Tänään kaupassa lihavalla naisella oli
Kommentit (198)
Vein sen kärryyn suurieleisesti mäyräkoiran, 10 pakettia nania ja aventin tutteja.
Hivutin hänen hihnalla olevien ostostensa joukkoon seiskan, jossa Lola esitteli ylpeänä uusittua rintamustaan- ihan vaan tämän naisen ja hänen mahdollisen parisuhteensa pelastukseksi.
Kun nainen kummeksuen pakkasi ostoksiaan ja vilkaisi minua, röyhistin vihjaavasti omaa täyteliästä poveani. Ikävä kun takapuoleni juuttui samalla hälytinportin väliin, se saattoi viedä naisen huomion pois tarkoittamastani :(
tuli joku suurperheen kulahtanut äiti tuomaan minulle Vauva-lehden, treffipalstan osoitteen ja esitteen jossa kerrottiin kuinka elämä ilman lapsia ei ole mitään
T:lapseton sinkku shoppailija
lasta. Menin, mulkaisin ja nostin lapsen kärreistä. Kävelkööt tuon ikäinen jo itse!
ja kävin tiputtamassa kärryihin lapun jossa luki PROVO! Tuntia myöhemmin näin samat kärryt, ja lisäsin lapun " Nosto!"
Ryntäsin hänen luo ja aloin laulaa maamme-laulua.
Marssin äidin luo, nappasin vauvan hänen sylistään ja vein kylmävarastoon jäähypenkille.
Ajattelin kertoa tyhmälle, että kauppareissulle pitää olla duffeli, farkut ja pikkukengät*huoh*
Vein koneen takaisin hyllyyn ja laitoin tilalle froteepyyhkeen.
Katsoin todella halveksuen heihin päin ja niskojani nakellen laitoin vihkiryijyn kutomisohjeet heidän ostoskoriinsa.
Ovesta astui ulos yli 35-vuotias pariskunta surkean näkösenä. Vahingonilosena otin kännykkäni ja rupesin kovaan ääneen puhumaan ovislimoista.
Ujutin sen kärryyn salaa sarjakuvia ja päästin ohitseni kassajonossa.
Vasta taustapeiliin katsoessani huomasin, että muahan siinä vietiin.
vaihdoin vaippapaketin kestovaippoihin. Ja maailma pelastuu =)
jonka kärryissä oli homejuustoa ja maksamakkaraa. Pidin tietenkin hänelle luennon siitä miten haitallista on syödä kyseisiä elintarvikkeita raskauden aikana. Yritti kyllä väittää että miehelle vaan oli ostamassa, mutta minä tiedän paremmin mihin ne oli menossa. (otin ne tietenkin pois sen raukan ostoskärryistä).
osti riisikakkuja ja raejuustoa. Sujautin ostoskoriin salaa kermaperunoita ja makkaraa.
sillä oli kärryissä seiska lehti, vaihdoin sen tieteen kuvalehteen että sivistyy ressukka. Samalla vaihdoin sen makkarapaketin salaattipussiin.
en pudottanut sen kärryihin mitään.
en pudottanut sen kärryihin mitään.
Tänään kun olin kaupassa, joku hullu nainen yhtäkkiä haki omasta kärrystään kurkun ja nakkasi sen mun kärryyn.