Lue keskustelun säännöt.
Noniin työttömät
24.06.2026 |
Paskakasat menkää kelaloiset töihin. Ampua pitäisi työttömät roskat.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole töissä, ap?
Kuka palkkaisi mielisairaan mitään osaamattoman löysän paskan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole töissä, ap?
Hoitaja ei ole vielä tuonut minulle tarvitsemiani aamulääkkeitä. Jahka olen ne saanut, nämä harhaiset ajatukseni ja postaukseni loppuvat taas hetkeksi. AP
Meneppä yhtä kovalla uholla vaatimaan työnantajia palkkaamaan sakkia töihin myös. Siellä se ongelma piilee katsos, ei työttömissä.
Mikset ole töissä, ap?