Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttuu täysin eri ihmiseksi humalassa.

Vierailija
20.01.2008 |

Aina se koskee.

Sattuu, repii ja pelottaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta ja moka.

Silti tuntuu pahalta.

Selvinpäin kun on kaikkea mitä vaan tämä perhe voi toivoa.

Humalassa (liian usein nykyään) ihan jotain muuta.

Tyhmä, asenteellinen, hävytön suustaan, ilkeä, täysin ajattelematon ja itsekäs.

Minua pelottaa.

Vierailija
2/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin miehen kanssa joka on maailman ihanin ja kultaisin selvinpäin. Silloin harvoin kun ottaa, muuttuu, ei tosin väkivaltaiseksi. Uskaltaisinpa väittää, että kovinkaan moni ei pidä puolisonsa humala käyttäytymisestä.

Osani olen valinnut, toivottavasti sulla on elämä täydellistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset tosi kiltit ja kunnolliset miehet ovat monesti kännissä tosi kamalia. Tosi kurja tilanne. Onneksi oma mies ei enää juo usein. Ihan selvä raja on sitten fyysinen väkivalta, jos alkaa nyrkit heilua niin sitten ero ja heti.

Vierailija
4/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran mies on muuten maailman kultaisin ja paras aviomies, niin yrittäkää tehdä asialle jotain. Seuraavan kerran ku mies ottaa, videoikaa se käytös ja näyttäkää sitten seuraavana päivänä. Joillekin ei vaan viina sovi. Jos mies on oikeesti hyvä mies ja perheenisä niin pyrkii kyllä tekemään asialle jotain!!

Vierailija
5/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on tehnytkin asialle jotain. Juo humalaan asti tuskin koskaan nykyisin, ja silloinkaan ei ole kotona kun juo paljon...eli on esim. saunaillassa.

En nyt muista mikä numero olin...

Vierailija
6/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko juttuja miten on käyttäytynyt, pitää minua hulluna.

Vierailija
7/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen ei pidä suostua IKINÄ, että hyväksyy väkivaltaisen/muuten ala-arvoisen humalaisen käytöksen, koska sitä tapahtuu vain humalassa. MIES tekee asialle jotain, tai sitten etsitte uuden miehen. Asia ei ole teidän vastuulla järjestää, vaan mies vastaa omista tekemisistään- myös humalassa.

Vierailija
8/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän asian kanssa paininkin.

Kumpi on parempi/pahempi vaihtoehto ero vai tämä.

Kuitenkin on fiksu, huomaavainen ja vastuullinen isä selvinpäin.

Vierailija
9/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että humalassa ihminen tulee korostuneesti esiin se millanen on. Eli ei varsinaisesti muutu. Jos riidanhalunen, usein kännissä myös väkivaltanen. Mua ärsyttää eniten vastuunpakoilijat. " En muista mitä tein tai sanoin" Pöh!

Vierailija
10/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen ei ole mikään oikea tarve (kuten ruoka, vaatteet, läheisyys). Se on huono tapa kuten tupakointi, jonka voi lopettaa. Anna miehelle selvät sävelet; juominen rajoittuu yhteen saunakaljaan tai sinä lähdet.

Vierailija
11/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
12/12 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perjantaiyö naapurin mies alkaa pahoinpitelemään vaimoaan. Nainen uikuttaa ja minä itken. Arkipäivisin ovat ihan normaalin näköinen perhe. Olen yrittänyt ottaa kontaktia naiseen, mutta tämä juoksee aina karkuun minua. Miksi, miksi, miksi, hän ei lähde pois sen miehen luota?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi