Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Young living öljyt

Vierailija
31.03.2014 |

Onko kellään kokemusta? Onko ihan huuhaata? 

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

öljy kirjoitti:

misumiiru kirjoitti:

Hei noista Young Living öljyistä. Olisin kysynyt, tietääkö joku onko ne synteettisiä vai luomuja ja mistä niistä saa tietoa suomenkielellä? Pojan kerhossa yksi äiti mainosti niitä ja alkoi kiinnostaa, mutta vähän enemmän tietoa pitäis saada, kuin heidän omilta sivuilta ja ainakin suomeksi.

Hei! Laita viestiä: eteeriset.ilon.pisarat@gmail.com. Minulla on kolmen vuoden kokemus Young Livingin öljyistä, joten saat vastauksia.

Vastauksia eli myyntipuheen.

Vierailija
42/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi sisäisesti käyttää luonnonmukaista öljyä? Itse olen käyttänyt ja huomaamani muutokset ovat olleet erittäin positiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on tutkittu öljyjen pitkäaikaisvaikutuksia? Luonnonmukaisuuteen ja sen myötä turvallisuuteen on turha vedota, sillä luonnosta löytyy aineita joilla voi vaikka tappaa ihmisen.

Nämä verkostomarkkinointiuskovaiset on kyllä raskaimpia ihmisiä mitä tiedän.

Vierailija
44/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät paljon sisäisesti öljyä joka syövyttää muovipullon terve järkikin sanoo että se ei voi olla terveellistä.

Vierailija
45/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kerran töihin niiden pääkonttoriin, joku suomalainen nainen tivasi osaanko ruotsia c-kielenä, vastasin että olen täysin kaksikielinen enkä ole koskaan opiskellut ruotsia vieraana kielenä. Yllättäen en saanut työpaikkaa. Itse käytän laventeliöljyä (toista merkkiä) nukkumiseen. Jos tuntuu että tuotteet toimii kannattaa käyttää.

Vierailija
46/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua huvittaa yhden YL-hörhön hehkutus siitä, miten näiden öljyjen avulla laihtuu eikä sairasta...kyseinen mamma on lihonut entisestään, vaikka on lotrannut öljyjä viimeiset 3 vuotta :D ja bongasinpa heidät kuumeisine lapsineen päivystyksestäkin, vaikka "julkisesti" eivät ole sairastaneet yhtään mitään viimeiseen 3 vuoteen...

Vierailija
47/148 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin YL- kutsuilla. Kutsujen pitäjä oli melko huonosti perehtynyt esim. öljyjen turvallisuuspuoleen, eikä osannut kertoa tarkemmin niistä tieteellisistä tutkimuksista, johon jatkuvasti puheessaan viittasi. Lisäksi esittelyssä kerrottiin kaikenlaisia ihmeparantumislegendoja, joiden paikkaansapitävyyttä ei osattu todentaa. Kaikenkaikkiaan itse esittelystä jäi todella vahva "huuhaa"- fiilis ja suorastaan kusetuksen maku suuhun.

Kaikesta huolimatta ostin muutaman öljyn, sillä olin jo etukäteen päättänyt kokeilla "hajuterapiaa" jokavuotiseen kevätalakuloon ja ajoittaisiin stessin tuomiin ahdistuksen tunteisiin. Olen hajuherkkä ihminen ja hajuilla on aina ollut minuun voimakkaita psyykkisiä vaikutuksia, (esim tietyt pahat hajut saavat minut kokemaan ahdistusta.) joten ajattelin että kaikista mahdollisista luontaishoidoista tämä voisi olla minulle sopivin.

Ja olikin. Olen kokenut, että tuoksujen avulla olen saanut merkittävää helpotusta ahdistukseen ja alakuloon. Ja hyvin nopeasti. En kuitenkaan uskaltaisi suositella muille, enkä alkaa myymään tuotteita sillä luulisin, että omalla kohdallani osa tuotteiden tehosta on placebo-efektiä eli "uskoa" tuotteen voimaan ja osa sitä, että hajut muutenkin vaikuttavat minuun voimakkaasti.

Mutta en kuitenkaan myöskään tuomitsisi öljyjä tai muita luontaishoitoja.

