Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mun työkaverista (ov)

Vierailija
17.01.2008 |

Olemme samassa työpisteessä kahdestaan ja näin ollen toisen poissaolosta on mun mielestä hyvä tapa ilmoittaa myös suoraan työkaverille, jotta tämä tietää (vaikka tiedon saa myös esimieheltä)

Kun työkaverini oli viimeksi viikon saikulla ja ilmoitti siitä mulle, niin vastasin viestillä, että parane pian. Mitä muutakaan siihen voi sanoa?

Nyt olen ollut saikulla 1,5 viikkoa ja olen lähettänyt hänelle pari viestiä, mutta hän ei koskaan vastaa. Tuntuu, kuin hän olisi vihainen mulle, koska en ole töissä. En enää viitsinyt edes ilmoittaa, että huomenna on vika pv sairaslomaani...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkään tilivelvollinen sun työkaverillesi. Ihan sama mitä se ajattelee. Sinä ilmoitit ihan hyvää hyvyyttäsi. That' s it.

Ehkä se työkaveri on vaan kateellinen. Kysy suoraan kun palaat töihin niin tiedät varmasti.

Vierailija
2/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö muuten yhteyttä, vapaa-ajalla? Lähettelettekö muissa tilanteissa viestejä? Jne.

Mä en koskaan laita työkavereille mitään väliaikatietoja. Sairastuessani soitan omaan työpisteeseen ja tietenkin pomolle. Sitten pomolle soitan lääkärissä käytyäni kauanko sairausloma kestää. En muille, hän tiedottaa muita.

Ja pitäisin outona jos joku työkaveri mulle sairauslomaltaan lähettelisi viestiä. Meillä tieto on yhteisellä taululla ylhäällä kuinka kauan joku on pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä heille kuuluu mun sairaslomat. En mäkään saa viestejä työkavereilta.

Joskus luen työsähköpostit kotoa käsin ja vastailen niihin kotoa käsin. Varsinkin jos olen lasten sairauksien takia pois. Olen myös sanonut että mulle voi hyvin soitaa, vastaan jos mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi