Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutaksi eilen 45 min myöhässä...

Vierailija
18.01.2008 |

Kun oli vietykin ensin Nicopetteri ekana,ettei sen aina tarvi olla niin pitkään autossa! asiaa kuskilta ihmetellessä vastasi että kyllä teidän pitää ymmärtää!

Mä en ymmärrä!

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sanoppa onko kuski hoitanut työnsä vai ei?! etkö ymmärrä mistä on kyse?pitääkö vääntää rautalangasta?

KUSKI OLI OLLUT NORMAALIIN AIKAAN KOULULLA HAKEMASSA KULLANNUPUT KOTIIN, MUTTA OLIKIN AJANUT TOISTA REITTIÄ, JOTTA AINA VIIMEISENÄ KOTIIN VIETÄVÄ NICOPETTERI OLIKIN PÄÄSSYT TÄLLÄ KERTAA EKANA KOTIIN (NORMAALISTI NICOP. ISTUU TAKSISSA 45 MINUUTTIA, NYT VAIN 10 MINUUTTIA) JA AP KIUKUTTELEE SIITÄ, KUN HÄNEN HAMEHELMAEMMANSA JOUTUIKIN NYT ISTUMAAN TAKSISSA SEN 45 MINUUTTIA, KUN NORMAALISTI VAIN 10 MINUUTTIA.

MIELESTÄNI IHAN OIKEAA TASAPUOLISUUTTA!

Vierailija
22/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuutta: kyllä ois kohtuullista vaikka vuoroviikoin vaihtaa ajosuuntaa!

Kärpäsestä härkänen, tiedä vaikka ap:n mukusustakin ois ollut kiva välillä olla pitempään kyydissä eikä heti panikoivan äidin helmoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään menenkin täältä, huomenna taidan kiertää vielä pidemmänn lenkin että veera pääsee ensimmäisenä kotiin..

Vierailija:

no sanoppa onko kuski hoitanut työnsä vai ei?! etkö ymmärrä mistä on kyse?pitääkö vääntää rautalangasta?

KUSKI OLI OLLUT NORMAALIIN AIKAAN KOULULLA HAKEMASSA KULLANNUPUT KOTIIN, MUTTA OLIKIN AJANUT TOISTA REITTIÄ, JOTTA AINA VIIMEISENÄ KOTIIN VIETÄVÄ NICOPETTERI OLIKIN PÄÄSSYT TÄLLÄ KERTAA EKANA KOTIIN (NORMAALISTI NICOP. ISTUU TAKSISSA 45 MINUUTTIA, NYT VAIN 10 MINUUTTIA) JA AP KIUKUTTELEE SIITÄ, KUN HÄNEN HAMEHELMAEMMANSA JOUTUIKIN NYT ISTUMAAN TAKSISSA SEN 45 MINUUTTIA, KUN NORMAALISTI VAIN 10 MINUUTTIA.

MIELESTÄNI IHAN OIKEAA TASAPUOLISUUTTA!

Vierailija
24/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei ole koululaisilla takaisin tullessa kellokorttia, milloin taksin pitää olla oman kodin kohdalla. ja kyllä, kuski saa päättää ajoreitistä, ei tarvitse ajaa lenkkiä aina samaan suuntaan. oletko itse vajaa?

Vierailija
25/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin jos olisi ilmoitettu. Te ette nyt vain suostu tajuamaan tätä. Ap

Vierailija
26/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUTTA SÄ ET VISSIIN OSAA LUKEAKKAAN IDIOOTTI!!!

Vierailija
27/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko lapsella jopa ollut mukavaakin taksissa, kavereiden kanssa jutellessa pidempään, ja nähdessään vähän maisemia? jotta äiti on niiiin kateudesta vihreä, kun joutui yksin odottamaan kotona neljän seinän sisällä lastaan kauemmin seurakseen, eikä edes päässyt itse näkemään niitä muita maisemia, vaan tuijottaa neljää seinää? niinkun näköjään tänäänkin.. ?!

kerros jo!

Vierailija
28/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei kiinosta missä sun lapses menee niin me välitetään!!

Ja pidä nyt jo se turpas kiinni!

Vierailija
29/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin on taxi milloin mitenkin myöhässä joko jo heti aamusta tai sitten päivä venyy iltapäivästä,meillä taxi hakee ja tuo tunnin viiveellä kummassakin päässä ja jos siihen lisäisi 45 min myöhästymistä niin koulumatkalle tulisi aikaa päivässä melkein 3h,että miettikää sitä

Vierailija
30/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai oliko lapsella jopa ollut mukavaakin taksissa, kavereiden kanssa jutellessa pidempään, ja nähdessään vähän maisemia? jotta äiti on niiiin kateudesta vihreä, kun joutui yksin odottamaan kotona neljän seinän sisällä lastaan kauemmin seurakseen, eikä edes päässyt itse näkemään niitä muita maisemia, vaan tuijottaa neljää seinää? niinkun näköjään tänäänkin.. ?!

kerros jo!

Vierailija
31/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä voin kommentoida just niin paljon kun haluan, itse olen kulkenut aikoinani 9 vuotta koulutaksilla, ja nyt kulkee lapseni! joten TIEDÄN MISTÄ PUHUN, toisin kuin eräät!

Vierailija
32/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että taksi oli myöhässä 45 min?? Ja ap huolestui kun tiesi että taksi on lähtenyt ajallaan koulusta.. Jokainen vähänkin normaali välittäisi kyllä!! Jos taksi muuten olisi tuonut aina ajallaan lapset..

Vierailija
33/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tyhmiä täällä voi olla ihmiset?Luetun ymmärtämisestä improbaatturiko?

Vierailija
34/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapuolisuuden nimissä nicopetterin on joskus aika päästä aiemmin kotiin! sinä olet sairas minä-minä-mulle-vainmeillekaikkihyvä-tyyppi.

Vierailija
35/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että taksi oli myöhässä 45 min?? Ja ap huolestui kun tiesi että taksi on lähtenyt ajallaan koulusta.. Jokainen vähänkin normaali välittäisi kyllä!! Jos taksi muuten olisi tuonut aina ajallaan lapset..

Vierailija
36/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksi ei ollut MYÖHÄSSÄ, kiersi vain toista lenkkiä! Yritä ymmärtää. Tiedän että on vaikeaa jos ei ole itsellä minkäänlaista kokemusta koulukyydeistä ja kuljetuslenkeistä.

Vierailija
37/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsevät kotiin viimeisenä.. . ottaen vielä huomioon nämä vallitsevat

keliolosuhteet, en kyllä koulukyytiä minuutilleen kotio odota... tärkeintä on saada lapset ehjinä turvallisesti kotiin... Toki 45 min myöhästyminen on jo paljon.... kuski oli varmaan ajatellut vievänsä välillä sen lapsen kotiin joka aina saa istua viimeisenä kyydissä...

Vierailija
38/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä päivänä odottelin taksia tunnin ja olin jo lähdössä kouluule lasta hakemaan kun ei kuulunut mitään. Taksi olikin ajanut ojaan edellistä kyytiä viedessään. Olis ollut mukavaa että koululta olis ilmoitettu jotain kun kerran tiesivät siellä mitä oli tapahtunut. Rehtori oli hommannut sittentoisen taksin lapsia kyytimään.

Vierailija
39/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen PITÄÄ olla 12. 45 pihalla ja jos se tulee 13. 30 niin se on MYÖHÄSSÄ. Ap sanoo vielä sen verran että juttu olis ollut ihan ok,JOS SIITÄ OLISI ILMOITETTU!!!!Eikä mulla olisi ollut mitään sitä vastaan.

Vierailija
40/97 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedät tästä eteenpäin, että näin voi käydä! Joten älä ensikerralla poraa siitä täällä.