terminologiaa, että abortti ei ole yhtä kuin murha. Onko lehmän tappaminen mielestäsi murha? Entä onko autokolarissa jossa kuolee, vaikka 10 ihmistä kolarin aiheuttaja murhaaja?

Vierailija
26/42 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo sinunkaan argumentointisi päätä huimaa. Jos juuri avaat käsitteen murha olemaan " suunniteltu kuolemantuottamus" , ja lopuksi rinnastat sen autokolariin (ONNETTOMUUS), jossa kuolee ihmisiä. Jos teko on tahallinen, on se tappo/murha, riippuen suunnitelmallisuudesta.

Vierailija:

Murha on oikeusjärjestelmässä tuomittava suunniteltu kuolemantuottamus. Abortissa sikiön, " ihmisen taimenen" elämä lopetetaan, mutta ei sitä siltikään luonnollisesti voi murhaksi kutsua. Miksi luulet, että sinulla on oikeus tuomita tai haukkua muita, oli mielipiteesi miten oikea tai väärä hyvänsä, et saa juuri ääntäsi/aatettasi järkevästi näkyville ellet todellisuudessa ymmärrä edes sitä vähää terminologiaa, että abortti ei ole yhtä kuin murha. Onko lehmän tappaminen mielestäsi murha? Entä onko autokolarissa jossa kuolee, vaikka 10 ihmistä kolarin aiheuttaja murhaaja?

Vierailija
27/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin auttaminen lapsen hoidossa. Olen uskova äiti ja aion puhua lapsilleni että olen valmis hoitamaan heidän lapsia. Pääasia ettei aborttia tarvitse tehdä.

Vierailija
28/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoa provon perään. Akat ovat muka niin tosissaan jostain murhaamisesta ja vastaavasta. Että te olette tyhmiä ja pieniä ihmisiä. Ja sitten nää samat ihmiset elää sosiaalituilla ja vetää röökiä. Syöttävät lapsilleen HK:n sinistä ja karjuvat pää punasena niille omille herrantertuilleen...

Vierailija
29/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo päätökseni tehnyt, eikä ultra muuttanut sitä mihinkään suuntaan.

Vierailija
30/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä joka ikinen päivä. Minä pidän sitä murhana. Olin nuori, olin todella sekaisin aiemman raiskauksen vuoksi. Seurustelin odottamani lapsen isän kanssa, mutta olin niin masentunut ja ahdistunut raiskauksesta, että sain kamalia ahdistuskohtauksia. Mies ei kestänyt katsoa jatkuvaa itkemistäni ja jätti minut. Raskaus sai alkunsa ehkäisyn pettämisestä. Terveydenhuollossa suositeltiin aborttia nuoren ikäni, henkisen tilani ja sen vuoksi, että minut oli jätetty. Tein jättimäisen virheen, mutta en saa sitä millään tekemättömäksi. Kyllä, olin ultrassa, muistan kuulleeni lääkärin sanovan sydämen sykkeestä. Itkin vain, minusta ei ollut muuhun.

Miksi te olette niin ilkeitä? Mitä minun sitten pitäisi tehdä? Mies palasi luokseni ja halusi auttaa. Useita vuosia on kulutnut. Nyt olen aikuinen, minulla ei ole koskaan ollut mitään päihdeongelmia, enkä ole vaaraksi muille, vaikka edelleen saan ahdistuskohtauksia, kun luen vaikkapa lehdistä raiskauksista ja muista pahoinpitelyistä. Toivomme lasta. Teidän mielestänne minun ei pitäisi saada sitä. Miksi? Jotta minä kärsisin? Kyllä minä kärsin. Jos se ei teille riitä, ihmettelen, kuinka noin pahansuopa ihminen voi ollakaan.

Tein hirveän teon, mutta en voi muuttaa sitä.

Vierailija
31/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille aborttiin erehtyneille se on äärimmäisen raskas asia, enkä minä ainakaan jaksa enää vain lukea pelkkiä haukkuja, ilman että kerrotte, mitä sitten pitäisi tehdä sen jälkeen, kun on tehnyt näin typerästi? Mitä järkeä on vain haukkua, jos ei ole mitään muuta sanottavaa?

Vierailija
32/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo ei kuulosta enää normaalille. Olen tehnyt abortin, enkä ole sitä katunut, se oli silloin ainoa ratkaisu.

Vierailija
33/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus enkä ole aikaani kuluttanut sen katumiseen.

Vierailija
34/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

haukkuvat murhaajaksi yms? Kysehän ei ole murhasta.

Siinä murhataan pieni ihminen, ja julmasti. Kun sillä imurilla imetään niin se " solumöykky" alkaa itkeä. Sen suu aukeaa tuskanhuutoihin, syke nousee hurjasti, se yrittää uida karkuun, sen jalat ja kädet huitoo vimmatusti paniikissa. katsoppa video joka on kuvattu ultraäänellä, silent scream muistaakseni, siinä 12 viikkoinen " solumöykky" imee tyytyväisenä peukaloa, sydän lyö normaalisti, kunnes aloitetaan abortti. ei kivaa katsottavaa, mutta totuus.

Vierailija
35/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

haukkuvat murhaajaksi yms? Kysehän ei ole murhasta.

Siinä murhataan pieni ihminen, ja julmasti. Kun sillä imurilla imetään niin se " solumöykky" alkaa itkeä. Sen suu aukeaa tuskanhuutoihin, syke nousee hurjasti, se yrittää uida karkuun, sen jalat ja kädet huitoo vimmatusti paniikissa. katsoppa video joka on kuvattu ultraäänellä, silent scream muistaakseni, siinä 12 viikkoinen " solumöykky" imee tyytyväisenä peukaloa, sydän lyö normaalisti, kunnes aloitetaan abortti. ei kivaa katsottavaa, mutta totuus.

Sä olet huvittava! Taitaisi biologian opesi ihmetellä, mihin on oppi hävinnyt, kun moisia sävellät=)

Vierailija
36/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

murhasta annetaan tuomio, abortista ei ja sen jopa suorittaa lääkäri.

Vierailija
37/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, aiemmin sai oman lapsensa tappaa ilman tuomiota, onko se oikein? Islamilaisissa maissa on hyväksytty kunniamurhat, onko ne oikein? Totta kai on, kun oiekuslaitos ei niitä tuomitse, eiks niin?

Abortin pitää olla sallittu ja saatavilla, mutta ei se sen teon sisältöä miksikään muuta. JOS mulle nyt yht´äkkiä annettaisiin lain suoma lupa tappaa oma 2-vuotiaani ja sen tekisin, niin ei silti olisi oikein, eikä yhtään mitään muuta kuin murha.

Vierailija:

Vierailija
38/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sentään tiedät mitä olet tehnyt ja myönnät sen. Hyvä niin. Nyt armahda itseäsi.

Eniten mua ärsyttää nämä: " oli pakko" ja ainoa vaihtoehto" - tyypit. Miksei vaan voi myötnää, että se oli ihan oma valinta? Kyllä siinä tilanteessa on kuitenkin todella monta muutakin vaihtoehtoa, jolla voi alkaa elämäänsä rakentamaan.

Ihan sama kuin vammaisen lapsen abortointi. AIna kuulee sitä samaa sontaa kuinka ei halua esim. down- lasta kärsimään tähän maailmaan... haloo, eiköhän elämässä ole pahempiakin kohtaloita kuin Downin syndrooma. Miksei voi myötnää, että itse ei halua eikä jaksa vammaista lasta? Mä ainakin arvostan todella paljon enemmän kaveriani, joka on abortoinut myöhäisillä viikoilla vammaisen sikiön, ja pystyy myöntämään, että hän ei halunnut sitä elämää, että olisi loppuikänsä vammaisen lapsensa omaishoitaja.

Kyllä mä voin kuvitella joskus tekeväni abortin, jos tilanne on hankala, mutta se on silloin oma päätökseni, ja seison sen takan enkä selittele jotain typerää sontaa.

Vierailija
39/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii, että lääkäri sen näkee, eikä näyttää äidille. Se on aivan tarpeetonta jos päätös on tehty.

Minustakin abortti on julmaa, mutta monta kertaa saattaa olla parempi vaihtoehto, kuin pakottaa ottamaan maailmaan lapsi, jota ei haluta ja josta ei ole edellytyksiä huolehtia.

Vierailija
40/42 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkuu, sydän sykkii yms.

Day 1 - conception takes place.

7 days - tiny human implants in mother¿s uterus.

10 days - mother¿s menses stop.

18 days - heart begins to beat.

21 days - pumps own blood through separate closed circulatory system with own blood type.

28 days - eye, ear and respiratory system begin to form.

42 days - brain waves recorded, skeleton complete, reflexes present.

7 weeks - photo of thumbsucking.

8 weeks - all body systems present.

9 weeks - squints, swallows, moves tongue, makes fist.

11 weeks - spontaneous breathing movements, has fingernails, all body systems working.

12 weeks - weighs one ounce.

16 weeks - genital organs clearly differentiated, grasps with hands, swims, kicks, turns, somersaults, (still not felt by the mother.)

18 weeks - vocal cords work ¿ can cry.

20 weeks - has hair on head, weighs one pound, 12 inches long.

23 weeks - 15% chance of viability outside of womb if birth premature.*

24 weeks - 56% of babies survive premature birth.*

25 weeks - 79% of babies survive premature birth.*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi