Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies nai yöllä mua kun nukuin.

Vierailija
20.01.2008 |

heräsin aamulla ja ihmettelin kun pöksyt olivat ihan märät ja olin nähnyt jotain seksiunta.

ei ole kyllä kivaa tämmöinen. hemmetti ois se kiva olla hereillä ja vähän nauttiakkin seksistä!!!!!!!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silmät aina kiinni?

Minä ainakin saatan rupatella ihan järkeviä mieheni kanssa nukkuessani. Monta kertaa olen kuulemma istunut sängyn reunalla ja jutellut miehen kanssa ihan terävännäköisenä ja silmät auki. En ole koskaan kävellyt unissani, mutta puhun ja liikun paljon, ja minun kanssani pystyy oikeasti keskustelemaan. Mies siis ei todellakaan voisi aivan varmasti tietää olenko hereillä. Tietääkseni mies ei ole koskaan minua pannut kun olen nukkunut, mutta ei minulla olisi mitään sitä vastaan että panisi. Ja minut on nuorena raiskattu, ja voin sanoa, että te jotka sanotte että tuo on raiskaus, ette tiedä asiasta mitään. Riippuu täysin tilanteesta onko hyväksyttävää. Jos mies tietää, että nainen tykkää, niin miksi ei? Jos taas on ihan selvä hyväksikäytönmaku, että hahaa, ei eukko muuten anna niin pannaanpas ku se nukkuu, ei ehi kieltää, niin ei ole mielestäni oikein.

Vierailija
22/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos on 4,5 promillen humalassa tai syönyt 3 purkillista rauhoittavia.

Mistä ap sitten tiesit, että miehesi on nainut sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miten on, haluaisitko seksiä?

- En/kyllä

Meillä ainakin toinen tulee ja alkaa suudella ja sitten jatketaan makkarin puolelle, tai sitten suukotellaan takaisin ja sanotaan, että nyt ei jaksa.

Mun mielestä tollainen ap:n kuvailema olisi tosi kiihottavaa. Tosin mä kyllä ihan varmasti heräisin siihen...

Vierailija
24/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin ei oikein tiennyt, oliko unissa vai valveilla, ihan mielettömän kiihottavaa se kyllä oli ja aika upeeta, sit kun tajus niistä unenpöpperöistään, et on se ihan totta.

en pistäs pahakseni kyllä vaik useemminkin tapahtuis ;D

Vierailija
25/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te täysin nukkuneet ole.. Olette käyneet siis sen verran tajuissanne, että tapahtuu jotain jonka hyväksytte ja jatkaneet unta!

Ette vaan sitten aamulla sitä välttämättä muista!

Eri asia on jos mies nylkyttää täysin tajuamatonta ja liikkumatonta, reagoimatonta naista!! Siitähän tässä nyt kyse on!

Eri asia jos unissaan olette vähän pyörineet, mutta jos makaa aivan lahnana eikä selvästikään ole hommassa mitenkään mukana niin siinä mennään jo seksuaalisen hyväksikäytön puolelle!

Vierailija
26/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä herään siihen kun mieheni hakkaa hanskaan unissaan. Sitä kestää muutaman sekunnin ja sitten hän taas uinuu rauhassa ja minäkin nukahdan samantien. Joskus taas hän herää itsekin kovaan seisokkiin ja runkkaa jonkun aikaa kunnes hyppää pykälään. Ja minä vähintään puoliunessa. Vähän kuin yöllä havahtuisi hetkeksi johonkin ja nukahtaisi taas. Toimii.

Vierailija
27/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän halua sinun olevan hereillä vai miksi pitää raiskata nukkuvaa ihmistä, en ymmärrä tollasta. Kyylä seksi on parempaa kun molemmat siitä nauttiii silmät auki;)

Vierailija
28/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä se on tosi kiihottavaa jos mies alkaa puuhailemaan kun nukun. Toki herään siihen mutta on ihanaa herätä siihen!

Ensimmäinen ajatus mikä tuli mieleeni ap, rakastatko miestäsi? Nimittäin jos exä olisi tehnyt saman mitä nykyinen mieheni se olisi kuvottanut niin paljon! Nykyisen miehen kanssa on ihanaa kokeilla kaikkea uutta ja rakastan seksiä hänen kanssaan. Ja taidan olla se aktiivisempi osapuoli. Ja tätä en tosiaankaan ollut edellisessä suhteessa halut oli niin pakkasen puolella kun vaan olla voi.

Vierailija
29/29 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoo jotain, mä saatan umpiunessa touhuta vaikka mitä, ex-mieheni sanoi että monetkin kerrat hyväilin häntä yöllä, tungin takapuolta hänen syliinsä, ohjasin kalun sisääni ja hmmm... minä olen nukkunut, en ikinä muistanut mitään noista tekemistäni asioista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi