Young living öljyt
Kommentit (148)
Käsittääkseni toimivat myös autoon. Laventeli ruusunlehti shotti pidentää öljyvaihtoväliä viidellä vuodella ja katalysaattorista tulee pelkkää happea. SUOSITTELEN!
vakuuttunut kirjoitti:
Käsittääkseni toimivat myös autoon. Laventeli ruusunlehti shotti pidentää öljyvaihtoväliä viidellä vuodella ja katalysaattorista tulee pelkkää happea. SUOSITTELEN!
Joko et tiedä autoista yhtään mitään tai sun tekstis on provo 😂😂😂
Et oikeesti voi olla tuota mieltä tai uskoa tota... Tai no jos haluat autos rikkoa ni anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Hah..porukka täällä arvostelee öljyjen turvallisuutta ja kuitenkin pumppaa intoa puhkuen lääkeäineita omaan ja lastensa kehoon. Nehän ne vasta turvallisia onki :'D ja mitä noihin huomautuksiin tulee esim. Sellainen öljy kun panaway, joka on kipuöljy oli alunperin PAINaway mutta lääketeollisuus sen kielsi..niin ja jälleenmyyjät kyllä opiskelee tuota jatkuvasti..
Mikä hemmetin idiootti tän kirjotti
Nämä tuotteet on todella kalliiksi. Olen kokeillut kosmetiikkaa ja siivousaineita öljyjen lisäksi. Laadukasta luonnonkosmetiikkaa saa muualta puolet halvemmalla ja ero edullisimpiin tuotteisiin on jopa nelinkertainen. Sata euroa menee ihan pikkujuttuihin, ei siksi huvita ostaa. Laadukkaita eteerisiä öljyjä saa myös paljon halvemmalla. Kohtuuttoman hintainen sarja mielestäni.
Käytän YL:n öljyjä, mutta en liiketoimintaa. Uskon, että tuotteet ovat laadukkaita, olen vieraillut farmilla missä kasvatetaan kasveja mitä käytetään öljyihin ja päässyt itse seuraamaan tuotantoprosessia. Mutta kieltämättä lievä hurmoksellisuus asian ympärillä häiritsee YL:n tilaisuuksissa. Ja voi niitä lestaadiolaisäitejä niiden nyyttiensä kanssa...ehkä tämä YL antaa heille pakotien lapsiarjesta ja jonkun harrastuksen lapsienteon välissä. Hyvä tietysti, että jotkut viitsivät tähän maahan kakaroita puskea.
Suoraa, mutta asiallista puhetta Young Living-kultista irroittautuneelta:
Netistä löytyy paljon englanniksi juttuja esim cinnamon bark öljystä, josta on löydetty synteettisiä ainesosia. Lukekaapa. En kyllä kritiikittömästi usko näiden tuotteiden laatuun.
Vieras25 kirjoitti:
Kommenttina noihin Frantsilan öljyihin, niin he eivät valmista itse eteerisiä öljyjään. He ostavat öljyt ulkomailta ja ainoastaan muutamaan kosmetiikkatuotteeseensa valmistavat öljyn itse. Tämä on juuri kysytty heiltä itseltään. Sanoivat, että jos höyrytislaisivat itse öljyt, hinta olisi niin kallis, että eivät pystyisi myymään niitä.
Young Livingin laatu on terapeuttisen tason laatua ja kun höyrytislauksessa voi olla kolme eri vaihetta, niin nämä on ensimmäisen tislauksen tuotetta, eli sitä parasta.Monissa nettikaupoissa näkyy olevan öljyjä myynnissä, joita kaupataan 100% eteerisinä öljyinä. Kuitenkin niissä voi olla vain 10% sitä aitoa öljyä ja loppu jotain täyteöljyä. Näin on mm. Frantsilan Ruusuöljyssä. Pullon kyljessä tosin lukee, että 10% Ruusuöljy ja 90% Jojobaöljy.
Jos jokainen öljy maksaa kaupassa esim. 10 eur, niin voi olla varma, että se ei ole aitoa. Aidon öljyn hinta riippuu mm. siitä, paljonko satoa saadaan vuodessa, miten paljon raaka-ainetta pieneen öljypulloon tarvitaan ym.Young Living on verkostomarkkinointiyritys, mutta kun tilaa suoraan heiltä, saa aitoa tavaraa, eikä ole pelkoa, että ostaa jotain laimennettua tuotetta, mistä ei loppujen lopuksi tiedä, mitä se on.
Näitä ei siis kukaan myy kenellekään, vaan jokainen ostaa itse omat öljynsä/tuotteensa, niinkuin mistä tahansa nettikaupasta.
Kai olet tietoinen, että ''terapeuttisen tason laatu'' on tämän firman itse lanseeraama sertifikaatti jolla ei ole mitään ulkopuolista kontrolloijaa?
Paras juttu mitä YL öljyistä oon kuullu, on se et halvaantunut parkinsonia sairastava mies parantu TÄYSIN, kun alkoi öljyjä käyttämään. Siis pystyi kävelemään ym. Jännä, miten meillä silti on parkinson potilaita pilvinpimein, kun siihen ois näinkin yksinkertainen hoito saatavilla.
Vanha tuttu otti yhteyttä ja pyysi käymään. Soiteltiin eka ja hän oli puhelimessa niin sydämellinen ja whatsapissa tuli ajo-ohjeet sydämen kanssa. Olin ihan että hei mahtavaa uusia vanha ystävyys, ihanaa. Ostin kukkia, menin innoissani kahville... vastassa iloinen, sydämellisyyttä uhkuva vanha kaveri.
Voitte arvata, se olikin tätä young living myyntiä vaan. Mulle laitettiin tipat jotain niistä öljyistä ja sain kuulla, miten koko hänen elämänsä muuttui, eikä halua pitää tietoa vain itsellään, vaan haluaa jakaa tätä öljyjen ilosanomaa eteenpäin.
No, en ryhtynyt asiakkaaksi enkä jälleenmyyjäksi. En kuullut tästä ihmisestä koskaan enää, kun kävi selväksi, etten halua öljjyjä.
miekkavalas kirjoitti:
Vieras25 kirjoitti:
Kommenttina noihin Frantsilan öljyihin, niin he eivät valmista itse eteerisiä öljyjään. He ostavat öljyt ulkomailta ja ainoastaan muutamaan kosmetiikkatuotteeseensa valmistavat öljyn itse. Tämä on juuri kysytty heiltä itseltään. Sanoivat, että jos höyrytislaisivat itse öljyt, hinta olisi niin kallis, että eivät pystyisi myymään niitä.
Young Livingin laatu on terapeuttisen tason laatua ja kun höyrytislauksessa voi olla kolme eri vaihetta, niin nämä on ensimmäisen tislauksen tuotetta, eli sitä parasta.Monissa nettikaupoissa näkyy olevan öljyjä myynnissä, joita kaupataan 100% eteerisinä öljyinä. Kuitenkin niissä voi olla vain 10% sitä aitoa öljyä ja loppu jotain täyteöljyä. Näin on mm. Frantsilan Ruusuöljyssä. Pullon kyljessä tosin lukee, että 10% Ruusuöljy ja 90% Jojobaöljy.
Jos jokainen öljy maksaa kaupassa esim. 10 eur, niin voi olla varma, että se ei ole aitoa. Aidon öljyn hinta riippuu mm. siitä, paljonko satoa saadaan vuodessa, miten paljon raaka-ainetta pieneen öljypulloon tarvitaan ym.Young Living on verkostomarkkinointiyritys, mutta kun tilaa suoraan heiltä, saa aitoa tavaraa, eikä ole pelkoa, että ostaa jotain laimennettua tuotetta, mistä ei loppujen lopuksi tiedä, mitä se on.
Näitä ei siis kukaan myy kenellekään, vaan jokainen ostaa itse omat öljynsä/tuotteensa, niinkuin mistä tahansa nettikaupasta.Kai olet tietoinen, että ''terapeuttisen tason laatu'' on tämän firman itse lanseeraama sertifikaatti jolla ei ole mitään ulkopuolista kontrolloijaa?
Aivan. Mitään terapeuttisen tason laatua ei ole olemassakaan.
Vieras25 kirjoitti:
Young Livingin laatu on terapeuttisen tason laatua ja kun höyrytislauksessa voi olla kolme eri vaihetta, niin nämä on ensimmäisen tislauksen tuotetta, eli sitä parasta.
ymmärräthän että tuo "terapeuttisen tason laatu" on heidän itse _keksimä_ tuotemerkki, sen perässä on se r-kirjainkin ympyrän sisällä. eli ei todellakaan mikään tieteellinen termi.
ja jos tuote tislataan kolme kertaa, niin se kaikista viimeisin tisle on sitä puhtainta :D miksi ihmeessä sitä muuten kolmesti tehtäisiin? :D:D mieti nyt vähän kustannuksia ja työaikaakin. ekassa tisleessä on vielä runsaimmin epäpuhtauksia mukana.
eli sulla on nyt vähän faktat tässä hukassa
t: laboratorioanalyytikko
ja todella lukekaapa wikipediasta perustajan taustoista, paljon rikollista ja huuhaatoimintaa taustalla. pyramidihuijaus. ette te oikeasti halua tälläistä tukea?
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Donald_Gary_Young
"During the course of the investigation, Young offered to deliver a baby, and he claimed that he could detect cancer with a blood test and treat the disease."
ja itse yritys: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Young_Living
"illegal marketing of its products as treatments or cures for Ebola virus, and other conditions, including "Parkinson’s disease, autism, diabetes, hypertension, cancer, insomnia, heart disease, post-traumatic stress disorder (PTSD), dementia, and multiple sclerosis."
eli nyt ne valot päälle jos uskotte että EBOLAkin näillä öljyillä paranee!
Juice+ ja hopeavettä vähä vielä niin tuntuu öljylisäkin paremmalta.
iho suorastaan hehkuu
Young living öljyt, vaikka ovat miten luonnonmukaisia niin eivät kuitenkaan keholle luonnollisia tuotteita. Ymmärrän että öljyjä voidaan laittaa esim jalkahoidon yhteydessä kylpyveteen jne mutta en ikinä laittaisi näitä öljyjä kroppani sisään.
Ei tällaiset tuotteet todellakaan poista sairauksia, välilevyn pullistumia jne. Puoskarointia sanon minä.
Mutta niissä eteerisissä öljyissä on paljon ei toivottuja aineita. Esim alkoholi yms. Ostan mielummin young livingiltä öljyt, koska tiedän niiden olevan kaikkein parhaimpia. En todellakaan menisi levittämään vaikka omiin ikeniini jotain perus kaupan paskaa joka sisältää enemmän paskaa ko itse tuotetta
Jaahans. Tuttu soitti ja halusi, ettå tulen esittelyyn. Kiitos av-mammojen tietopankin, en mene. Tienatkoon elantonsa oikealla työllä.