Vaivojen ja sairauksien hoidossa (oli hoitomuoto sitten luontaishoito tai lääketieteellinen hoito) on kuitenkin olennaista myös se, että potilas uskoo hoidon tehoon. Jo pelkästään usko hoidon tehoon hoitaa osan vaivasta, mikä joillekin saattaa olla jo tarpeeksi, jotta pystyy jatkamaan elämäänsä täysipainoisesti.

Vierailija
48/148 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa todellakin ottaa selvää, mitkä luonnolliset öljyt soveltuvat sisäisesti käytettäviksi. Esim young livingillä joissakin pulloissa on erikseen mainittu jos tarkoitettu myös sisäiseen käyttöön. Lisäksi kannattaa perehtyä puhtaiden eteeristen öljyjen laimennukseen eri tarkoituksiin käytettäviksi. Väärinkäyttö altistaa joskus pidemmälläkin aikavälillä kehittyvälle yliherkkyydelle, ja jotkut öljyt mainitaan alan kirjallisuudessa esimerkiksi toksisiksi, olkoonkin että niillä on oikein käytettynä myös parantavia vaikutuksia. Itse löysin hyvin pikaisella googletuksella paljon elintärkeää informaatiota öljyillä läträämisestä. Lukemassani kiehtovassa kirjassa neuvottiin maltilliseen käyttöön painottaen, että vähemmän on tässäkin tapauksessa enemmän - jos käytät liikaa öljyä, keho suojautuu sulkeutumalla sen vaikutuksilta, jolloin positiiviset vaikutukset lakkaavat esimerkiksi liian kauan diffuusatessa: jos höyryjä hengitellään suositusannokset ylittäen, vaikutus lopulta kumoutuu ja keholla menee jonkin aikaa toipua ylikuormituksesta. Lapsille soveltuvat öljyt ja annostukset ovat oma juttunsa: lapsi voi vaikka kuolla väärän öljyn vaikutuksesta. Siitä mitä olen kuullut ihmisten tavasta käyttää näitä voimakkaita öljyjä, voi päätellä, että kun firma ei ole painottanut järkevää käyttöä, vastuu aiheeseen perehtymisestä on jäänyt käyttäjälle, joka haltioituneena muiden esimerkistä ja hehkutuksesta ei ymmärrä vaaraa.

Vierailija
49/148 |
21.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vajaan vuoden käytön jälkeen saanut avun keskivaikeaan psoriasikseen. En ole enää ollenkaan tarvinnut voimakkaita kortisonivoiteita. Ihon paraneminen tuskin voi olla placebovaikutusta. Samoin kipuihin olen saanut apua. Uskon vahvasti YL:n tuotteisiin. Tilaan itselleni, en myy. Pitää muistaa, että mikä auttaa toisella, ei toimikaan taas jollIn muulla. Niinhän se on lääkkeiden kanssakin. Kannattaa ainakin kokeilla! :)

Vierailija
50/148 |
17.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ylemmän linjan henkilö, vaan tavallinen käyttäjä, joka on tyytyväinen tuotteisiin. Olin juuri ollut Frantsilassa kursseilla ja kysyin, että mistä heidän öljynsä tulevat. Eivät vastaa muuta, kuin että ulkomailta.

Oletteko koskaan nähnyt Suomessa kasvavan sitruunapuita, appelsiinipuita, Frankincense "puita", eli Boswellia Carterii -puita jne.....minä en. Silti sitten ne on mielestänne suomalaisia tuotteita?

Vierailija
51/148 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt young living öljyjä ja ei ole mitään moitittavaa.Myös veteen olen lisännyt esim greippi öljyä ja lemonia eikä ole tullut mitään haittavaikutuksia.

Vierailija
52/148 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vähän outoa, että nimenomaan nää öljyt on joistakin niin epäilyttäviä ja jopa vaarallisia niiden takana täytyy olla ahnetta voitontavoittelua, mutta samaan hengenvetoon toitotetaan, että lääkkeet on ainoa ja oikea turvallinen ratkaisu. Mihin se kriittisyys katoaa sitten niiden kohdalla? En uskoisi sokeasti, että joku öljy voisi autuutta tuoda, mutta miettisin kriittisesti myös lääkkeitä ja lääkebisnestä. Vaikka moni niistä varmasti apua saa ja ne hengen pelastavat, niin se masennuspurkki ja pilleritkään eivät ole ratkaisu, ainoastaan mahdollistavat joillakin vastaanottaa esim.terapiaa, mutta ei se pilleri yksinään ole ratkaisu. 

Vierailija
53/148 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syylään auttaa mikä tahansa hoito, syylähän on viruksen aiheuttama, eli tulee ja menee omia aikojaan. Ei tarvita sitruunaöljyä.

Vierailija
54/148 |
25.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sano mitään muuta kuin tuosta sitruunaöljystä kun siitä pelkästään kokemusta. Laitoin syylään niin syylää ei enää 3 viikon päästä ollut joten tehosi siihen.

Muista en tiedä. Haiskahtaa verkostomarkkinointi. Mutta ajattelen et jos nämä eivät tavarataloihin pääse niin silloin haiskahtaa..

Syylä on viruksen aiheuttama, eli tulee ja menee omia aikojaan. Yhtä tehokas hoito on se vanha, missä villalankaan laitetaan solmu, heitetään kompostiin ja kun se on maatunut, on syylä hävinnyt! Vanha, tehokas hoito!!

Vierailija
55/148 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä kura paskaa

Vierailija
56/148 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttina noihin Frantsilan öljyihin, niin he eivät valmista itse eteerisiä öljyjään. He ostavat öljyt ulkomailta ja ainoastaan muutamaan kosmetiikkatuotteeseensa valmistavat öljyn itse. Tämä on juuri kysytty heiltä itseltään. Sanoivat, että jos höyrytislaisivat itse öljyt, hinta olisi niin kallis, että eivät pystyisi myymään niitä.

Young Livingin laatu on terapeuttisen tason laatua ja kun höyrytislauksessa voi olla kolme eri vaihetta, niin nämä on ensimmäisen tislauksen tuotetta, eli sitä parasta.

Monissa nettikaupoissa näkyy olevan öljyjä myynnissä, joita kaupataan 100% eteerisinä öljyinä. Kuitenkin niissä voi olla vain 10% sitä aitoa öljyä ja loppu jotain täyteöljyä. Näin on mm. Frantsilan Ruusuöljyssä. Pullon kyljessä tosin lukee, että 10% Ruusuöljy ja 90% Jojobaöljy. 

Jos jokainen öljy maksaa kaupassa esim. 10 eur, niin voi olla varma, että se ei ole aitoa. Aidon öljyn hinta riippuu mm. siitä, paljonko satoa saadaan vuodessa, miten paljon raaka-ainetta pieneen öljypulloon tarvitaan ym.

Young Living on verkostomarkkinointiyritys, mutta kun tilaa suoraan heiltä, saa aitoa tavaraa, eikä ole pelkoa, että ostaa jotain laimennettua tuotetta, mistä ei loppujen lopuksi tiedä, mitä se on.

Näitä ei siis kukaan myy kenellekään, vaan jokainen ostaa itse omat öljynsä/tuotteensa, niinkuin mistä tahansa nettikaupasta.

Vierailija
57/148 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyt tuottaa päänkipua ja huonoa oloa ja silmien kihelmöintiä yn muita oireita joka kerta kun vaimoni olen antanu laittaa. Joten jotain mätää näis on. vatsuudessa en anna enää laittaa itseeni näitä

Vierailija
58/148 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nämä young livin öljythä on jenkkilästä jotka ovat tunnetusti yksiä eniten kemilaaleja tuotavista maista joten mikä tekisi poikeuksen muka puhtauteen? Jotain kemikaaleja varmasti on näis. Samoja oireita myös täällä. On tutkittu et tietylaisilla hajuilla/kemikaaleilla pystyy vaikuttaa ihmis mielee/oloon niin jotaki naisten pään sekottavaa näissä on

Vierailija
59/148 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieras25 kirjoitti:

Näitä ei siis kukaan myy kenellekään, vaan jokainen ostaa itse omat öljynsä/tuotteensa, niinkuin mistä tahansa nettikaupasta.

Kukaan ei myy kenellekään? Verkostomarkkinoinnin ideahan on juuri myydä, ja myyjänä saada provikkaa.

