Nainen, haluaisitko isommat rinnat?
Mikä on nykyinen kuppikokosi? Mikä olisi " unelma" kokosi?
Kommentit (21)
Mielelläni en ottaisi isompia, mutta kiinteämmät kyllä, minkä tahansa kuppikoon B:stä alkaen.
Ja melkein voisin tuon C:n ottaa. Tosin tämä B on kuitenkin se tutumpi, ja saahan tässä imetyksen jälkeen olla umpionnellinen, että rinnat säilyivät kiinteinä ja muutenkin ennallaan. Nännit kasvoivat kokoa, joten kaiken kaikkiaan ei mitään valitettavaa. Nuo imetysajan rinnat vaan olivat nii-in upeat :)
N24
Yhtä suuremman kirjaimen huolisin, mutta sitä suuremmat tuntuisivat jo vierailta.
Normaalisti koko on B75, mutta nyt keskiraskauden aikana kuppikoko vaihtunut C:ksi. Imettäessä (mulla 2 lasta) rinnat ovat olleet aluksi tosi isot, mutta sitten muuttuneet D-kupiksi ja kun vauva ei ole enää ollut täysimetyksellä, niin C-kupiksi. Imetyksen loputtua B-kupin rinnat ovat tuntuneet tosi pieniltä, mutta kyllä niihin on taas tottunut... KAhdesta imetyksestä huolimatta miehet ovat kehuneet niitä kiinteiksi.
Jos saisin valita, niin C-kupin rinnat olisivat parhaat. Täytynee siis imettää tätä kolmatta pitkään... :))) D:t olisivat myös ihan ok, mutta sitä suurempia en haluaisi. Etenkään jo olivat jotkut roikkuvat...
Olen hoikka ja siro, joten minulle suuret eivät sopisikaan. Nyt 70-75B. Roikkua ei saa ;-)
Nyt koko on A80 tai b 75, rintsikoissa on eroja.
kyllä, mutta muoto menee koon edelle. Nyt b75, imetys vei täyteläisyyden rinnoista. eli tuollainen kiinteä c75 olisi täydellinen.
vaan vähän riippuvat, vaikka en olekaan imettänyt. Olen kuitenkin tyytyväinen rintoihini enkä arastele ottaa yläosattomana aurinkoa kesällä.
Nyt c70 tai b/75 kolmen imetyksen jälkeen tyhjää täynnä...nuorempana kauniit....haluaisin vaikka b mutta kiinteämmät. olenkin katsellut niitä ns .ripustus leikkauksia mut on niin kallista :(
f80 täällä hetkellä. jos sai kiinteämmät dd niin olis kiva. pieniä en missään nimessä haluaisi
isompia en haluaisi, mutta kiinteämmät. Vaikkakin miehet sanoneet että nää ei todellakaan roiku.
Hhehheh;) Siis että ihan miesten apua tarvitset sdiihen, että he mainostavat että rintasi eivät roiku;9 Etko itse osaa katsoa peilistä;)
T: Mulla pieni a, ja todellakin haluisin täyteläisemmät rinnat (vaikka miesten mielestä nämä ovat juuri sopivat;)
Ihan tyytyväinen olen. En ainakaan pienempiä haluaisi.
Vierailija:
pienirintaisenat. 70c
70C pieni vai!?
Siksi kuppikoko onkin C eikä B. Itse laihduin 80B:stä 75C:ksi. Eli nainen pieneni, mutta rinnat onneksi eivät. Näin sainkin C-kupin rinnat ;)
en haluaisi, olen näihin tyytyväinen koko 85a tai 80b.. käteensopivat ;)
jonka ottaisin mielelläni takaisin. Sen suurempia en kaipaisi, tai tuntuisivat varmasti jotenkin vierailta. Ja liikunnankin takia tuo a-kuppi voisi olla aika ideaali.