Kuinka suhtautuisit jos tuttavasi olisi ottanut 2€ sinulta?
Jos raha olisi ollut vaikka kylppärissä pesukoneen päällä. Ja sitten hävinnyt siitä tuttavasi käynnin jälkeen.
Kommentit (10)
Toivottavasti tuli tarpeeseen, en jaksaisi tehdä numeroa siitä.
Ihmettelisin, miksi minulla ylipäänsä on ollut 2 € kolikko pesukoneen päällä eikä lompakossa. Enkä yleensä edes muista paljonko minulla on kolikoita, yleensä niitä ei ole kuin joitain kymmeniä senttejä.
Ensisijaisesti ajattelisin, että kolikko on pudonnut jonnekin tai olen vienyt sen talteen enkä muista asiaa. Tosin en tiedä, miksi joku random tuttava olisi kodissani.
Pyydä kylään ja nuole sen peppureikää
Että on kleptomaani. Alkaa juuri tuollaisista pienistä ja vähäarvoisista esineistä. Porttikielto pitää lopulta antaa kun ei voi luottaa enää. Kokemusta on tällaisesta ihmisestä ja oli raskasta kun jonkun piti aina olla vahtimassa häntä eikä yksin voinut jättää huoneeseen kun alkoi kaappeja penkoa.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä kylään ja nuole sen peppureikää
Peru
En mitenkään jos en ole sata varma onko hän sen ottanut. Jos todella varmaksi tietäisin niin juttelisin asiasta hän kanssa. En halua rosvoja pitää ystäviäni.
ei minulla ole vihervasemmistolaisia tuttavia.
En jotenkin osaa kuvitella tuollaista tilannetta.
Jos kaverilla olisi tiukkaa niin hän varmaan pyytäisi apua. Lisäksi kolikoita ja seteleitäkin nyt katoilee ja löytyilee välillä, en osaisi yhdistää kolikon katoamista kaverin vierailuun, tuskin edes huomasisin koko asiaa.
En edes huomaisi asiaa