Kaikista verkostomarkkinointiyrityksistä YL ei varmasti ole pahimmasta päästä, mutta verkostomarkkinoinnista on silti kyse, eikä "mistä tahansa nettikaupasta" kun houkutellaan ryhtymään öljymyyjäksi ja maalaillaan kuvia kuinka "jokainen voi menestyä yritystoiminnallaan".

Vaikka tästä esimerkki: "Sinulla on muutamia eri mahdollisuuksia saada tuotteita käyttöön.

Voit tilata joko jälleenmyyjän kautta, kirjautua itse asiakkaaksi tai jälleenmyyjäksi. Näiden ero on se että asiakkaana joudut maksamaan ovh hinnan ja jälleenmyyjänä saat tukkuhintaan eli 24% alennuksen tuotteista. Jälleenmyyjyys on ilmainen eikä se velvoita sinua markkinoimaan tuotteita.  Kun tulet meidän asiakkaaksi tai kirjaudut jälleenmyyjäksi, pääset mukaan tiimiin jossa on paljon käytännön tietoa ja kokemusta öljyistä. Me autamme sinut alkuun ja olemme tukemassa sinua niin tuotetietoudessa kuin myös menestykseen liiketoiminnan luomisessa !"

Eteeriset öljyt eivät myöskään ole välttämättömiä kenenkään terveydelle ja hyvinvoinnille, eikä niiden käyttö esim. estä ketään sairastumasta tai auta laihtumaan.  Jos kokee niistä olevan itselleen hyötyä, niin ok. Joku raja silti tuossa markkinoinnissa...

Vierailija
60/148 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteerisillä öljyillä on toki hyötyvaikutuksia, mutta niitä ei saisi käyttää sellaisenaan, vaan laimennettuina. Eukalyptus esimerkiksi voi puhtaana lamauttaa hengityksen. Lisäksi sitrusöljyt puhtaana reagoivat tosi pahasti UV-valon kanssa ja voi aiheuttaa melkoisia palovammoja. Lapsille tai lemmikeille en uskaltaisi käyttää mitään jo siksi, että niitä on sen verran hankala vahtia, etteivät mene omia aikojaan pistämään suuhunsa jotain, mitä ei pitäisi. Lapsi sitä paitsi on liian nuori päättämään omasta hoidostaan ja koen vähintäänkin kyseenalaisena, että vanhemmat päättävät omien empiiristen ja subjektiivisten kokemustensa perusteella ottaa käyttöön hoitomuodon, jonka tepisimisestä ei ole takeita, haittavaikutukset kun monesti näkyvät ulospäin vasta vuosien kuluttua. Valitettavasti harvalla vanhemmalla on keinoja selvittää, mitä se öljy oikeasti tekee kehossa, ei kotikonstein pääse mittaamaan vaikkapa tulehdusarvoja, vaikka päällisin puolin vaikuttaisikin toimivan. Eikä se öljy _paranna_ mitään pitkäaikaissairautta, vaikka oireita helpottaisikin.

Mutta siis. Mistä te oikein luulette lääkkeiden vaikuttavien aineiden alun perin olevan peräisin? Luonnosta on löydetty jotakin, joka auttaa vaivoihin, jota sitten tehdään synteettisesti kontrolloidulla annoksella, ei se ole sen kummempaa. Tietysti lääkemarkkinoissa on vilppiä samalla tavalla kuin missä tahansa muussakin alassa, mutta Suomessa nyt uskaltaisin olla turvallisin mielin, kumminkin sen verran tarkat turvallisuusvaatimukset. Ja yleisesti käytettävissä olevista lääkkeistä löytyy keskimäärin hyvin helposti luotettavia tutkimuksia, joista voi ihan itse käydä perehtymässä siihen, miten on testattu ja mitkä on lopputulokset, vähän epäilen, ettei mitään pitkäaikaisseurantaa ole näistä tehty. Pitkäaikaisella en tarkoita mitään yksittäisen palstamamman kolmen vuoden kokemusta, vaan oikeasti vuosien tai vuosikymmenien aikana kontrolloidusti toteutettua tutkimusta, josta muut tekijät on suljettu pois.