Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Young living öljyt

Vierailija
31.03.2014 |

Onko kellään kokemusta? Onko ihan huuhaata? 

Kommentit (148)

Vierailija
21/148 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 00:13"]

Tervehdys!

Suosittelen erityiseen kriittisyyteen näiden aineiden kohdalla. 

Tervejärkinen ihminen ymmärtää, että sellainen mikä kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, myös on sitä. 

Ei voi olla olemassa sellaista öljyä, jota voi käyttää virusten torjuntaan ja masennukseen. Aivan täyttä kusetusta koko firma. Aivan kuten oli Herbalife ja homeopatia. Samat ihmiset haksahtaa näihin ja se on surullista. Maksavat vielä usein pienistä tuloista järjettömän kalliita hintoja. Kallein öljy, minkä minä olen löytänyt, maksoi lähes 200 € pullo. Ja se ei todellakaan ollut mikään limpparipullo, vaan mitätön 25 ml. 

Herätkää nyt ihmeessä!

[/quote]

Erehdyt, Young Livingin kallein öljy maksaa 240 euroa/5 ml. Mutta suurin osa jokapäiväiseen käyttöön soveltuvista öljyistä maksaa paljon vähemmän. Eteerisissä öljyissä on erilaisia kemiallisia, mitattavissa olevia pitoisuuksia eri aineita ja ne vaikuttavat ihmiseen eri tavoin, mm. hajuaistin kautta tunteisiin. Homeopatian toimintaperiaate on aivan erilainen. Me ollaan erilaisia ja meihin tehoavat erilaiset hoidot. Ja maailma on täynnä valintoja, joka päivä. Pidän itse täysin hulluina niitä, jotka hoitavat itseään pelkästään koululääketieteen keinoin ja lääkkein. Ei  maailma ole niin rajallinen että vain koululääketiede pystyisi sanomaan mikä on oikea hoito mihinkäkin vaivaan. Valitettavasti Suomessa ei vain tunnusteta mitään muuta kuin yksi totuus.

Vierailija
22/148 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenttina noihin Frantsilan öljyihin, niin he eivät valmista itse eteerisiä öljyjään. He ostavat öljyt ulkomailta ja ainoastaan muutamaan kosmetiikkatuotteeseensa valmistavat öljyn itse. Tämä on juuri kysytty heiltä itseltään. Sanoivat, että jos höyrytislaisivat itse öljyt, hinta olisi niin kallis, että eivät pystyisi myymään niitä.
Young Livingin laatu on terapeuttisen tason laatua ja kun höyrytislauksessa voi olla kolme eri vaihetta, niin nämä on ensimmäisen tislauksen tuotetta, eli sitä parasta.

Monissa nettikaupoissa näkyy olevan öljyjä myynnissä, joita kaupataan 100% eteerisinä öljyinä. Kuitenkin niissä voi olla vain 10% sitä aitoa öljyä ja loppu jotain täyteöljyä. Näin on mm. Frantsilan Ruusuöljyssä. Pullon kyljessä tosin lukee, että 10% Ruusuöljy ja 90% Jojobaöljy.
Jos jokainen öljy maksaa kaupassa esim. 10 eur, niin voi olla varma, että se ei ole aitoa. Aidon öljyn hinta riippuu mm. siitä, paljonko satoa saadaan vuodessa, miten paljon raaka-ainetta pieneen öljypulloon tarvitaan ym.

Young Living on verkostomarkkinointiyritys, mutta kun tilaa suoraan heiltä, saa aitoa tavaraa, eikä ole pelkoa, että ostaa jotain laimennettua tuotetta, mistä ei loppujen lopuksi tiedä, mitä se on.
Näitä ei siis kukaan myy kenellekään, vaan jokainen ostaa itse omat öljynsä/tuotteensa, niinkuin mistä tahansa nettikaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/148 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritys on jo saanut joitakin huomautuksia sopimattomista tuote-etiketeistä ym. ja luulen, että lisää huomautuksia sataa, kun näitä myy aivan käsittämättömät "nämä on parhaita tuotteita, ei allergiareaktioita voi tulla, ne ovat vain puhdistautumisen merkki"

Vierailija
24/148 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah..porukka täällä arvostelee öljyjen turvallisuutta ja kuitenkin pumppaa intoa puhkuen lääkeäineita omaan ja lastensa kehoon. Nehän ne vasta turvallisia onki :'D ja mitä noihin huomautuksiin tulee esim. Sellainen öljy kun panaway, joka on kipuöljy oli alunperin PAINaway mutta lääketeollisuus sen kielsi..niin ja jälleenmyyjät kyllä opiskelee tuota jatkuvasti..

Vierailija
25/148 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jokin pyramidi! Ja eiköhän joku taas uuden tarinan niellyt kiidä väittämään kohta toista. Siitä samasta vanhasta jekusta tässä on kyse, missä muutama ansaitsee ja 98% menettää rahat, ystävät ja sukulaiset.

Vierailija
26/148 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 18:25"]Kommenttina noihin Frantsilan öljyihin, niin he eivät valmista itse eteerisiä öljyjään. He ostavat öljyt ulkomailta ja ainoastaan muutamaan kosmetiikkatuotteeseensa valmistavat öljyn itse. Tämä on juuri kysytty heiltä itseltään. Sanoivat, että jos höyrytislaisivat itse öljyt, hinta olisi niin kallis, että eivät pystyisi myymään niitä.
Young Livingin laatu on terapeuttisen tason laatua ja kun höyrytislauksessa voi olla kolme eri vaihetta, niin nämä on ensimmäisen tislauksen tuotetta, eli sitä parasta.

Monissa nettikaupoissa näkyy olevan öljyjä myynnissä, joita kaupataan 100% eteerisinä öljyinä. Kuitenkin niissä voi olla vain 10% sitä aitoa öljyä ja loppu jotain täyteöljyä. Näin on mm. Frantsilan Ruusuöljyssä. Pullon kyljessä tosin lukee, että 10% Ruusuöljy ja 90% Jojobaöljy.
Jos jokainen öljy maksaa kaupassa esim. 10 eur, niin voi olla varma, että se ei ole aitoa. Aidon öljyn hinta riippuu mm. siitä, paljonko satoa saadaan vuodessa, miten paljon raaka-ainetta pieneen öljypulloon tarvitaan ym.

Young Living on verkostomarkkinointiyritys, mutta kun tilaa suoraan heiltä, saa aitoa tavaraa, eikä ole pelkoa, että ostaa jotain laimennettua tuotetta, mistä ei loppujen lopuksi tiedä, mitä se on.
Näitä ei siis kukaan myy kenellekään, vaan jokainen ostaa itse omat öljynsä/tuotteensa, niinkuin mistä tahansa nettikaupasta.
[/quote]
Ja kuten aiemmin kyseltiin, ko. verkostomarkkinointifirman Suomen ylempi linja löysi paikalle..:D Lieneekö tullut vahvan eteerisen öljyn tuoksun houkuttelemana?

Vierailija
27/148 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:56"]Hämmästellen luen näitä hehkutuksia. Eteerisiä puhtaita 100% eteerisiä öljyjä on valmistanut esim Hämeenkyröläinen Frantsila 80-luvulta asti. Itselläni on käytössä aina vähintään laventeli-teatree-sitrus-ja rosmariiniöljy. Mainioita moneen tarkoitukseen, mutta eivät tietenkään vakavia sairauksia paranna.
Nyt täällä mammat hehkuttavat ikäänkuin olisi joku uusi juttu kyseessä.
Onko tämä joku verkostomarkkinointihuijaus. Hinnat ainakin näyttävät siltä. Kalliita100% öljyt toki ovat, mutta eivät sentään paria poikkeusta lukuunottamatta satasia maksa.
[/quote] Hämmästelkää vain rauhassa!! Meidän perhe on käyttänyt yli vuoden öljyjä eikä yhtään vastaanottoaikaa ole tarvinnut tilata, vaikka perheessä on lapsiakin. Ei öljyt paranna mitään vakavaa sairautta...parantaako lääkkeet??? Ei meidän astmaatikkoa ainakaan. Kortisonia suoraan henkeen ja joka vuosi lisää ja vahvempaa. Ei kiitos enää. Nyt pärjätään näillä todella vahvoilla Young Livingin öljyillä. Ei tarvitse maksaa polimaksuja, kuluttaa omaa aikaa ja tärvätä lapsen tulevaisuutta. Ei ole öljyt parantaneet astmaa, mutta paljon vähemmällä ja havemmalla pääsee. Vaikka teistä tuntuukin, että öljyt ovat kalliita, niitä ne ei suinkaan ole. Koska ovat vahvoja, tarvitaan vähemmän. Pulloakaan en vaihtaisi pois, onneksi on valinnanvapaus! Öljyt ovat meidän kasveistamme uutettuja, jo entisaikoina hoidoissa käytettyjä yrttejä...miksi ne yhtäkkiä olisi lakanneet vaikuttamasta? Eläkää ja antakaa toistenkin elää!

Vierailija
28/148 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kiroaa v****? Tunnetko tyypin? http://anneliauer.com

Vierailija
29/148 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youngliving vain eroaa tuotteissaan siinä, että ne ovat 100% luonnontuote. Suomessa saadaan myydä eteerisenä öljyinä seoksia, jotka sisältävät 2% itse pääraaka-ainetta eli sitä tärkeintä ainetta, josta öljyn teho tulee. Itse valitsisin kalliimman, ja paremman luonnontuotteen. Voit vain kuvitella mitä se loppu 98% on.

Vierailija
30/148 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavia öljyjä löytyy muitakin kuin yl:n öljyt, jotka verkostomarkkinoinnista johtuen ovat moninkertaisia hintatasoltaan. YL:ssä on häirinnyt eniten sokea usko siihen, että vain heillä on hyvät öljyt, sekä verkostomarkkinointi.

Suosittelen perehtymään asiaan laajemmin - suoramyyntiäkin on useammilla luotettavilla eri öljyfirmoilla sekä Euroopassa että Amerikassa. kannatttaa kokeilla, saattaa yllättyä kuinka vaikuttavia aineita ovat. Todella vahvoja aineita, en uskaltais sisäisesti käyttää ja suosittelen käyttämään ehdottomasti laimentaen.

Vierailija
31/148 |
11.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pelkkää kyseisen yrityksen markkinointipuhetta, eteerisissä öljyissä ei terapauttista tasoa ole olemassa, sille ei siis ole virallista määritelmää.

Young Living on päässyt viranomaisten (FDA) tarkkailuun käyttämiensä väittämien johdosta, esimerkiksi ebola, aivovamma ja syöpä on mainittu.

http://www.fda.gov/ICECI/EnforcementActions/WarningLetters/2014/ucm4160…;

Vierailija
32/148 |
14.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt paljon tietoa eri firmoista. Löysinkin parhaan mahdollisen Young Livingin kilpailijaksi ja tilasin kahta perusöljyä että voin vertailla. Käytin öljyt mutta niissä oli jokin mikä minua ei vakuuttanut, sivuhaju?. Olen sen jälkeen käyttänyt pelkästään Young Livingin öljyjä. Joskus aikoinaan kokeilin halpaa laventelia ja teepuuöljyä jotka haisivat ihan petroolilta tms. Enää ei ole tarvinnut kyseenalaistaa mutta en suosittele eteerisiä öljyjä kaikille.

Vierailija
33/148 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytät öljyjä raskauarpiin?

Vierailija
34/148 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän iholle(ongelmakohtaan) kookos-, oliivi-, tai muun kasviöljyn kanssa.

Vierailija
35/148 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät luomu-sertifioituja huippuöljyjä Floramelta, jota myydään mm. RUOHONJUURESSA ja www.naturellement.fi. Hinnat toista luokkaa!

Vierailija
36/148 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa.

Vierailija
37/148 |
18.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei noista Young Living öljyistä. Olisin kysynyt, tietääkö joku onko ne synteettisiä vai luomuja ja mistä niistä saa tietoa suomenkielellä? Pojan kerhossa yksi äiti mainosti niitä ja alkoi kiinnostaa, mutta vähän enemmän tietoa pitäis saada, kuin heidän omilta sivuilta ja ainakin suomeksi.

Vierailija
38/148 |
20.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/148 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

misumiiru kirjoitti:

Hei noista Young Living öljyistä. Olisin kysynyt, tietääkö joku onko ne synteettisiä vai luomuja ja mistä niistä saa tietoa suomenkielellä? Pojan kerhossa yksi äiti mainosti niitä ja alkoi kiinnostaa, mutta vähän enemmän tietoa pitäis saada, kuin heidän omilta sivuilta ja ainakin suomeksi.

Hei! Laita viestiä: eteeriset.ilon.pisarat@gmail.com. Minulla on kolmen vuoden kokemus Young Livingin öljyistä, joten saat vastauksia.

Vierailija
40/148 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikaisen tästä pari asiaa.. osa öljyistä on ravintolisä-öljyjä, jotka ovat eviran hyväksymiä, joten ei todellakaan mitään myrkkyjä. Höyrytislatuissa eteerisissä öljyissä ei ole allergeeneja, jotka voisivat aiheuttaa allergisen reaktion.