Koulutaksi eilen 45 min myöhässä...
Kun oli vietykin ensin Nicopetteri ekana,ettei sen aina tarvi olla niin pitkään autossa! asiaa kuskilta ihmetellessä vastasi että kyllä teidän pitää ymmärtää!
Mä en ymmärrä!
Kommentit (97)
Miks et soittanut taksiin/kuskille tai koululle? Uusavutonko ei osaa hakea taksin numeroa ja KYSYÄ?!
Sulle on näköjään kova paikka myöntää että taksi teki väärin, onko miehes taksikuski vai??
Vierailija:
Miks et soittanut taksiin/kuskille tai koululle? Uusavutonko ei osaa hakea taksin numeroa ja KYSYÄ?!
Mutta SITÄ en tiedä miksei kaverin äiti soittanut,mutta se on tässä sivuseikka. Jos taksi kiertää eri kautta,siitä pitää ilmoittaa. Ja ap:n lapsella ei ollut kiire kotiin,vaan kaverille....ap
ottakaa hyvät ihmiset puhelin käteen ja kysykää koululta, onko taksi lähtenyt ajallaan, älkääkä kirotko kotona. Ja ainakin minulla on koulukyytiliíkennöitsijöiden puhelinnumerot talletettuna kännykkään, että voin heille soittaa, jos esim. kyydin viivästyminen mietityttää.. 1 vanhemman on helpompi soittaa kuljettajalle, kuin kuljettajan esim. 10 lapsen vanhemmalle...
Koulutoimistossa töissä olessani ihmeen paljon vanhemmat soittelivat minulle ja urputtivat taksien kulkemisista ihan siitä huolimatta, että jokaiselle koulukyytiläisen vanhemmalle on annettu taksin puhelinnumerot ja ohjeet miten toimitaan kun taksi on myöhässä tai ei tule aamulla hakemaan. Kyllä minusta tässä tapauksessa on kyse ihan ap:n omasta aloitekyvyn puutteesta, jos ei voi kuskille tai taksifirmaan soittaa ja kysellä.
soittaa kuin kahdelle: Sille,joka tuli 45 min aikaisemmin kotiin ja sille,joka myöhästyi 45 min. Ne muut on siinä välissä ihan ajallaan....ap
Sitä paitsi ei kuski saa tehdä ihan mielivaltaisia päätöksiä,työtäänhän ne tekee. ap
ja en tiedä miksi kaverin äiti ei soittanut,ehkä ajatteli taksin kohta tulevan....mua alkaa väsytää...ap
Vierailija:
Kyllä minusta tässä tapauksessa on kyse ihan ap:n omasta aloitekyvyn puutteesta, jos ei voi kuskille tai taksifirmaan soittaa ja kysellä.
faktoja,kirjoitin sen valvoneena ja vittuuntuneena. Mutta silti. apVierailija:
Kun oli vietykin ensin Nicopetteri ekana,ettei sen aina tarvi olla niin pitkään autossa! asiaa kuskilta ihmetellessä vastasi että kyllä teidän pitää ymmärtää!Mä en ymmärrä!
tuskin muutkaan lapset 5min ja 45 min väliltä menivät täysin ajallaan kotiin!
ja kun et mitään hävinnyt, niin lopeta jo!
eli lapsesi kulkee ilmaiseksi koulutaksissa jollekin tutulle, ja SÄ kehtaat valittaa kun taksi on myöhässä?! nyt pomppas yli vielä enemmän!
Vierailija:
soittaa kuin kahdelle: Sille,joka tuli 45 min aikaisemmin kotiin ja sille,joka myöhästyi 45 min. Ne muut on siinä välissä ihan ajallaan....ap
Sitä paitsi ei kuski saa tehdä ihan mielivaltaisia päätöksiä,työtäänhän ne tekee. ap
Vierailija:
eli lapsesi kulkee ilmaiseksi koulutaksissa jollekin tutulle, ja SÄ kehtaat valittaa kun taksi on myöhässä?! nyt pomppas yli vielä enemmän!
pikku nikopetterisi on ihan sama,vaikka se seisoisikin pihalla 45 min odottamassa hoitajaa......ap
Vierailija:
vittu te ootte tyhmiä ihmisiä! blondit!
Kyse on siis iltapäiväkuljetuksesta. ap
Vierailija: