Ottaisitko ex:si " uusia" lapsia hoitoon?
Kommentit (22)
Ja nuorempi hänen lapsistaan on vajaat 2kk vanhempi kun mun uuden liiton lapsi. Tuli vaan mieleen kysyä muiden mielipiteitä kun laitoin juuri tuon nelikon nukkumaan eli mä hoidan kyllä tarvittaessa ex:n uuden liiton lapsia. Kuten myös ex vaimonsa kanssa hoitaa mun lapsia.
T:Ap
Mun ja exän yhteinen on jo murkkuikäinen, sitten meillä on tahoillamme kummallakin yksi alle kouluikäinen lapsi. Ja nämä kaikki kolme viettävät esim. lomalla yhdessä aikaa mökillä. Tai jos meillä on iltamenoja niin lapsia vahditaan puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsipuolillani on pikkuveli, joka usein tulee meille viikonlopuksi isompien matkassa. Ovat meidän vanhemman pojan kanssa parhaita kavereita.
Miten toi kuvio oikein menee? Kuka tässä on eronnut ensin ja kenestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsipuolillani on pikkuveli, joka usein tulee meille viikonlopuksi isompien matkassa. Ovat meidän vanhemman pojan kanssa parhaita kavereita.
Oletan, että tässä kirjoittaa miehen uusi puoliso, joka itse on lapseton (?). Lapsipuolet on miehen lapset edellisestä liitosta ja pikkuveli on miehen ex:än uudesta liitosta. Eli yksikään näistä lapsista ei ole biologisesti kirjoittajan ja tuo pikkuveli ei ole biologisesti kenenkään lapsi ko. taloudessa.
Jos on hyvät välit niin kivahan tuo on?
Kaverini hoiti ex-poikaystävänsä nykyisen naisen lasta, kun ex ja se nykyinen olivat synnyttämässä yhteistä lasta :D
Tuolla kaverilla itsellään ei ole lapsia ollenkaan.
En tod ota. Se lapsi on syntynyt pettämisen tuloksena.
En. Omat lapset ja muiden kakarat.
Voisin ottaa. Olen ollut 19v lähi-äitipuoli, joten mulle veriside ei ole se tärkein juttu
Mitä nämä puolikkaat äidit ja isät ovat?
Vierailija kirjoitti:
Ja nuorempi hänen lapsistaan on vajaat 2kk vanhempi kun mun uuden liiton lapsi. Tuli vaan mieleen kysyä muiden mielipiteitä kun laitoin juuri tuon nelikon nukkumaan eli mä hoidan kyllä tarvittaessa ex:n uuden liiton lapsia. Kuten myös ex vaimonsa kanssa hoitaa mun lapsia.
T:Ap
Ihanaa että teillä on noin hyvät välit! Ehdottomasti tuo on lasten etu! Ja varmaan myös teidän aikuisten, kun osaatte noin mutkattomasti suhtautua toisiinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että tässä kirjoittaa miehen uusi puoliso, joka itse on lapseton (?). Lapsipuolet on miehen lapset edellisestä liitosta ja pikkuveli on miehen ex:än uudesta liitosta. Eli yksikään näistä lapsista ei ole biologisesti kirjoittajan ja tuo pikkuveli ei ole biologisesti kenenkään lapsi ko. taloudessa.
"Meidän vanhemman pojan" ei kyllä kuulosta siltä että on lapseton.
Miehelläni ei ole muita lapsia.
Eiköhän se avioero tulisi tuossa kohtaa. En hoitaisi äpäriä.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että teillä on noin hyvät välit! Ehdottomasti tuo on lasten etu! Ja varmaan myös teidän aikuisten, kun osaatte noin mutkattomasti suhtautua toisiinne.
Samaa mieltä! Hieno asia!
En ole nähnyt eksää yli 20 vuoteen, miksi ihmeessä hän haluaisi lapsiaan minulle hoitoon? Eiköhän hänellä ole piirunverran ajankohtaisempiakin lastenhoitajia.
Vierailija kirjoitti:
Syytön se lapsi siihen on.
En hoitaisi. Ex on omat lapsensa hylännyt.
Kyllä olisi perinteisillä arvoilla taas tarvetta... tämmöinen sekoilu ei kyllä ole kenellekään hyväksi. Jos erotaan niin silloin erotaan (vaikka se syntiä onkin) eikä muiden lapsia enää sotketa aiempien kumppanien elämään. Tämäkin sekoilu kai jotain isompien kaupunkien juttuja, onneksi maaseudulla ihmiset ovat vielä arvoiltaan terveitä!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syytön se lapsi siihen on.
Eihän se lapsi tarvitse hoitopaikkaa, vaan vanhemmat tarvitsevat syystä tai toisesta vapaata. Ja vanhemmat ovat syyllisiä.